دانلود و خرید کتاب چگونه به اینجا رسیدم باربارا دی‌آنجلیس ترجمه اعظم عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه به اینجا رسیدم اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب چگونه به اینجا رسیدم

معرفی کتاب چگونه به اینجا رسیدم

«چگونه به اینجا رسیدم» نوشته بار بارا دی آنجلیس( ۱۹۵۱) کتابی در زمینه موفقیت ، خودشناسی و شادکامی است. در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: یک لحظه تصور کنید که می‌خواهید با ماشین به شهری به خصوص، سفر کنید، اجازه دهید، بگوییم مثلاً به ساحل میامی، فلوریدا. نقشه‌ای می‌خرید تا در مسیریابی به شما کمک کند. نقشه را مطالعه می‌کنید و تمام جاده‌هایی را که باید برای رسیدن به میامی در آن‌ها رانندگی کنید، علامت می‌گذارید، میامی از جایی که زندگی می‌کنید ۱۵۰۰ مایل فاصله دارد. سپس سفر دور و دراز خود را آغاز می‌کنید. همین طور که روزها و ساعت‌ها می‌گذرد، مشتاقانه در جاده به دنبال علائمی می‌گردید که نشان می‌دهند کجا هستید و اطمینان می‌دهند که در مسیر درست پیش می‌روید: میامی ۱۰۰۰ مایل، میامی ۵۰۰ مایل، میامی ۳۰۰ مایل، میامی ۵۰ مایل و میامی خروجی بعدی. با خود می‌اندیشید: «سرانجام رسیدم.» حالا تصور کنید وقتی وارد شهر میامی می‌شوید که انتظار داشتید گرم و مرطوب باشد، شوکه می‌شوید، چون متوجه می‌شوید که سرمایی سوزان دارد و برفی سنگین می‌بارد. مردم شهر که خود را با شال گردن، دستکش و پالتو پوشانده‌اند، با شتاب در حرکت‌اند. یخ همه جای زمین منجمد را فرا گرفته است. هر چه نگاه می‌کنید هیچ نشانه‌ای حاکی از شباهت به ساحل اقیانوس نمی‌بینید. وقتی از رهگذران می‌پرسید آیا اینجا میامی است، نگاه عجیب و غریبی به شما می‌کنند گویا دیوانه‌اید. حیرت‌زده در ماشین خود می‌نشینید و به نقشه‌ای خیره می‌شوید که مدام از آن پیروی کرده‌اید.

نظرات کاربران

سپیده
۱۳۹۶/۱۲/۱۸

⬅️حدس می زنید همسر دوم " جان گری " نویسنده ی کتاب " زنان ونوسی، مردان تاریخی" چه کسی بوده است؟!! دکتر باربارا دی آنجلیس! بله این دو نفر را تکریم می کنم؛زیرا وقایع تلخ زندگی خود را به صورت تجربه ی

- بیشتر
پریوش
۱۳۹۸/۰۵/۲۸

کتاب فوق العاده موثری بود ،،،،از اعماق درون میشد حسش کرد،،،عاااااالللللی

mohamad mahdi
۱۳۹۹/۰۲/۱۴

محتوای کتاب تجربیات شخصی نویسنده را دربرمیگیره و گاهی برای فهماندن یک موضوع بسیار مثال میزنه که واقعا خسته کننده میشه. نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم

bl’o’lfllol!p
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

اگه واقعا دارین به این فکر میکنین که این کتاب یک درصد هم بدردتون بخوره بهتون بگم سخت دراشتباهید حیف پولی که بدید به این کتاب و داستانها ی طولانی و بدردنخوره بخوردتون بدن !این کتاب به درد فقط خوده

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸)
شاید وقتی دیگر نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم، به سراغ کار واقعی خود آمده باشیم و وقتی دیگر نمی‌دانیم باید به چه راهی برویم، سفر واقعی خود را آغاز کرده باشیم.
reza
ما اغلب احساس گناه می‌کنیم تا خود را برای پیشرفت‌های مهم تنبیه کنیم، چون این پیشرفت‌ها برای دیگران درد ایجاد کرده است
پریوش
همیشه بخشی از ما وجود دارد که در عمق افکارمان مدفون شده است. این بخش می‌داند که اشتباهی وجود دارد ولی ما به این ندا توجه نمی‌کنیم چون نمی‌خواهیم شادی‌مان آسیب ببیند.
پریوش
در سفر فردی خود به طرف خودشناسی بی‌گمان با این پرسش مشابه برخورد می‌کنیم. ممکن است لطفاً قسمت حقیقی من برخیزد؟ پرسیدن این مطلب نیاز به شجاعت عاطفی دارد و رسیدن به یک پاسخ بازی سرگرم‌کنندهٔ نمایش تلویزیونی نیست.
پریوش
زندگی واقعی یعنی - رفتار، به شیوه‌هایی که با ارزش‌های فردی شما هماهنگ است. - انتخاب، بر اساس آن‌چه باور دارید، نه آن‌چه دیگران باور دارند. - احساس این‌که می‌توانید خودتان باشید و دوست داشته شوید، به عوض آن‌که وادار شوید به شیوه‌هایی رفتار کنید که احساس کنید از نظر دیگران پذیرفتنی خواهد بود. - پذیرفتن و افتخار کردن به تمام قسمت‌های خود به عوض پنهان کردن یا دروغ گفتن در مورد آن‌ها. - انتقال حقیقت در موقع لزوم، حتی اگر احتمال کشمکش و تنش وجود داشته باشد. - قانع نشدن به کمتر از آن‌چه در روابط خود شایسته‌اش هستید. - درخواست آن‌چه از دیگران می‌خواهید و نیاز دارید.
پریوش
زندگی واقعی یعنی شخصیتی که از شما به دیگران نشان داده می‌شود که همان «شمای» واقعی است. باورها، ارزش‌ها، تعهدها و واقعیت‌های درونی شما در نحوهٔ زندگی‌تان در خارج منعکس می‌شود. هر چه بیشتر واقعی زندگی کنید «همان‌گونه که به‌راستی هستید». آرامش بیشتری خواهید داشت.
پریوش
مکاشفه عملی طولانی مدت است و به زمان نیاز دارد. حتی ممکن است ناراحت‌کننده، آزار دهنده و دردناک باشد، اما چنان‌چه صبور باشید، ارزش انتظار کشیدن را دارد.
پریوش
همهٔ ما در پیکاری دراز مدت با تغییر، پایان ناخواسته و آغازهای هراس‌انگیز، با ارزیابی‌ها و برآوردهای مجدد، با لحظه‌های یأس و سرخوردگی بیش از آن‌که به شمردن آن‌ها توجه کنیم، در زندگی خود جنگاورانی همیشگی هستیم.
پریوش
در سفر فردی خود به طرف خودشناسی بی‌گمان با این پرسش مشابه برخورد می‌کنیم. ممکن است لطفاً قسمت حقیقی من برخیزد؟ پرسیدن این مطلب نیاز به شجاعت عاطفی دارد و رسیدن به یک پاسخ بازی سرگرم‌کنندهٔ نمایش تلویزیونی نیست.
پریوش
شور و حرارت شما از بین نرفته، فقط پنهان است. در واقع در جایی مخفی و دور در درون‌تان محبوس است که فقط شما کلید آن را دارید.
پریوش

حجم

۴۸۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۵ صفحه

حجم

۴۸۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان