دانلود و خرید کتاب به خجالت بگو خدانگهدار ریچارد بروزوویچ ترجمه لیلا شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به خجالت بگو خدانگهدار اثر ریچارد  بروزوویچ

کتاب به خجالت بگو خدانگهدار

معرفی کتاب به خجالت بگو خدانگهدار

ریچارد بروزوویچ و لیندا چیس، پژوهشگر مطالعات تربیتی هستند

«به خجالت بگو خدانگهدار» کتاب تمرینی برای کمک به کودکان در غلبه بر کمرویی است. بیش‌تر بچه‌های خجالتی در سنین بسیار پایین حتی در چند ماهگی علایم اضطراب و گوش به زنگ بودن (اصطلاحی در روانشناسی) را از خود نشان می‌دهند. دانشمندان می‌گویند که یک ژن برای کمرویی وجود دارد که اگر کودکان با این ژن متولد شوند، مغزشان آماده‌ عکس‌العمل نشان دادن به اضطراب بیش‌تر و ترس از بچه‌هایی است که این ژن را ندارند.

خبر خوب این است که کودکان می‌توانند برای غلبه بر استعداد ژنتیکی خود برای کمرویی مهارت‌های رفتاری، اجتماعی و عاطفی را بیاموزند. در واقع مطالعاتی که آزمون‌های استاندارد برای ارزیابی رفتار و شخصیت به کار می‌گیرند، نشان می‌دهد کودکانی که مهارت‌های غلبه بر کمرویی را در سنین پایین فرا گرفته‌اند، از کودکانی که هرگز خجالتی نبوده‌اند، قابل تشخیص نیستند.

نویسندگان این کتاب فعالیت‌هایی را که معرفی کرده‌اند برای کمک به حل مشکل کمرویی کودکان بی‌شماری به کار برده‌اند. آن‌ها به فرزند شما آموزش می‌دهند تا در مواجهه با اضطراب یا ترس، آرام و خونسرد باشند تا مهارت‌های پایه‌ای تعاملات اجتماعی، مانند داشتن ارتباط چشمی و لبخند زدن را فرا بگیرند و افکار عیب‌جویانه منفی خود را به افکار مثبت تبدیل کنند.

تمام فعالیت‌های این کتاب برای فرزند شما مفید خواهد بود و اگر شما هم فرد کمرویی هستید، شاید برای شما هم مفید باشد! هر چند ممکن است بعضی از کودکان نیاز به کمک بیشتری داشته باشند.

کمرویی می‌تواند مشکلی برای تمام عمر باشد اما این کتاب می‌تواند از وقوع چنین اتفاقی برای فرزند شما جلوگیری کند. صبوری و درک شما تمام این تفاوت‌ها را ایجاد خواهد کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان