دانلود و خرید کتاب مدیتیشن به روش ایست-غور ویلیام بادری ترجمه ماندانا قهرمانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیتیشن به روش ایست-غور اثر ویلیام بادری

کتاب مدیتیشن به روش ایست-غور

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدیتیشن به روش ایست-غور

ویلیام بادری در «مدیتیشن به روش ایست- غور» اصول بنیادین شیوه‌های گوناگون مدیتیشن از جمله ذن، تائوییسم، بودیسم، مسیحیت، ویپاسانا، جاپا، یوگا و دیگر راهکارهای تعمق یا تهذیب معنوی را آموزش می‌دهد.

نظرات کاربران

zbabaxni
۱۳۹۸/۰۸/۲۶

نویسنده ی کتاب در عین سادگی و مختصر بودن حرف مهمی زده. روش « ایست- غور »دو مرحله ی عمده و اصلی در تمام انواع مدیتیشن رو در بر داره. چه آسون و چه سخت، هر چیزی که از مدتیشن

- بیشتر
sorena
۱۳۹۸/۰۳/۰۸

کتاب جالبی ، هفت مرحله مدیتیشن رو به نوعی شرح داده، ک از مرحله ابتدایی مشاهده واگاهی از افکار تا مرحله هفتم ک در کتاب به مرحله کنفوسیوسی و رسیدن به حصول ، میتونید با اشاره به توضیحات ک در

- بیشتر
ــسیّدحجّتـــ
۱۳۹۸/۰۲/۱۷

کتاب روشی که گفته رو معرفی کرده (ایست-غور) زیاد وارد جزئیات نشده و توصیه هم کرده که به خودتون سخت نگیرید در مورد مزایای مدیتیشن خیلی توضیح داده به نظر کتاب خوبی میاد . ذیل همین نظر، مطلبی که امروز در مورد مدیتیشن خوندم رو

- بیشتر
farzin
۱۳۹۹/۰۷/۳۰

از نظر من ترجمه اش ضعیف بود و درسته که نویسنده اصلی کتاب از اسم های زیادی استفاده کرده بود اما مترجم میتونست اینها رو حذف کنه. کتاب درباره فواید و نحوه انجام مدیتیشن هست و نصف اش رو بخونی

- بیشتر
Donya
۱۳۹۹/۰۱/۱۷

چرا برای من باز نمیشه؟

tehrani
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

عالی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۷)
هدف و تلاش ما در این کتاب سادهٔ کاربردی، این است که خیلی زیاد وارد ریزه‌کاری‌های مدیتیشن نشویم تا سادگی بحث، کماکان حفظ شود.
ــسیّدحجّتـــ
سرشت طبیعی ما انسان‌ها آرام و ایمن و شاد بودن است، مگر اینکه خودمان خرابش کنیم.
ــسیّدحجّتـــ
وقتی یاد بگیرید، چگونه از افکارتان جدا شوید (همچنین از تشویشِ ناشی از افکار بیهوده) آن اندیشه‌های سرگردان هم طبیعتاً ناپدید می‌شوند، برای همیشه.
Parsa Fathi
گاهی ممکن است برای لحظه‌ای کوتاه به حالت بی‌فکری برسیم، به حالت ذهن باز و رها. لحظهٔ کوتاهی که می‌تواند به‌گونه‌ای شگرف، احیا و تکرار شود. درک و تشخیص اینکه می‌توانیم تصور و اندیشیدن به چیزی را کاملاً رها کنیم، به‌سان خلاصی و آسودگی است. (برگرفته ازکتاب The Craft of the Warrior نوشتهٔ رابرت اسپنسر) وقتی ذهنتان از طریق این تمرینِ مشاهده خالی می‌شود، انرژی‌های حیاتی‌تان (به‌قول چینی‌ها، چی) شروع می‌کنند به برخاستن در بدنتان، و وارد سرتان می‌شوند. جریان صعودی و بالارونده و نیروبخش و احیاکنندهٔ چی به‌طور ساکت و خاموش در مغزتان ریخته می‌شود تا افکارتان را آرام کند، درست مثل جریان آب زلالی که وارد برکه‌ای گِل‌آلود می‌شود و خیلی زود آلوده‌کننده‌ها را محو می‌کند.
moein khalili
از طریق مشاهدهٔ هر چیزی که دارید به آن چنگ می‌زنید. بیاموزید، گفت‌وگوها و قیل‌وقال‌ها را رها کنید. فقط نگاه کنید که افکار چگونه برانگیخته و بیدار می‌شوند، چگونه می‌مانند، و چگونه می‌روند. وقتی بتوانید خودتان را کاملاً از افکار جدا کنید (با استفاده از راهکار فوق) شما خود حقیقی‌تان خواهید بود، همان‌گونه که حقیقتاً هستید. در نتیجه از انواع و اقسام افکار، اعتیادها، امیال، و هوس‌های شدید آزاد خواهید شد.
کاربر ۳۶۰۵۰۳۴
چراکه مدیتیشن (انرژی وافرِ جاری در بدن و خلوص و وضوح ذهنی) پادزهر اصلی افسردگی است و این انرژی‌های بیدارشده دست به کار می‌شوند و جسمتان را تغییر می‌دهند.
shahpour rezaei
و شما قادر خواهید شد به حالت خوشی و سعادت و برکت برسید؛ حالتی که از بیماری، رنج و درد نجاتتان می‌دهد و آزادتان می‌کند.
کاربر ۱۲۱۱۱۲۸
خواهید شد به حالت خوشی و سعادت و برکت برسید؛ حالتی که از بیماری، رنج و درد نجاتتان می‌دهد و آزادتان می‌کند.
کاربر ۱۲۱۱۱۲۸
بعد به این درک تجربی نایل می‌شوید: ذهن گذشته قابل درک و دریافت نیست، ذهن آینده قابل درک و دریافت نیست، ذهن حاضر قابل درک و دریافت نیست. یعنی عدم وابستگی به ذهن گذشته، حال و آینده.
zbabaxni
فقط کافی است به تمرین مشاهدهٔ افکار ادامه دهید، آگاهی از افکار، بدون چنگ زدن و چسبیدن به آن‌ها، سپس رهاسازی حالات برخاسته از افکار را تمرین کنید، رهاسازی افکار، احساسات، هیجانات، تصورات، انگیزش‌های ناگهانی، عادات، زبان و... در زمان مناسب، خودبه‌خود دیگر با افکارتان همکاری نمی‌کنید و به این ادراک می‌رسید که آهای، من این افکار نیستم. چیزی پشت افکار وجود دارد، چیزی که از افکار، آگاه است. من هم از افکار و معنی‌شان آگاهم، اما آن‌ها را به‌کار نمی‌بندم. عالی است! شما شروع به رشد و پیشرفت کرده‌اید.
zbabaxni

حجم

۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
۲,۴۹۰
تومان