دانلود و خرید کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار نیکی جوی ترجمه اشرف براهنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار اثر نیکی جوی

کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار

معرفی کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار

کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب‌ و کار اثری از نیکی جوی با ترجمه اشرف براهنی است. این کتاب مهارت‌هایی را به شما می‌آموزد که در تمام مراحل زندگی، از جمله کسب و کار به کمکتان می‌شتابد و کاری می‌کند که برنده و موفق باشید. 

درباره کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب‌ و کار

۷ دقیقه‌ای که هر روز می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد چیست؟ 

اگر به دنبال تغییر در زندگی خود هستید، حتما می‌دانید که باید تفکر و ذهنیات خود را تغییر دهید و برای اینکار به یک خوراک یا منبع فکری احتیاج دارید. نیکی جوی در کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب و کار، این خوراک فکری را برای شما آماده کرده است. و تنها کاری که شما باید بکنید این است که در هر روز، هفت دقیقه زمان بگذارید و یک فصل از کتاب را بخوانید. البته قطعا می‌دانید که بعد از خواندن کار شما آغاز می‌شود تا تمریناتی را که در کتاب ذکر شده است، انجام دهید. همه آنچه در این کتاب آمده است، موفقیت شما را تضمین می‌کند. نکاتی که در این اثر مطرح شده است، نکاتی است که فقط برنده‌ها از آن باخبرند و اگر دوست دارید به جمع برنده‌ها بپیوندید، این کتاب برای شما است. 

کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب‌ و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به مطالعه در حوزه موفقیت و خودیاری را به خواندن کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب‌ و کار دعوت می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مهارت برنده شدن در زندگی و کسب‌ و کار

انسان‌های موفق، فرضیات را به چالش می‌کشند، خطر می‌کنند و بر توانایی‌های خود تکیه می‌نمایند

من مطمئن هستم بسیاری از شما این حقیقت را شنیده‌اید که «فقط سه درصد مردم دنیا باعث به‌وجود آمدن وقایع می‌شوند، هفت درصد وقوع آن را تماشا می‌کنند و نود درصد بقیه از آنچه اتفاق افتاده است تعجب می‌کنند!» شاید بسیاری از شما این توصیهٔ دانشمندان را شنیده‌اید که ابتدا باید به خودتان در توانایی انجام کار ایمان داشته باشید تا واقعاً آن کار انجام بگیرد. باید بگویم افراد موفق می‌دانند که این سخنان واقعاً با ارزش است.

بسیاری از افراد معتقدند که باید چیزی را ببینند تا بتوانند آن را باور کنند. حال آنکه افراد موفق می‌دانند که باید به چیزی ایمان داشته باشند تا بتوانند آن را ببینند. آن‌ها به این امر آگاه‌اند که برای اینکه ببینند چیزی اتفاق می‌افتد، ابتدا باید ایمان داشته باشند که به راستی آن چیز اتفاق می‌افتد. به همین دلیل برای موفق شدن لازم است آنچه را که باور دارید امتحان کنید.

اعتقاد یک عامل بسیار قدرتمند است. آیا احساس کردید که اعتقادات شما تا چه حد در واکنش شما تأثیر دارند؟ اعتقادات اعمال شما را کنترل می‌کنند. چگونگی عملکرد و عکس‌العمل شما تحت تأثیر اعتقادات شما قرار می‌گیرد. اعتقادات به روشی که شما در زندگی در پیش می‌گیرید و تصمیماتی که اتخاذ می‌کنید، حکومت می‌کنند. در واقع این اعتقادات شما هستند که سرنوشت شما را تعیین می‌کنند.

آنچه واقعاً دربارهٔ سیستم باورهای ما موجب ترس می‌شود، این است که متأسفانه آن‌ها بین واقعیت و خیال، راست و دروغ، حقایق و تصورات، فرقی قائل نمی‌شوند.

به این داستان توجه کنید، شاید مشابه این واقعه برای شما نیز اتفاق افتاده باشد. تصور کنید شما آخر شب تازه از یک جلسه بیرون آمده‌اید و به تنهایی در یک پارکینگ تاریک سعی می‌کنید به‌خاطر آورید که ماشین خود را کجا پارک کرده‌اید. همان‌طور که فکر می‌کنید، به‌نظرتان می‌رسد صدای پایی می‌آید. فکر می‌کنید سایهٔ یک شخص قد بلند در تاریکی نمایان می‌شود. شما شک کرده و خیال می‌کنید شاید کسی شما را تعقیب می‌کند. ضربان قلب شما از تصور اینکه با خطری روبه‌رو شوید بالا می‌رود. با رعب و وحشت بیشتر دقیق می‌شوید، شروع به تعریق می‌کنید؛ افکار مختلفی به ذهن‌تان خطور می‌کند؛ ذهن‌تان خشک می‌شود؛ نبض شما بیشتر می‌زند و بالاخره ماشین خود را پیدا می‌کنید. داخل ماشین می‌شوید، فورآ درها را قفل می‌کنید، موتور را روشن کرده و از پارکینگ خارج می‌شوید. شما اکنون سالم هستید، پس نفس راحتی می‌کشید و بعد می‌خندید و پی می‌برید که چگونه از نظر روحی خودتان را باخته بودید. ترس شما زاییدهٔ تصور شما بود. در واقع کسی آنجا نبود که بخواهد شما را اذیت کند، بلکه شما باور کرده بودید که ممکن است کسی آنجا باشد.

آنچه حیرت‌انگیز است، اینکه علی‌رغم عدم وقوع هیچ اتفاقی و علی‌رغم اینکه آن امر شک و شبهه‌ای بیش نبوده و فقط یک تصور ذهنی بوده، ولی بدن شما همان عکس‌العملی را نشان داد که اگر آن اتفاق به‌طور واقعی می‌افتاد. ملاحظه می‌کنید که این آن چیزی بود که باور کرده بودید، نه چیزی که در واقع حقیقت داشت، و این همان چیزی بود که در شما چنین عکس‌العملی را ایجاد کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۰۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان