دانلود و خرید کتاب دوباره فوتبال ماشااله صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوباره فوتبال اثر ماشااله صفری

کتاب دوباره فوتبال

معرفی کتاب دوباره فوتبال

«دوباره فوتبال» داستان زندگی الساندرو دل پیرو از زبان خودش است.

دل پیرو در سال ۱۹۹۳ به باشگاه یوونتوس پیوست و از آن زمان به تمام افتخارات ممکن در فوتبال رسید. ۱۹ فصل دوران حرفه‌ای‌اش را در یووه سپری کرد و رکورددار تعداد بازی با ۷۰۵ و بیشترین گل زده تاریخ باشگاه با ۲۸۹ گل است، او به خاطر بازی خلاقانه و جذاب و ضربات ایستگاهی حیرت‌انگیزش به شهرت رسید. انتقالش به باشگاه اِف سی سیدنی در سال ۲۰۱۲ تمام استرالیا را تحت تاثیر قرار داد و او را تبدیل به اولین بازیکن در کلاس جهانی کرد که در لیگ استرالیا به میدان رفت.

او در انتهای کتابش می‌نویسد:

«این کتاب را برای این نوشتم تا بهتر درک کنم چه کسی هستم و چه کسی می‌خواهم باشم. آن را نوشتم چون می‌خواهم به بازی ادامه دهم. فوق‌العاده خواهد بود اگر شبیه چیزی‌هایی باشم که تا الان درباره‌شان صحبت کرده‌ام: که آیا توانایی کنترل استعداد و مکانیزم آن را دارم، این‌که آیا واقعا الگوی خوبی هستم و سبک مناسبی دارم. می‌دانم که فوتبال انتظارم را می‌کشد، و امیدوارم آن‌طور که باید در آن زندگی کنم. پس فقط در انتظار سوت شروع بازی‌ام، که هر بار برایم تازگی دارد».

در این اثر دل پیرو از زندگی دوران نوجوانی، دوستی‌هایش، امیدها و بیم‌هایش و زندگی حرفه‌ای و سبک بازی‌اش می‌گوید.

نظرات کاربران

Hesam
۱۳۹۷/۰۷/۲۵

بازیکنی که هم‌در تورین و هم در کل ایتالیا محبوبه و اون رو آسون بدست نیاورده

Mary gholami
۱۳۹۹/۰۶/۰۸

بیشتر کتاب انگیزشی بود تا زندگینامه

ahmadabolpor
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

بهترین کتاب

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

الساندرو دل پیرو، بازیکن فوتبال بازنشسته‌ی ایتالیایی است که نوامبر 1974 در شهر ترویزو متولد شده است. او پیش از بیست سالگی به باشگاه «یوونتوس» پیوست و طی نوزده فصل بازی برای بیانکونری، به انواع و اقسام افتخارات دست یافت.

- بیشتر
m.khajeh.m
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

واسه دوستان و طرفداران سری آ و مخصوصا یوونتوس بسیار کتاب عالی هستش!!!جدا از فوتبال افرادی که اهل ورزش نیستن وعلاقه ای ندارن میتونن از خوندن این کتاب لذت ببرن و دلپیرو رو به عنوان الگو قرار دهند!!! 🤍🖤زنده باد شاه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸)
سن را بیشتر با مغز احساس می‌کنید تا بدن. ذهن انسان ماشینی فوق‌العاده و اسرار آمیز است، هم‌پیمانی عالی و در عین حال دشمنی سرسخت. اگر می‌خواهید آن را درک کنید، ابتدا باید یادش بگیرید. همه چیز از مغز سرچشمه می‌گیرد. مغز فرمان پیر شدن می‌دهد نه بدن.
Etemad
در یک چالش واقعی، همیشه شمایید که تصمیم می‌گیرید شرایط چطور پیش برود: این معنای دیگر حمله است.
Hesam
سعی می‌کنم وقتی حرف می‌زنم به جای فریاد زدن آرام باشم، چون کسانی که صدایشان را بلند می‌کنند ضعف‌هایشان را نشان می‌دهند.
* ویانا *
برای به وجود نیامدن سوتفاهم باید ساده و روشن صحبت کنیم، و نیازی نیست همیشه توضیحات زیادی دهیم. تعادل در همه چیز ضروری است، اما وقتی شک وجود دارد، خردمندانه است که ساکت بمانیم.
Etemad
کار کردن در شغلی که حالتان را خوب می‌کند بهترین اتفاقی است که برای هر یک از ما می‌تواند رخ دهد
Mary gholami
احترام به خود، اعتماد به نفس، آگاهی از توانایی‌ها و خودخواهی سالم هیچ آسیبی به شما نمی‌رساند. هیچ‌کس با رضایت جایش را به کس دیگری نمی‌دهد. هیچ‌کس واقعا باور ندارد که ارزشی کمتر از دیگران دارد. اگر چنین تفکری دارید، از پیش شکست خورده‌اید و نمی‌توانید از زندگی لذت ببرید.
Etemad
احترام به خود، اعتماد به نفس، آگاهی از توانایی‌ها و خودخواهی سالم هیچ آسیبی به شما نمی‌رساند. هیچ‌کس با رضایت جایش را به کس دیگری نمی‌دهد. هیچ‌کس واقعا باور ندارد که ارزشی کمتر از دیگران دارد. اگر چنین تفکری دارید، از پیش شکست خورده‌اید و نمی‌توانید از زندگی لذت ببرید.
ýǾи̃̾₳₷.₷3773
ورزشکار غمگین، ورزشکار از پیش باخته است، و فکرمی‌کنم این موضوع در مورد هر کاری در زندگی هم صدق می‌کند.
کاربر ۲۳۱۱۲۶۰
بازی یه این شکل بود: قالیچه نقش و نگاری داشت، و من توپ را ابتدا در ساده ترین مکان قرار می‌دادم، جایی که بهترین دید را نسبت به دروازه که صندلی بود داشتم. از آن‌جایی که کاناپه دوم بین فرش و صندلی قرار داشت، باید توپ را از روی آن که مانند دیوار دفاعی بود عبور می‌دادم. فکر می‌کنم این اولین تمرینم برای ضربات ایستگاهی و پنالتی بود. سختی‌های دیگری هم به کار اضافه می‌شد، چون سمت راست اتاق جایی برای صندلی نبود، مجبور بودم توپ را از سمت دیگر با پای چپ یا بیرون پای راست به آن بزنم. هرگز چپ پا نبوده‌ام اما این تمرین کمک زیادی به من کرد. وقتی توپ را با موفقیت وارد دروازه می‌کردم، آن را روی نقش قالیچه جابجا می‌کردم، کمی دورتر با زاویه بیشتر. از ساده‌ترین مکان شروع می‌کردم و تا سخت ترین آن‌ها ادامه می‌دادم، عاشق این چالش بودم.
RezaShahi
بعد از بیست سال پوشیدن پیراهن سیاه و سفید که ایتالیایی‌ها یا عاشقش هستند یا از آن متنفرند تصورش را نمی‌کردم که این همه تیم دنبال کسی باشند که سال‌ها حریفشان بوده و کاپیتان تیم دشمن آن‌ها. رؤسا، مربی‌ها و همکاران کاری کردند که احساس غرور کنم. احتمالا می‌خواستند از حس انتقامی که نسبت به یوونتوس داشتم هم استفاده کنند اما هرگز چنین احساسی نداشته‌ام. شما گذشته‌تان را پاک نمی‌کنید، حداقل من چنین کاری نمی‌کنم. همیشه گفته بودم هرگز برای باشگاه دیگری در ایتالیا بازی نمی‌کنم، و با تمام احترامی که برای آن‌ها قایلم سر حرفم ایستادم.
ZahraSFZ

حجم

۱۵۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۵۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان