دانلود و خرید کتاب دنی قهرمان جهان رولد دال ترجمه علی هداوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دنی قهرمان جهان

«دنی قهرمان جهان» داستانی نوشته رولد دال برای کودکان و نوجوانان است که سرگذشت پسری به اسم دنی را روایت می‌کند. دنی در کودکی مادرش را از دست داده و با پدرش که صاحب یک پمپ بنزین و یک مزرعه است زندگی می‌کند. روزی در ۹ سالگی دنی، پدرش «سری‌ترین راز زندگی‌اش» را برای او می‌گوید و ماجراهای تازه آغاز می‌شوند. «ما توی یک کاراوان پشت پمپ بنزین زندگی می‌کردیم. هم پمپ بنزین و هم کاراوان و هم مزرعهٔ کوچک پشتی مال پدرم بود، و از مال دنیا فقط همین‌ها رو داشت. پمپ بنزین کوچکی بود در کنار جاده‌ای روستایی و دور تا دور اونو مزرعه و تپه‌های پردرخت گرفته بود.وقتی هنوز شیر خوره بودم، پدرم منو می‌شست و به من غذا می‌داد و پوشکمو عوض می‌کرد و خلاصه همهٔ آن کارهای بی‌شماری رو که یک مادر برای بچه‌اش انجام می‌ده، برای من می‌کرد، انجام این کارها مخصوصاً برای مردی که مجبوره با تعمیر موتور ماشین و بنزین دادن به مشتری‌ها پول در بیاره و زندگی کنه کار ساده‌ای نیست.»
معرفی نویسنده
عکس رولد دال
رولد دال

رولد دال رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، شاعر و خلبان جنگنده‌ی بریتانیایی است. شهرت او بیشتر از کتاب‌هایی حاصل شد که برای کودکان و نوجوانان نوشت؛ او را یکی از بزرگترین نویسندگان کودک در قرن بیستم خوانده‌اند. دال سابقه‌ی حضور در جنگ دوم جهانی به عنوان خلبان نظامی و نیز همکاری با سازمان‌های اطلاعاتی بریتانیا را در کارنامه‌ی خود دارد.

نظرات کاربران

Ghazal
۱۳۹۷/۰۷/۰۵

آخ که من عاشق داستانای رولد دالم..مخصوصا ماتیلدا..هیجان انگیز و فوق تخیلی..برای یه بچه ده دوازده ساله عالییییه،اما خاطره اش تا سالها بعد میمونه..برای من که اینجوری بود:-)

سعید جان
۱۳۹۷/۰۷/۱۲

ممنون از طاقچه به خاطر گذاشتنن کتاب های رولد دال... آثار رولد دال فوق العاده هستند...رولد دال بی نظیر است

بلاتریکس لسترنج
۱۳۹۷/۰۷/۰۳

خدا کنه برای بچم همینقدر مادر هیجان انگیزی بشم😍😍 و همچین پدری رو هم براش پیدا کنم😍 البته نمیخوام مثه مادر دنی زود بمیرم ولی دلم میخواد با کسی شبیه پدر دنی عروسی کنم😍

Dexter
۱۳۹۹/۱۰/۱۹

فوق العاده جذاب بود. این کتاب رو از نشر افق ، با ترجمه ی محبوبه نجف خانی مطالعه کردم. بسیار دلچسب بود و بهم چسبید.🍵 همه ی بچه ها دوست دارند پدر یا مادری مثل پدر دنی داشته باشند. پر انرژی، باحال

- بیشتر
البرز داوطلب
۱۳۹۹/۰۶/۱۰

محشره . کار رولد دال عالیه . پیشنهاد می کنم کتا رولد دال کارخانه ی داستان سازی رو بخونید . زندگی نامه ی رولد داله . و کلا کار های رولد دال رو نقد می کنه .

Agha_M@hdiar
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

نسخه چاپی کتاب رو از انتشارات زنبور خوندم و واقعا لذت بردم. بین آثار رولد دال که خیلی ازش خوندم این یکی از همه بیشتر به دلم نشست

🕊️📚kerm ketab
۱۴۰۲/۰۴/۲۹

قشنگه‌؛ البته کتابای دیگه‌ ی رولد دال قشنگ تره ولی اینم خوبه🌻

N-a-r-g-e-s1386
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

درباره پسری ۸ ساله هست که زندگیش سر تا سر با پدرشه و...

☆𝙆𝙖𝙧𝙞𝙣☆
۱۳۹۹/۱۲/۰۹

❤عالی بود❤

kosar
۱۳۹۹/۰۵/۲۴

توصیه میکنم به نوجوون هایی که به خوبی میتونن لحظات رو در ذهنشون تصور کنن. عالیه این کتاب😍😍😍

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
بعد، اون بچه خواب قشنگ نازی می‌بینه ـ و موقعی که رؤیا به نقطهٔ اوج قشنگ خودش می‌رسه پودر جادویی کار خودشو می‌کنه ـ اون وقت دیگه اون رؤیا فقط یک رؤیا نیست، بلکه یک واقعیته ـ و دیگه اون بچه خواب نیست ـ کاملاً بیداره و توی همون محلیه که رؤیا داره اتفاق می‌افته ـ و توی اتفاقاتی که می‌افته نقش داره ـ یعنی واقعاً نقش داره ـ عین زندگی واقعی
آلیس در سرزمین نجایب
اگه اونو نمی‌شناختید، ممکن بود فکر کنید مردی عبوس و جدی است، در صورتی که اصلاً این‌طور نبود، اتفاقاً خیلی هم شوخ و بامزه بود. چیزی که باعث می‌شد خشک و جدی به نظر برسه این بود که هیچ وقت با دهنش نمی‌خندید. همیشه با چشم‌هاش می‌خندید. چشم‌های آبی درخشانی داشت و هر وقت به چیز خنده‌دار و بامزه‌ای فکر می‌کرد، چشم‌هاش برق می‌زد، و اگه با دقت نگاه می‌کردی، می‌دیدی جرقه‌های طلایی باریک و ظریفی وسط هر کدام از چشم‌هاش می‌رقصند. اما شکل دهنش تغییر نمی‌کرد.
بلاتریکس لسترنج
وقتی هنوز شیر خوره بودم، پدرم منو می‌شست و به من غذا می‌داد و پوشکمو عوض می‌کرد و خلاصه همهٔ آن کارهای بی‌شماری رو که یک مادر برای بچه‌اش انجام می‌ده، برای من می‌کرد، انجام این کارها مخصوصاً برای مردی که مجبوره با تعمیر موتور ماشین و بنزین دادن به مشتری‌ها پول در بیاره و زندگی کنه کار ساده‌ای نیست. اما پدرم عین خیالش نبود. فکر می‌کنم همهٔ عشقی رو که در زنده بودن مادرم به او داشت حالا نثار من می‌کرد.
بلاتریکس لسترنج
بله تو، احمق بی‌شعور!
سهیل
«حیف، دو تا صندلی بیشتر نداریم.»
amin123m2
از این‌که پدرم چشم‌های خندانی داشت خوشحال بودم. معنی این حرف اینه که خندهٔ او ساختگی نبود و خندهٔ دروغکی تحویل من نمی‌داد چون اگر برق شادی تو چشم‌هات نباشه، امکان نداره کسی اون رو ببینه.
Elham jannesari
الان دیگه نه‌سالم شده. این عکس مال اون موقعیه که هیچ نگرانی توی دنیا نداشتم و هنوز چیزهای هیجان‌انگیز پیش نیومده بود. هرچه بزرگ‌تر می‌شی چیزای بیشتری یاد می‌گیری، درست مثل من که پاییز اون سال فهمیدم هیچ پدری بی‌عیب و نقص نیست. آدم بزرگا موجودات پیچیده‌ای هستند و وجودشون پر از مخفی‌کاری و خصلت‌های عجیب و غریبه. بعضی‌هاشون از بقیهٔ آدما عجیب‌تر و مخفی‌کارتر به نظر می‌رسن، اما همهٔ اونا، منجمله پدر و مادرها، دو سه تا عادت‌ها شخصی دارن که کسی از اونا خبر نداره و موقعی که اونا رو کشف می‌کنی، نفست بند می‌یاد.
delilah
یه پیام برای بچه‌هایی که این کتابو خووندن وقتی بزرگ شدید و بچه‌هاتون دورتونو گرفتن لطفاً یادتون باشه که پدر حال‌گیر اصلاً به درد نمی‌خوره! اون چیزی که یه بچه لازم داره. ـ و (حقش)هم هست پدریه که باحال باشه!
مینو
لحظه، لحظهٔ خطر بود، لحظهٔ بزرگ‌ترین هیجان و لذت.
سهیل
پدرم می‌گفت لونه‌ای که پرنده‌ها توش تخم گذاشته باشن قشنگ‌ترین چیز دنیاس.
سهیل

حجم

۱۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان