دانلود و خرید کتاب زیبایی خفته محمدعلی ضرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیبایی خفته اثر محمدعلی ضرابی

کتاب زیبایی خفته

انتشارات:نشر آواژ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زیبایی خفته

کتاب زیبایی خفته اثر محمدعلی ضرابی طراح گریم نام‌آشنای سینما، تلویزیون و تئاتر، مدرس دانشگاه و مدیر آکادمی گریم است. او این مجموعه را طی سال‌ها تجربه کاری در زمینه گریم و تدریس در این رشته، جمع آوری جزوات، مطالعات پزشکی و مجلاتی چون مجله سلامتی ویستا نوشته است.

به گفته خود نویسنده نیازی که در رابطه با شناختن نوع پوست و موی بازیگران احساس می‌کرده او را بر آن داشته تا مطالعاتش را ر این زمینه گسترش دهد و این کتاب را بنویسد. در این کتاب اطلاعاتی راجع به شناخت پوست و مو و بیماری‌ها و مراقبت‌های سلامتی و زیبایی و آرایشی مربوط به این دو عضو زنده بدن انسان می‌خوانید.

خواندن کتاب زیبایی خفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب قابل استفاده برای فعالان عرصه گریم، دست اندرکاران امور آرایشی و پیرایشی و علاقمندان به مباحث زیبایی، حفظ و نگهداری از پوست و مو است.

جملاتی از کتاب زیبایی خفته

علل مریضی مو

۶ هفته تا ۳ ماه پس از هر بیماری فرد با تب بالا دچار یک مرحله افزایش ریزش مو می‌شود که در عرض چند ماه دوباره به حالت عادی برمی‌گردد.

اختلال در عملکرد تیروئید و هیپوفیز و سایر غدد درون‌ریز اعم از کم‌کاری و یا پرکاری باعث ریزش موها شده که با درمان‌های مناسب قابل بهبود است.

در بعضی خانم‌ها ریزش مو در نتیجه اختلالات هورمونی با نشانه‌هایی از قبیل آکنه، رشد موهای زائد، چاقی مفرط، نازایی و ناباروری که در صورت درمان اختلال از بین می‌رود. به دنبال جراحی‌های بزرگ ریزش موی ناگهانی پس از ۲ تا ۳ ماه به وجود خواهد آمد که پس از مدتی رفع می‌گردد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۱۸۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان