دانلود و خرید کتاب قرار ازدواج الفرد سوترو ترجمه ناهید قادری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قرار ازدواج اثر ناهید قادری

کتاب قرار ازدواج

نویسنده:الفرد سوترو
انتشارات:نشر متیس
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قرار ازدواج

«قرار ازدواج» نمایش‌نامه‌ای تک‌پرده‌ای از آلفرد سوترو است. او در ۱۸۶۳ در لندن متولد شد و همانجا تحصیل و مدتی نیز کار کرد. سوترو و همسرش مدتی در پاریس هم ساکن شدند و با موریس مترلینگ دوست شدند، دوستی‌ای که تا پایان عمرشان ادامه یافت و سوترو آثار مترلینگ را به انگلیسی ترجمه کرد. عمدهٔ فعالیت‌های سوترو تحریر نمایش‌نامه بود که اغلب با اقبال عمومی مواجه می‌شد.

سازندهٔ پل، عاشق تمام‌عیار، دیوارهای اریحا، شوهر حیران و باهوش‌ها از جمله نمایش‌نامه‌های او هستند. او همچنین مجموعه داستان‌های خود را به‌نام «دوشیزه‌های ابله» به چاپ رساند.

آلفرد سوترو در سال ۱۹۳۳، بعد از یک چند روز بیماری در خانهٔ خود چشم از جهان فرو بست.

آقای هریسون و لیدی آلین در حال گذاشتن قرار ازدواجشان هستند، اما از آنجا که هیچ‌کدام به دیگری علاقۀ خاصی ندارد، قرارشان با مشکل مواجه می‌شود:

لیدی آلین درحالی‌که به بازوی آقای هریسون کراکستد تکیه داده وارد اتاق می‌شود.

لیدی آلین یک دختر قدبلند است که به‌طرزی عالی لباس پوشیده است و به سبک زمانهٔ خودش زیبا است و همه خیلی تحسینش می‌کنند. او را در هر رختکنی در دنیا بگذارید، فوراً تبدیل به یک خانم انگلیسی نجیب‌زاده می‌شود. او، ذاتاً، تمام آن صفات عالی‌ای را که می‌تواند یک خانم فوق‌العاده بسازد را دارد: نگاه خیرهٔ سرد، حرکت پرافادهٔ شانه، انحنای تحقیرآمیز لب.

در وجود او یک‌جور حالت حسرت هست، اما فقط یک بینندهٔ باتجربه آن را درک می‌کند، چیزی که خبر از قلبی زخمی و پردرد می‌دهد ... گرچه این عضو را به خوبی تحت کنترل نگه می‌دارد. دختری که در دوره‌ای به دنیا آمده که مصنوعی بودن حاکمیت دارد و به او یاد داده‌اند که مصنوعی باشد و او درسش را خوب فرا گرفته است، اما اگر با یک شتر در یک صحرا تنها بماند، یا یک فرمانروای شرقی ازش بخواهد زن دویست‌وپنجاه‌وهفتمی‌اش بشود، بی‌تردید از پس خودش برخواهد آمد. در یک کلام، او خانمی است با متانت کامل و کنترل عالی بر خودش....

آقای هریسون و لیدی آلین در حال گذاشتن قرار ازدواجشان هستند، اما از آنجا که هیچ‌کدام به دیگری علاقۀ خاصی ندارد، قرارشان با مشکل مواجه می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان