دانلود و خرید کتاب تفریح پول ساز آلن بکتولد ترجمه خلیل رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تفریح پول ساز

«تفریح پول‌ساز (راه و روش کسب درآمد آسان از اینترنت)» از مجموعه زندگی وکسب وکار موفق برای همه، نوشته آلن بکتولد است. این مجموعه قصد دارد با ترجمه یا تالیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. با گسترش استفاده از اینترنت، البته، سوءاستفاده‌کنندگان زیادی از این شرایط با وعده‌های آن‌چنانی در فضای کسب‌وکار ایران به وجود آمده که با دریافت مبالغ سنگین، شما را با کلمات اغواکننده فریب می‌دهند و می‌خواهند که مثلاً روش کسب درآمد از اینترنت را به شما یاد بدهند و ... و اغلب این افراد خود هیچ کسب‌وکار خاصی ندارند و صرفاً از صداقت برخی مردم خوب ما سوءاستفاده می‌کنند. این کتاب پاسخی است برای جلوگیری از این سوءاستفاده‌ی افراد فریب‌کار. کل آن چیزی که با اسامی فریبنده چون راز ....، درآمد ...، کار اینترنتی و ... تبلیغ می‌شود را در این کتاب خوب و کامل، ساده و خودمانی یاد می‌گیرید.

نظرات کاربران

یاسا
۱۳۹۶/۰۹/۲۵

نمونه کتاب رو خوندم و لی بیشتر توی بخش نمونه داستان تعریف کرده بود و برای من مطلب جدیدی نداشت.مثلا گفته بود یه ناشر درآمد بیشتری از نویسنده داره یه چیز بدیهی. توی بخش نمونه که سعی در اثبات درستی

- بیشتر
mary
۱۳۹۶/۱۰/۰۳

سلام من تا حالا نصف کتاب را خوندم. تقریبا میتونم اعتراف کنم که از صحبت های نویسنده سر در نیاوردم. ترجمه کتاب متاسفاته اصلا خوب نیست.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
خبر خوب اینه که، اگر عاشق نقاشی، طراحی، نوشتن با موسیقی هستید، شما بیشترین شانس رو برای شروع یک شغل با پول مفرح دارید. اما من فهمیدم که گرسنگی همیشه می‌تونه وارد حتی بزرگ‌ترین تفریحی که دارید هم بشه. شما اول باید چیزی که عاشق انجامش هستید رو به پول تبدیل کنید. چیزی که این‌جا یاد می‌گیرید شما رو قادر می‌سازه که هر تلاش هنری که همیشه می‌خواستید انجام بدید رو به پول تبدیل کنید. به خاطر داشته باشید که، مهم نیست که چقدر کارتون بد یا خوب هست، اصلاً مهم نیست که شما نمی‌تونید نقاشی بکشید یا عکاسی کنید یا موسیقی کار کنید. در زمینه‌ی مورد علاقه‌ی گذشته‌تون خیلی راحته که یه شغل آنلاین راه بیندازید، خواه بتونید بنویسید یا نقاشی بکشید یا هر چیز دیگه.
Majidg72

حجم

۲۸۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۲۸۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان