دانلود و خرید کتاب پسری روی سکوها حمیدرضا صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پسری روی سکوها اثر حمیدرضا صدر

کتاب پسری روی سکوها

نویسنده:حمیدرضا صدر
انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پسری روی سکوها

«پسری روی سکوها» نوشته حمیدرضا صدر، وقایع‌نگاری چهار دهه از فوتبال ایران است. صدر در این کتاب، تاریخ فوتبال و نوستالژی‌های ذهنی ایرانی‌ها را با هم درآمیخته‌ و با سبکی داستان‌گونه و زبانی دراماتیک و شیرین داستان فوتبال ایران را در گذر زمان از دهه چهل تا هشتاد بازگو کرده‌است: «سه روز پس از سیزده‌به‌در. اولین رویارویی دشمنان بزرگ پس از انحلال شاهین. با بازگشت پرویز دهداری، این‌بار به عنوان مربی پرسپولیس در نخستین دیدار با تاج. مقدمه‌ای بر تاریخ و دیباچه‌ای بر تب‌های بالا. آغاز بازی‌های گاهی تماشایی و گاهی مقوایی. اولین نبرد تب‌وتابی ندارد. بی‌اثر است و بدون شور. خنثی است و بی‌حس‌وحال. داریوش مصطفوی که از تهران‌جوان راهی تاج شده از معدود بازیکنانی بوده که درخشیده. چندباری دروازهٔ هادی طاووسی را تهدید کرده. حسین فرزامی و مرتضی شُرکا از قدیمی‌های تاج بهتر از همتایان‌شان ظاهر شده‌اند. حسین کلانی و جعفر کاشانی در پرسپولیس باانگیزه‌تر دویده‌اند. با این وصف گلی از دروازه‌ها عبور نکرده. صفر صفر. اولین تساوی.» این کتاب با زبان دلنشین و فضای آشنا و ملموسش عاشقان فوتبال و آنهایی که قلبشان برای فوتبال ایران می‌تپد، در خود غرق خواهد کرد و حتی خواندنش برای کسانی‌ که آشنایی زیادی با این ورزش ندارند و تا به حال پایی به توپ نزده‌اند هم خالی از لطف نخواهدبود.
معرفی نویسنده
عکس حمیدرضا صدر
حمیدرضا صدر

حمیدرضا صدر چهره‌ای آشنا در دنیای فوتبال، سینما و ادبیات بود. کمتر کسی را می‌توان دید که به فوتبال علاقه‌مند باشد اما صدر را در مقام یک کارشناس فوتبال نشناسد. اغلب طرفداران سینما هم تحلیل‌های او را در نشریه «هفت» خوانده‌اند. افراد کتابخوان هم حتما یکی از آثار او را خوانده یا حداقل نامش را شنیده‌اند.

نظرات کاربران

kafeil
۱۳۹۷/۰۴/۰۸

بازار کتاب میگن خرابه همینه ها!!! به کتاب حدودا ۲۵۰ صفحه هر صفحه حدودا ۲۳۰ تومان برای نسخه چاپی

امیرحسین
۱۳۹۷/۰۴/۰۷

مرسی خیلی عالی شد این کتاب اومد 👌

کورش
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

برای کسانی که به فوتبال علاقه دارند، یک مائده آسمانی است! این کتاب حاصل قلم زیبایی است که بخشی مهم از رویداد های فوتبالی ایران را با زبان دل و اغلب از روی سکوهای امجدیه و ورزشگاه آزادی بیان می

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
امید نصف خوشبختی است. امید همچون خون در روان‌تان جاری است که اگر نباشد گامی به پیش نمی‌روید
عبدالله قهری

حجم

۴۳۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۵ صفحه

حجم

۴۳۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۵ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۳۶,۰۰۰
۵۰%
تومان