دانلود و خرید کتاب اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید مایک میخالوویچ ترجمه هادی بهمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید اثر مایک میخالوویچ

کتاب اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید

انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۲از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید

شاید یک کسب‌وکار را ساخته‌اید یا در حال مدیریت آن هستید، به هر حال، صرف‌نظر از وضعیت کارآفرینی‌تان، شما یک معجزه‌گر تلقی می‌شوید. شما ایده‌ها را به واقعیت تبدیل می‌کنید. مشتری پیدا می‌کنید؛ برای آن‌ها چیز می‌سازید؛ خدمتی را به دستشان می‌رسانید؛ و سپس آن‌ها به ازای آن پول می‌دهند. به فروش ادامه می‌دهید؛ مدام تحویل می‌دهید؛ مدیریت سرمایه انجام می‌دهید. همهٔ ما افراد باهوش و کوشایی هستیم. بسیار باهوش. بسیار کوشا. اما تنها یک مشکل واقعاً زجرآور وجود دارد: از هر ۱۰ کسب‌وکار، ۸ مورد شکست می‌خورند و اولین دلیل شکستشان نیز عدم سودرسانی است. اکثریت کسب‌وکارهای کوچک، کسب‌وکارهای متوسط و حتی برخی از کسب‌وکارهای بزرگ به‌زحمت زنده هستند. آن کسی که سوار ماشین آخرین مدل می‌شود، بچه هایش با سرویس مخصوص به بهترین مدارس می‌روند و در یک خانه خیلی بزرگ زندگی می‌کند، یک ماه بعد می‌تواند فقط یک فرد ورشکسته باشد. چه‌طور می‌شود؟ چه مشکلی داریم؟ منظورم این است که سایر چیزها را کاملاً صحیح یا نزدیک به هدف انجام می‌دهیم. از هیچ می‌توانیم چیزهایی بسازیم. با این‌حال چرا اکثر کسب‌وکارها پول‌ساز نیستند؟ مایک میخالوویچ در این کتاب، پاسخ شما را می‌دهد. «اول سود» اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و از آن زمان ده‌ها هزار کارآفرین این سیستم را اجرا کرده و کسب‌وکارهایشان را متحول کردند. آن‌ها نه‌تنها یک سود هنگفت را ایجاد می‌کنند، بلکه به رشد کسب‌وکارشان هم ادامه می‌دهند. او در این کتاب به شما می‌گوید اولین قدم در پایدارسازی کسب و کار کسب سود است. شما باید در هر کاری ابتدا سود خود را در نظر بگیرید و بعد هر هدف دیگری را. بلند پروازی را کنار بگذارید و منطقی بیاندیشید. این کتاب ۶ فصلی به شما گام‌های مهم و ابتدایی در کسب سود در راه‌اندازی کار تازه را آموزش می‌دهد. اگر واقعا به دنبال یک کار موفق و بدون ورشکستگی هستید «اول سود» را بخوانید.

نظرات کاربران

reyhane
۱۳۹۹/۰۶/۲۷

ای کاش زودتر با این کتاب آشنا شده بودم. این دومین باره که دارم میخونمش و هر بار چیزهای بیشتری ازش یاد می‌گیرم. با استفاده از راهکارهای این کتاب هم تونستم ساز و کار کسب و کارم رو بهبود بدم،

- بیشتر
مسعود حسن خاني
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

جزو کتابهای زرد محسوب میشه از مشخصات این کتابها اینه که کل کتاب را میشه در یک جمله یا یک پاراگراف یا نهایتا یک صفحه خلاصه کرد و واقعا چیزی بیشتر از این نداره . نویسنده یک تجربه شخصی موفق داره

- بیشتر
Arezu
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

در حد یه مقاله که نویسنده با خاطره تعریف کردن به کتاب تبدیلش کرده

امیدکربلایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

به هیچ عنوان برای بازاری غیر از امریکا مفید نبود صرفا یک مقاله که بیخود کشش دادن تا کتابش کنن

Elias M Sharifi
۱۴۰۰/۰۲/۲۴

سلام و درود، میخواستم بدونم آیا اجازه ترجمه کتاب از نویسنده گرفته شده؟ ممنون میشم اگه جواب درست رو بزارین،

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹۶)
وقتی به بشقاب‌های کوچک‌تر عادت کنیم، سهم غذایمان کمتر می‌شود و بدین ترتیب، کالری کمتری را دریافت می‌کنیم، بدون اینکه رفتار مبنی بر پر کردن بشقاب و خوردن تمامی محتوای آن را بر هم بزنیم.
Mohammad Ali Zareian
می‌گویند برای پول درآوردن، باید پول خرج کنی. اما هیچ‌کس به شما نمی‌گوید این رویکرد در دنیای واقعی چه معنایی دارد: عملاً برای درآمد کمتر، باید پول بیشتری خرج کنید.
Mohammad Ali Zareian
۱: از بشقاب‌های کوچک‌تر استفاده کنید – زمانی که پول وارد حساب اصلی درآمد شما شد، نقش یک سینی ارائه را برای سایر حساب‌ها بازی خواهد کرد. سپس به‌صورت دوره‌ای تمام پول ناشی از حساب درآمد را با درصدهای از پیش تعیین‌شده در حساب‌های متفاوت پخش نمایید. هریک از این حساب‌ها اهداف متفاوتی دارند: یکی برای سود، یکی برای سهم مالک، دیگری برای مالیات و یکی دیگر برای هزینه‌های اجرایی. در مجموع و برای شروع کار ۵ حساب اساسی وجود دارند (درآمد، سود، سهم مالک، مالیات و هزینه‌های اجرایی)، اما کاربران پیشرفته‌تر از حساب‌های اضافی که در فصل ۱۰ بیان خواهم کرد نیز بهره می‌گیرند.
کاربر ۲۶۵۰۱۰۹
درآمد بیهوده است، سود عقلانی است و پول پادشاه می‌باشد»
امیدکربلایی
برای اینکه سریع‌ترین و بزرگ‌ترین شوید، باید در کاری که انجام می‌دهید بهترین باشید. و برای اینکه در چیزی بهترین شوید، باید ابتدا زمینه‌ای که در آن بهتر هستید را پیدا کرده و برای بهبود در آن تلاش کنید. برای رسیدن به آنجا، باید ابتدا سود را برداشته و بازخوردهای مربوط به بهبود خود را نشان خواهد داد.
Mohammad Ali Zareian
اینکه تقاضا برای یک چیز افزایش می‌یابد تا با عرضهٔ آن همخوانی داشته باشد. در اقتصاد آن را تقاضای القایی می‌نامند
امیدکربلایی
برای اینکه سریع‌ترین و بزرگ‌ترین شوید، باید در کاری که انجام می‌دهید بهترین باشید.
m.gh1988
وسوسه را حذف کنید – حساب سود و سایر حساب‌های «وسوسه‌انگیز» را از دسترس خود خارج کنید. دسترسی به پول را دشوار و دردناک نمایید تا بدین ترتیب وسوسهٔ «قرض» (یا همان دستبرد) از خودتان برداشته شود. از یک سازوکار خاص برای جلوگیری از دسترسی بهره بگیرید، البته جایی که دلیل درستی برای برداشت وجود دارد فرق می‌کند.
Mohammad Ali Zareian
به ترتیب مصرف کنید – همیشه ابتدا پول را بر اساس درصدهای مشخص به حساب‌ها تخصیص دهید. هیچ‌گاه اول فاکتورها را پرداخت نکنید. پول از حساب درآمد به حساب سود، سهم مالک، مالیات و هزینه‌های اجرایی منتقل می‌شود. در ادامه تنها با استفاده از پول موجود در حساب هزینه‌های اجرایی، فاکتورها را می‌پردازید. استثنا نداریم. اگر پول کافی برای هزینه‌ها باقی نمانده باشد چه؟ این امر بدین معنا نیست که پول را از سایر حساب‌ها برداشت کنید. این شرایط به شما می‌گوید که کسب‌وکارتان نمی‌تواند از پس هزینه‌ها برآمده و باید از شرشان خلاص شود. حذف هزینه‌های غیرضروری به‌گونه‌ای باعث افزایش سلامت کسب‌وکارتان می‌شود که نمی‌توانید آن را تصور کنید.
Mohammad Ali Zareian
ما با یک فرمول ساده و جدید برای «اول سود» شروع می‌کنیم: فروش – سود = هزینه‌ها (فروش منهای سود، مساوی است با هزینه‌ها) چیزی که می‌خواهید یاد بگیرید جدید نیست (حتی برای شما). موردی است که احتمالاً (به‌طورکلی یا جزئی) از آن آگاه باشید اما هرگز انجام نداده‌اید. این مفهوم «اول به خودت پول بده» است
کاربر ۲۶۵۰۱۰۹

حجم

۳۵۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۸ صفحه

حجم

۳۵۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان