دانلود و خرید کتاب کودک امروز، نابغه اقتصادی فردا رابرت کیوساکی ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کودک امروز، نابغه اقتصادی فردا اثر سمانه  فلاح

کتاب کودک امروز، نابغه اقتصادی فردا

معرفی کتاب کودک امروز، نابغه اقتصادی فردا

رابرت کیوساکی( -۱۹۴۷)، سخنران انگیزشی و آموزگار مهارت‌های کسب و کار است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «هنگامی‌که می‌خواهیم کتاب جدیدی بنویسم از خود می‌پرسم: چرا می‌خواهم چنین کاری را بکنم؟ برای من پاسخ این سوال همیشه آسان بوده و هست. چون هر بار فقط یک پاسخ مشخص به آن می‌دهم. البته دلیل اصلی من این است که چرا پول به‌عنوان یک موضوع درسی در مدارس یا دانشگاه‌ها تدریس نمی‌شود؟ چرا معلمان‌مان همیشه به ما گفته‌اند: «به مدرسه برو تا در نهایت بتوانی شغل خوبی پیدا کنی. اگر به مدرسه نروی هرگز نمی‌توانی کار خوبی پیدا کنی.» جمله بالا باعث می‌شود که من از معلمان خود بپرسم، چرا ما باید به‌خاطر به‌دست آوردن پول و کار مناسب به مدرسه برویم؟ اگر تنها دغدغۀ شما وضعیت مالی و پیدا کردن شغل مناسب در آینده است، پس چرا ما را در این رابطه آموزش نمی‌دهید؟»
معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

Pariya
۱۳۹۸/۰۱/۳۱

من این کتاب را مطالعه نکرده ام..اما میخواهم راجع به طرح جلد کتاب نظر بدهم ! هیچ هماهنگی بین رنگ های استفاده شده در طراحی وجود ندارد...زرد، قرمز و سبز و... کلا کتاب های این انتشارات طراحی جلدی مشابه این کتاب دارند، قبول

- بیشتر
حسنک وزیر
۱۳۹۸/۰۶/۲۰

من خودم طراح گرافیکم، طرح جلد این جور کتاب ها رو نمی پسندم ، استفاده از رنگ های گرم اصلا مناسب کتاب های موفقیت نیست، متاسفانه به خاطر فروش بیشتر ،ناشران از رنگ های زرد و قرمز استفاده میکنن این رنگ

- بیشتر
*Heidary.3.#
۱۳۹۵/۰۷/۰۱

اولین نظررومن دادم.خوبهههه.ولی نخوندمش.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
بسیاری از مردم معتقدند که افراد ثروتمند، فریبکار هستند و بخش اعظمی از ثروت خود را از راه فریب مردم ضعیف‌تر بدست آورده‌اند. اما باید بپذیریم که امروزه افراد فوق‌العاده ثروتمندی هستند که ذره‌ذره سرمایه خود را با صداقت، سخت‌کوشی و کار و زحمت فراوان بدست آورده‌اند و هرگز به فکر فریب دیگران نبوده و نیستند. به‌نظر من آن‌ها افرادی هستند که به خوبی آموزش دیده‌اند و راه بدست آوردن پول و سرمایۀ بیشتر را یاد گرفته‌اند و به بهترین شکل از آن‌ها استفاده می‌کند.
احسان
به‌طرز جالبی تمام مردم آمریکا علاقه دارند که برای خود کار کنند و رئیس و کارمند خود باشند. به همین‌دلیل اکثر مردم از کشور‌های مختلف به آمریکا مهاجرت کردند تا برای مردم آمریکایی که همیشه در آرزوی تاسیس شرکت بوده‌اند، کار کنند. دکتر لانتز اظهار داشت: مردم آمریکا همیشه بر این باور بودند که با تاسیس شرکت برای خود و به کار گرفتن مردم کشور‌های دنیا، خود را به‌عنوان قدرتمند‌ترین و برترین کشور جهان معرفی کنند. البته ناگفته نماند که اگر مردم کشور‌های مختلف نبودند، هرگز آمریکا به آرزوی دیرینه خود نمی‌رسید.
احسان
آلبرت انیشتین نیز توسط معلم خود از مدرسه بیرون رانده شد. اما او دوباره با اشتیاق به مدرسه بازگشت، اگر چه از زمان مقطع ابتدایی تا دانشگاه تمام معلمان او تصور می‌کردند که او بچه‌ای تنبل، شلخته و سرکش است. آن‌ها می‌گفتند: تو در نهایت چیزی نخواهی شد. آن‌ها نمی‌دانستند که همان پسرک تنبل و سرکش روزی یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های برجسته در دنیا و حتّی در تاریخ زندگی بشر خواهد شد.
احسان

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان