دانلود و خرید کتاب هیپی پائولو کوئیلو ترجمه محمدامین جندقیان بیدگلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هیپی اثر پائولو کوئیلو

کتاب هیپی

انتشارات:نشر روزگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هیپی

«هیپی» کتابی از نویسنده توانای برزیلی، پائولو کوئلیو درباره بخشی از زندگی خودش است. کوئلیو بعد از این که به خاطر آرزوهای پدرو مادرش دیگر به نویسنده شدن فکر نکرد و به مدرسه حقوق رفت، نتوانست آنجا دوام بیاورد؛ درنتیجه یک سال بعد مدرسه را رها کرد و مدتی مثل یک هیپی زندگی کرد. هیپی‌ها عده‌ای از جوانان آمریکایی بودند که در دهه ۱۹۶۰ میلادی در پی یک جنبش اجتماعی به وجود آمدند. آنها دسته‌جمعی زندگی می‌کردند، مرام اشتراکی داشتند، معتقد به عشق آزاد بودند، به مادیات علاقه‌ای نداشتند و می‌گفتند جامعه طبقاتی باید از بین برود و دوباره ساخته شود. سبک زندگی، هنر و لباس هیپی‌ها تاثیرات زیادی بر جوامع گوناگون گذاشت. پائولو در دوره هیپی‌گری خود، به مسافرت می‌رفت، مواد مصرف می‌کرد و ترانه می‌سرود. «هیپی» داستان همین دوران از زندگی پائولو است. داستان زندگی و تجربه شخصی او که از آن با نام سفر معنوی یاد می‌کند. «او از اولین سفر طولانی که مسیر هیپی محسوب می‌شد، برمی‌گشت. دوست‌دخترش هم او را همراهی می‌کرد؛ او دختری از رژیم کمونیستی یوگسلاوی بود و خانواده‌اش از طرفداران پر و پاقرص نخبه‌سالاری (آریستوکراسی) بودند که همه چیز خود را از دست داده بودند، اما دخترشان را به مدرسه و کلاس‌های مختلف فرستاده بودند و او موفق شده بود به پنج زبان زنده مسلط شود. بعد از آن، او راهی برزیل شد و با یک میلیونر ازدواج کرد، اما بعداً از هم جدا شدند، زیرا آن برزیلی پولدار معتقد بود که آن زن سی و سه ساله دیگر پیر شده است و باید به سراغ یک دختر هفده ساله برود. دوست‌دختر پائولو سپس یک وکیل درجه یک استخدام کرد تا از همسر سابقش غرامت دریافت کند و با پول آن، تا آخر عمر در رفاه زندگی کند. پائولو و دست‌دخترش تصمیم گرفته بودند که از طریق قطار مرگ عازم ماچو پیچو شوند.»
معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

کاوه
۱۳۹۷/۱۲/۰۱

داستان سفر پائلو کوئیلو در دوران هیپی بودنش به پرو و بعد آغازی سفری از هلند تا ترکیه و بحث درباره تصوف و مذاهب شرقی و عشق.خوندنیه.

armaghan
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

ترجمه افتضاح

TINA
۱۴۰۰/۰۳/۲۷

کتاب جالبی نبود و از نظر محتوا ضعیف بود

Abdulbary Rzgar
۱۴۰۰/۰۳/۰۹

‌بد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۲۶۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان