دانلود و خرید کتاب چگونه خدا را بشناسیم دیباک چوپرا ترجمه شهرزاد فتوحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه خدا را بشناسیم اثر شهرزاد فتوحی

کتاب چگونه خدا را بشناسیم

نویسنده:دیباک چوپرا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه خدا را بشناسیم

دیپاک چوپرا نویسنده‌ی کتاب چگونه خدا را بشناسیم، پزشک و نویسنده‌ای معروف و ماهر در هند است. در این کتاب می‌خوانید که امکان شناخت خدا، این وجود لایتناهی ممکن نیست و از توانایی‌های ما خارج است.

تنها در یک شرایط و اگر دلمان با او یکی باشد، می‌توانیم افق‌های ذهن خودمان را به‌سوی واقعیت‌های تازه‌ای باز کنیم و وجود خداوند را حس کنیم.

درباره کتاب

مهم‌ترین چیزی که درمورد وجود خدا باید به آن توجه کنیم این است که اگر خداوند وجود دارد، پس می‌توان وجود او را حس کرد و جلوه‌های وجودی او را در این جهان به‌صورت واضح دید. آنچه به عنوان واقعیت مادی در این دنیا تجربه می‌کنیم، در قلمرویی ناپیدا، فراتر و بالاتر از زمان و مکان پدید آمده، قلمرویی که با سکوت ادراک ‌شده و با انرژی و آگاهی، وجود یافته است.

این منشا ناپیدا در پدیده‌های موجود، خود تهی و خالی نیست، بلکه منشا خلقت و آفرینش است. پدیده‌ای است که این انرژی را خلق می‌کند و سامان می‌بخشد و توده‌های بی‌شکل و پراکنده ابر‌های کوانتومی را به ستارگان، کهکشان‌ها، جنگل‌های بارانی، آدمیان، افکار، احساسات، عواطف، خاطرات و خواسته‌های انسانی تبدیل می‌کند.

دکتر دیپاک چوپرا، پزشکی ماهر و بامهارت است که تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیون نسخه از کتاب‌های او که به ۳۰ زبان مختلف دنیا ترجمه شده به فروش رفته است.

چرا باید کتاب چگونه خدا را بشناسیم را مطالعه کنیم؟

این کتاب برای شناخت بهتر خدا نوشته شده و می‌توانیم با خواندن آن قدم در راه شناخت بهتر و بیشتر خدا بگذاریم.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما می‌خواهید وجود خدا را به درستی احساس کنید و به او احساس نزدیکی کنید خواندن کتاب چگونه خدا را بشناسیم قطعا به شما پیشنهاد می‌شود. و اگر شما علاقه به خواندن کتاب‌های موفقیت و انگیزشی نیز دارید این کتاب انتخاب خوبی برای شما است.

درباره دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا متولد ۲۲ اکتبر سال ۱۹۴۶ در دهلی-نو است، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.او نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است. او به‌خاطر ترویج طب جایگزین در میان بسیاری از مردمان در سراسر دنیا شهرت دارد.

پدربزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود و پدرش متخصص قلب و عروق سرشناس بود به مدت ۲۵ سال ریاست بخش پزشکی قلب بیمارستان «مول چند خیراتی» شهر دهلی نو را بر عهده داشت.

چوپرا پزشکی را در هند خواند. در سال ۱۹۷۰ به آمریکا مهاجرت کرد و در رشته طب داخلی و غدد تخصص گرفت. او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده. در سال ۱۹۸۰ سرپرست کارکنان در بیمارستان NEW England Memorial (NEMH) شد.

در سال 1985 ماهاریشی ماهش (یوگی) را ملاقات کرد و به درون‌پویایی متعالی علاقه‌مند شد. مدتی بعد از آشنایی با درون‌پویایی متعالی شغل بیمارستان را رها کرد و مرکز سلامت آیورودای ماهاریشی را تأسیس کرد. در سال ۱۹۹۳ بعد از مصاحبه ای که درباره‌ی کتابهایش درمورد شوی اپرا انجام داد طرفدارانی پیدا کرد. بعدها درون پویایی متعالی را رها کرد و مدیر اجرایی مرکز سلامت شارپ شد که مرکزی درباره‌ی طب بدن و روان بود.

دیپاک چوپرا سال ۱۹۹۶ در تأسیس مرکز چوپرا (برای خوب زندگی کردن) همکاری کرد.

دیپاک چوپرا بیش از ۴۰ کتاب نوشته‌است و مباحث آن‌ها شامل معنویت تا سلامتی می‌باشد. او همچنین چندین رمان و مجموعه اشعار معنوی از هندوستان و ایران نوشته‌است.

فهرست کتاب چگونه خدا را بشناسیم

بخش اول: خدایی خوب و واقعی بخش دوم: هفت مرتبه خداوند بخش سوم: ارتباط با خداوند

تکه هایی از کتاب چگونه خدا را بشناسیم

با وجود انعطاف‌پذیری‌های سیستم عصبی، ما به عادت‌ها و الگو‌های تکراری تمرکز می‌کنیم، چون نسبت به تأثیر و تأثیرهای پیش تکیه می‌کنیم. این امر بیش از هر چیز در مورد باور‌های ما صدق می‌کند. روزی در یکی از خیابان‌های قسمت قدیمی قاهره راه می‌رفتم که ناگهان مردی سر رسید و با گستاخی و تندخویی برای رهگذران سخنرانی کرد. من چون عربی نمی‌دانستم متوجه حرف‌های او نمی‌شدم، اما از روی آزردگی و خشمی که در چهره‌اش نمایان بود معلوم شد که حرف‌های پرخاش‌جویانه او درباره ترس از خداوند است. در تمام ادیان وقتی فرد مطمئن است که جهان در معرض تهدید و خطر و گناه است، این‌ نوع گرایش‌ها پیش می‌آید. در عین‌ حال در هر دینی وقتی جهان سرشار از نیکی‌ها و مهربانی‌های پرورش دهنده باشد، رگه‌ای از مهر و عشق هم وجود دارد. همه این‌ها نوعی فرا‌فکنی است. من در هیچ ‌کدام از آن‌ها اشکالی نمی‌بینم. ما حق داریم عشق، محبت، همدردی، حقیقت و عدالت را در مراتب متعالی، تحسین و ستایش کنیم، همان ‌طور که حق داریم، از داوری و عذاب الهی بترسیم. اگر شما بپذیرید که جهان به همین صورت است که ما می‌بینیم و تجربه می‌کنیم، کاملا منطقی است که بپذیریم خدا هم همین‌ طور است که ما هستیم.

نظرات کاربران

Majid
۱۳۹۷/۰۴/۲۱

به نظرمن این کتاب برای ایرانی ها که مرتب با مباحث خداشناسی و دینداری و.... سر و کار دارند هیچ چیز جدیدی ندارد و بسیار سطحی است. در کل خواندنش به نوعی اتلاف وقت و هزینه است!

nastaran
۱۴۰۰/۰۱/۳۰

انتظار داشتم چیزای خیلی بهترو تاثیر گذار تری بخونم تو این کتاب ولی متاسفانه خوب نبود🤷🏻‍♀️

کاربر ۱۴۴۵۸۶۸
۱۴۰۰/۰۸/۲۰

کتاب خیلی خوبی هست. اما متاسفانه فقط خلاصه کتابه و درک همه مطالب از این خلاصه بسیار سخت و محدود. کاش پینوشتید که کتاب خلاصه است. توصیه میکنم اصل کتاب رو مطالعه کنید.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
از معجزات الهی این است که ناپیداست و با وجود این قابل پرستش و ستایش است
معجزه ی سپاسگزاری

حجم

۲۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

حجم

۲۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان