دانلود و خرید کتاب قورباغه‌ات را ببوس (۱۲شیوه‌ی شگفت‌انگیز برای تبدیل‌کردن منفی‌ها به مثبت‌ها در زندگی شغلی و شخصی) برایان تریسی ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قورباغه‌ات را ببوس (۱۲شیوه‌ی شگفت‌انگیز برای تبدیل‌کردن منفی‌ها به مثبت‌ها در زندگی شغلی و شخصی) اثر برایان تریسی

کتاب قورباغه‌ات را ببوس (۱۲شیوه‌ی شگفت‌انگیز برای تبدیل‌کردن منفی‌ها به مثبت‌ها در زندگی شغلی و شخصی)

معرفی کتاب قورباغه‌ات را ببوس (۱۲شیوه‌ی شگفت‌انگیز برای تبدیل‌کردن منفی‌ها به مثبت‌ها در زندگی شغلی و شخصی)

«قورباغه‌ات را ببوس (۱۲شیوه‌ی شگفت‌انگیز برای تبدیل‌کردن منفی‌ها به مثبت‌ها در زندگی شغلی و شخصی)» نام کتابی از برایان تریسی و کریستینا تریسی استاین است. یکی از اهداف مهم زندگی بشری این است که از شادی و آرامش ذهنی بهره‌مند باشیم. هر انسانی به‌طور طبیعی می‌خواهد از احساساتی مثبت همچون عشق، شادی، رضایت‌خاطر و موفقیت بهره‌مند باشد و لذت ببرد. شاید مهم‌ترین حقیقت کشف‌شده در علم روانشناسی و موفقیت شخصی این است: نگرش‌های ذهنی منفی نسبت به خودتان و دیگران اغلب بزرگ‌ترین موانعی هستند که بین شما و یک زندگی استثنایی و شگفت‌انگیز قراردارند. فقط وقتی می‌آموزید قورباغه‌ی خودتان را ببوسید و عادت می‌کنید همواره در وجود هر انسان و در دل هر رویدادی فقط نکته‌ای مثبت و ارزشمند را جست‌وجو کنید و بیابید؛ استعدادها و توانایی‌های بی‌نظیر شما برای دستیابی به موفقیت شکوفا خواهند شد. این کتاب برمبنای پنج‌هزار همایش و گفت‌وگوی برایان با بیش از پنج میلیون نفر در پنجاه‌وهشت کشور و هزاران ساعت کار در زمینه‌ی مشاوره و روانشناسی نگاشته شده‌است. در این کتاب، مجموعه‌ای از شیوه‌ها و راهکارهای ساده، اما مؤثر، می‌آموزید که می‌توانید آن‌ها را بی‌درنگ به‌کار ببرید تا اندیشه‌های منفی خودتان را به اندیشه‌هایی مثبت تبدیل کنید و از هر مشکل زندگی‌تان به‌راستی فرصتی ویژه بسازید. شما می‌آموزید چگونه به انسانی با اعتمادبه‌نفسی عالی تبدیل شوید و همه‌ی استعدادها و توانایی‌های خودتان را به‌کار ببرید تا به شیوه‌ای استثنایی زندگی کنید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Mohammad Navaei
۱۳۹۸/۱۲/۲۹

کتاب بسیار عالی برای کسانی که میخواهند در کسب و کار به موفقیت برسند

عشق کتاااااب
۱۳۹۷/۱۰/۱۲

عااااااااالی بود واقعا آدم کیف میکنه از خوندن این کتاب

سپیده
۱۳۹۶/۱۰/۲۳

👌👌👌

Azm.kh
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

این کتاب خیلیییی قشنگ و کاربردیه برای من خیلی تاثیر گذار بود

کاربر ۳۵۰۸۰۲۴elnaz
۱۴۰۰/۰۶/۰۱

کتابی فوق العاده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
شکسپیر در یکی از نمایشنامه‌هایش به‌نام توفان چنین نوشت: ”گذشته فقط سرآغاز است.“ رویدادهای اتفاق‌افتاده در گذشته‌ی زندگی‌تان فقط مقدمه‌ای هستند تا برای زندگی شگفت‌انگیزی آماده شوید که در آینده آن را پیش روی خود دارید.
1073
هیچ شکستی وجود ندارد؛ مگر زمانی که دیگر تلاش نمی‌کنیم. هیچ مغلوب‌شدنی وجود ندارد؛ مگر احساسی که از درون خودمان نشأت می‌گیرد. هیچ مانع بزرگ و برطرف‌نشدنی در مسیرمان وجود ندارد؛ مگر احساس بی‌هدفی که ممکن است در ژرفای وجودمان نهفته باشد. اوریسون سوئت ماردن
1073
ذهن شما همچون باغ است. اگر آگاهانه گل‌هایی را در این باغ نکارید؛ علف‌های هرز به‌طور طبیعی و بی‌تلاش‌وتکاپوی شما در این باغ رشد خواهند کرد. اگر اندیشه‌هایی مثبت را آگاهانه در این باغ نکارید؛ اندیشه‌های منفی به‌جای آن‌ها رشد خواهند کرد.
سعید دونقطه دی
داستان شما چنین است شاید شما نیز شاهکاری هستید که در قطعه سنگی مرمری محبوس مانده‌اید. یکی از اهداف مهم زندگی شما باید چنین باشد: همه‌ی ترس‌ها، تردیدها، سستی‌ها، احساسات منفی و باورهایی اشتباه را کنار بگذارید که مانع می‌شوند بهترین باشید. به‌این‌ترتیب، بهترین انسانی پدیدار می‌شود که می‌توانید باشید.
رضا خدابنده‌لو
انسان‌ها همیشه، به دلیل آنچه هستند، موقعیت‌های زندگی‌شان را سرزنش می‌کنند. من تأثیر این گونه موقعیت‌ها را باور ندارم. انسان‌هایی که در این دنیا به‌خوبی پیشروی می‌کنند هر روز صبح از خواب برمی‌خیزند و فرصت‌های دلخواه‌شان را جست‌وجو می‌کنند. این افراد، اگر نتوانند فرصت‌های دلخواه‌شان را بیابند، آن‌ها را می‌سازند. وایوی وارن، برگزیده از کسب و کار بانو وارن، نوشته‌ی جورج برنارد شاو
Hossein
شکسپیر در یکی از نمایشنامه‌هایش به‌نام توفان چنین نوشت: ”گذشته فقط سرآغاز است.“ رویدادهای اتفاق‌افتاده در گذشته‌ی زندگی‌تان فقط مقدمه‌ای هستند تا برای زندگی شگفت‌انگیزی آماده شوید که در آینده آن را پیش روی خود دارید.
ali_pourmd
هیچ رویدادی به‌صورت رویداد خوب یا بد وجود ندارد؛ اندیشه‌ی ما سبب می‌شود آن رویداد را خوب یا بد بدانیم. ویلیام شکسپیر
Pariya
هرچه احساس منفی انسانی شدیدتر باشد؛ بیشتر از واقعیت فاصله می‌گیرد و نمی‌تواند دلایلی روشن و منطقی را مطرح کند. سپس، چنین انسانی به‌گونه‌ای سخن می‌گوید و رفتار می‌کند که اغلب توضیح‌ناپذیر و زیان‌بار است.
سعید دونقطه دی
احساسات شما از کجا نشأت می‌گیرند؟ آیا اندیشه‌های شما زودتر شکل می‌گیرند یا احساساتتان در ابتدا پدیدار می‌شوند؟ حقیقت چنین است: اندیشه‌های شما قبل از احساساتتان و احساساتتان نیز قبل از تصمیم‌ها و کردارهای شما به‌وجود می‌آیند. در ابتدا، اندیشه‌ای را در سر می‌پرورانید یا اطلاعاتی جدید را درک می‌کنید. سپس، آن اندیشه را به‌صورت مثبت یا منفی تفسیر می‌کنید. تفسیرتان نیز احساسی را هماهنگ با آن تفسیر تولید می‌کند. در مرحله‌ی بعد، احساستان به کردار یا واکنشی از سوی شما منجر می‌شود.
سعید دونقطه دی
به بیان دیگر، شما، با چگونگی اندیشیدنتان درباره‌ی رویداد یا موضوعی ویژه، وضعیت زندگی عاطفی و چگونگی بسیاری از رویدادهای زندگی‌تان را تعیین می‌کنید. خودتان به هر بخش از زندگی‌تان معنا می‌بخشید. هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند چنین کاری را برای شما انجام دهد.
سعید دونقطه دی

حجم

۱۰۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۱۰۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان