دانلود و خرید کتاب رهبری عملگرا؛ تسخیر قلوب، اذهان و فتح مسابقات با همراهی کریس بردی و مایک فورد کارلو آنچلوتی ترجمه امیرحسین فاضلی‌مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری عملگرا؛ تسخیر قلوب، اذهان و فتح مسابقات با همراهی کریس بردی و مایک فورد اثر کارلو آنچلوتی

کتاب رهبری عملگرا؛ تسخیر قلوب، اذهان و فتح مسابقات با همراهی کریس بردی و مایک فورد

معرفی کتاب رهبری عملگرا؛ تسخیر قلوب، اذهان و فتح مسابقات با همراهی کریس بردی و مایک فورد

«رهبری عملگرا؛ تسخیر قلوب، اذهان و فتح مسابقات با همراهی کریس بردی و مایک فورد» کتابی درباره رهبری موثر نوشته کارلو آنچلوتی، بازیکن سابق فوتبال ایتالیایی و سرمربی تیم ناپولی است. او افتخارات زیادی در کارنامه بازیگری و مربی گری‌اش دارد که قهرمانی جام حذفی اسپانیا در سال ۲۰۱۳-۲۰۱۴، قهرمانی سوپرجام آلمان در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و قهرمانی بوندسلیگا در سال ۲۰۱۷ از ان جمله‌اند. آنچلوتی در این کتاب تجربیاتش از سال‌ها رهبری در فوتبال را با همترازان خود یعنی تمامی رهبران و مدیران در هر حرفه‌ای درمیان می‌گذارد و روی سخن او تنها با فوتبالیست‌ها نیست: «رهبری عملگرا، بازتابندهٔ دورانم در فوتبال، افکارم و فلسفه‌ای است که برای رهبری در حرفه‌ام نیاز است. علاوه بر این، این درس‌ها، می‌تواند در سایر حرفه‌ها هم استفاده شود؛ شباهت‌هایی بین رهبران در تمام زمینه‌ها وجود دارد، چه آن‌هایی که در فوتبال هستند و چه در تجارت.» آنچلوتی در این کتاب سبک رهبری خود را که «رهبری آرام» نامیده است، به شما معرفی می‌کند. او معتقد است این شیوه رهبری هرچند ممکن است برای برخی ضعیف و ناکارآمد به نظر برسد اما آرامشی که مد نظر او است یک قدرت محسوب می‌شود. او می گوید «در آرامش، نوعی اقتدار و نیرو وجود دارد، این آرامش، در ساختن اعتماد و گرفتن تصمیمات با خونسردی، در نفوذ، تشویق و رفتار حرفه‌ای در روش کاریتان نیز، قدرت به شمار می‌آید» و ویتو کورلئونه در فیلم پدرخوانده را نماد این آرامش معرفی می‌کند: «وقتی که ویتو کورلئونه را در فیلم «پدرخوانده» می‌بینید، یک مرد ساکن و ضعیف را مشاهده می‌کنید یا مردی با آرامش و قدرت در جایگاهش؟ آنچلوتی معتقد است «یک رهبر نباید نیازی به تندخویی، غوغا و یا فرمانروایی با روشی خشن داشته باشد. بلکه قدرتِ او، باید به صورت ضمنی باشد. می‌بایست کاملاً آشکار باشد چه کسی در جایگاه قدرت است و این اقتدار نتیجهٔ احترام و اعتماد باشد و نه ترس.» با این کتاب جذاب و کارآمد همراه شوید تا آنچلوتی شیوه‌های رهبری بدون خشونت و عملگرا را به شما بیاموزد.

نظرات کاربران

AR
۱۴۰۰/۰۴/۰۱

بسیار خوب و عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
راه‌حل را پیدا کنید، وقت را در جستجوی یافتن مقصر تلف نکنید.
saeed mohammadpour
رهبران فقط زمانی می‌توانند رهبری کنند که پیروان‌شان، به او باور داشته باشند.
salarbigdely
بعضی اوقات یک رابطه خسته‌کننده می‌شود و زمان جدایی فرا می‌رسد. آن را کِش ندهید، هر چیزی چرخه‌ای دارد. مهم این است که در هر چرخه، تا حد امکان مؤثر عمل کرد.
saeed mohammadpour
از بیل پارسلز، سرمربی افسانه‌ای فوتبال آمریکایی، نقل است؛ «همه میل به پیروزی دارند ولی فقط بهترین‌ها میل برای مجهزشدن به سمت پیروزی را دارند».
saeed mohammadpour
وقتی که کارِ سازماندهی را در پاریسن‌ژرمن آغاز نمودم، رستوران را به عنوان یکی از اولین اولویت‌هایم مطرح کردم. از دوران حضورم در میلان، می‌دانستم که برای کمک به تشکیل گروهی متحدتر، تا چه اندازه مهم است که بازیکنان در کنار یکدیگر وعده‌های غذایی را صرف کنند. می‌خواستم محیط خانوادگی را به باشگاه بیاورم و زمانِ صرف غذا، از بخش‌های مهم زندگیِ خانوادگی است. دوست دارم فرهنگ باشگاه این‌گونه باشد و معتقدم که جو خانوادگی، پایه‌ای برای موفقیت است. از مدیر تا مسئول تدارکات، همه باید عضوی از این خانواده باشند و در جهت اهداف مشترک کار کنند. کلید موفقیت در هر سازمانی، به صف کردن تمام اعضای خانواده در مسیری یکسان است.
saeed mohammadpour
در ترسیم وفاداری با افرادی که کار می‌کنید، وسواس به خرج ندهید. هدفتان الهام‌بخشیدن برای عملکرد بهتر آن‌ها باشد و این که نشان دهید واقعاً به عنوان یک انسان برایشان احترام قائلید و پیشرفت حرفه‌ایشان برایتان مهم است.
saeed mohammadpour
محدودیت‌های ادارهٔ یک سازمان، همیشه آشکار و قابل مشاهده برای همه نیستند. در حالی که مدیران زیر ذره‌بین عموم مردم فعالیت می‌کنند، همه نمی‌توانند دلیلِ اصلی برای انجام بعضی اقدامات را متوجه شوند.
saeed mohammadpour
سبک من در رهبری، بخشی از خودِ من است، مطابق با سیرت من و ارکان اصلی شخصیتم. رهبری قابل آموختن است، اما تقلیدکردنی نیست. می‌توان کار رهبران بزرگ را ملاحظه کرد ولی اگر سیرت شما، آرام است، غیرعقلانی است تا تلاش کنید فرد دیگری باشید.
saeed mohammadpour
متخصص کسب و کار، پیتر دراکر، می‌گوید: «فرهنگ مقدم بر استراتژی است»، من هم کاملاً با او موافقم. بدون درکِ فرهنگی، موفقیت می‌تواند حاصل شود اما زودگذر است و حفظ آن مشکل. هرجایی می‌روم، همیشه خودم هستم. شخصیت و سبک کاریم تغییر نمی‌کند و نهایتاً این که، برای آن چه که هستم، استخدام شده‌ام.
saeed mohammadpour
رابطه، سازندهٔ بنیان در هر کاری است که من به عنوان رهبر انجام می‌دهم. بنابراین در هر صفحه‌ای به طور برجسته خود را نشان می‌دهد. رابطه با افراد مافوقم، با تیم پشتیبانیم، و مهمتر از همه، با بازیکنان. بدون بازیکنان، هیچ بازی وجود نخواهد داشت. همان‌طور که بدون مردم و محصول، تجارتی وجود ندارد. هزاران نفری که در ورزشگاه‌ها و میلیون‌ها انسانی که در خانه‌هایشان به نظاره می‌نشینند، برای تماشای من یا پپ گواردیولا و سرآلکس فرگوسن در کنار خط، پول پرداخت نکرده‌اند، آن‌ها می‌خواهند بازیکنان را ببینند که با جادویشان، آنان را تسخیر می‌کنند. کارکردن با این ورزشکاران، مراقبت از آن‌ها، کمک کردن به پیشرفت و رشدشان، ساختن اعتماد و وفاداری، به اشتراک گذاشتن پیروزی‌هایمان و بازگشت از ناکامی‌ها در کنار یکدیگر، جوهرهٔ این شغل برای من است. به همین خاطر است که هر روز صبح برای شروع کار، با یک لبخند روی صورتم از جای برمی‌خیزم.
saeed mohammadpour

حجم

۲۷۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲۷۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان