دانلود و خرید کتاب سگ خانواده باسکرویل آرتورکانن دویل ترجمه قاسم صنعوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سگ خانواده باسکرویل اثر قاسم صنعوی

کتاب سگ خانواده باسکرویل

معرفی کتاب سگ خانواده باسکرویل

«سگ خانوادهٔ باسکرویل» نوشته سر آرتورکانن دویل(۱۹۳۰-۱۸۵۹)، نویسنده برجسته داستان‌های جنایی و خالق شخصیت داستانی شرلوک هولمز است. این کتاب هم یکی از مجموعه داستان‌های کارآگاه خصوصی شرلوک هولمز است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: آقای شرلوک هولمز معمولاً صبح‌ها خیلی دیر بیدار می‌شد، مگر شبهایی که اصلاً نمی‌خوابید و این اتفاقی بود که گاهی روی می‌داد. آن روز صبح، هنگامی که در مقابل صبحانه‌اش نشسته بود، من عصایی را که مهمان شب قبل‌مان جا گذاشته بود، برداشتم. از چوب محکم و زیبایی بود و قسمت بالای آن به گردی کوچکی ختم می‌شد. درست در زیر این گردی، حلقه‌ای از نقره تقریباً به عرض دو سانتیمتر وجود داشت که بر آن کلمه‌هایی به تاریخ ۱۸۸۳ حک شده بود: «به جیمز مورتیمر، ام. آر. سی. اس، از طرف دوستانش در «سی.سی.اچ.» عصای زیبایی بود؛ عصایی ایده‌آل برای پزشکان تابع در دوران گذشته: شایسته، اطمینان‌بخش ... - خوب، واتسون، این عصا برای شما چه معنایی دارد؟ پشت هولمز به من بود و من هیچ کاری نکرده بودم که او بتواند بفهمد آن لحظه چه چیز فکر مرا به خود مشغول کرده است. - از کجا فهمیدید که مشغول تماشای آن هستم؟ مگر پشت سرتان هم چشم دارید! نه، ولی در برابرم قهوه‌جوش بسیار براقی قرار دارد. خیلی خوب، واتسون، نگفتید دربارهٔ عصای مهمانمان چه فکر می‌کنید؟ بخت یارمان نبود که او را ببینیم و نمی‌دانیم منظور او از آمدن به اینجا چه بوده است: بنابراین، یادگار کوچک او اهمیت پیدا می‌کند. خوب، واتسون، از روی عصا صاحب آن را توصیف کنید! گوشم به شما است.
معرفی نویسنده
عکس آرتورکانن دویل
آرتورکانن دویل

آرتور کانن دویل نویسنده‌ی مشهور اسکاتلندی است که ۶۰ داستان معمایی با حضور کارآگاه بسیار محبوب تمام دوران‌ها، یعنی شرلوک هلمز و دستیار وفادارش، واتسون نوشت. کانن دویل از نظر حرفه‌ای یک پزشک بود که بعدها به یک نویسنده‌ی مشهور و موفق تبدیل شد.

نظرات کاربران

javid
۱۳۹۸/۰۷/۰۳

داستان های هولمز و آثار تصویریش رو خیلی دوست دارم، این کتاب رو هم همینطور ، ولی با اینکه مترجم از کلمات خوبی استفاده کرده بود باز هم نیاز به ویراستاری و اضافه کردن کمی روح داخل متن بود.

عاشق کتاب
۱۳۹۸/۰۶/۰۹

آنقدر ترجمه ناروا، پر از واژگان غیر قابل فهم و غیر متداول بودکه درک متن زیبای کتاب دشوار شده بود.

نه شرقی، نه غربی، انسانی
۱۳۹۶/۰۵/۰۱

یکی از بهترین رمان هایی که خوندم. واقعا عالیه پیشنهاد میکنم حتما بخونید. در مورد ترجمه کتاب نمیتونم چیزی بگم چون نسخه ای که من از این کتاب داشتم ترجمه مژده دقیقی بود. درنده باسکرویل ( The Hound of the Baskervilles) سومین داستان بلند شرلوک هولمزمحسوب میشه.

- بیشتر
mohsen jalili
۱۳۹۶/۱۲/۰۷

عالی من باترجمه مژده دقیقی از انتشارات هرمس خوندم خوب بودالبته پیشنهاد میدم حتما سریالش هم ببینید ک چهار فصلش اومده سریالش فوق العادس

علیرضا
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

این کتاب بهترین داستان شرلوک هلمز و تمام داستان ها است

mmh
۱۳۹۶/۰۵/۱۲

داستان عالی ویراستاری بد، مخصوصا در دیالوگ ها

Estatira
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

من نمایشنامه صوتی این کتاب رو گوش کردم. با جرئت می‌گم بهترین داستان شرلوک هست.

arshia
۱۳۹۹/۰۳/۱۴

خیلی جالب بود تو این کتاب نشان داد شرلوک همز چقدر باهوش است و چه حافظه خوبی دارد

میس سین
۱۳۹۸/۰۶/۰۷

این کتاب و کتاب دره وحشت جزو بهترینهای شرلوک هلمز هست البته من با ترجمه مژده دقیقی خوندم که عالی بود

Akbar Aghaii
۱۳۹۸/۰۱/۰۹

ترجمه جالب نیست ولی خود اثر فوق العاده ست. از همین نویسنده عینک دورطلایی رو هم از طاقچه دریافت کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
دنیا پر از چیزهای واضح و مسلمی است که هرگز کسی آنها را نمی‌بیند.
Pooria Mardani
هر نکته‌ای که اغراق‌آمیزتر به نظر برسد، بیشتر در خور آن است که مورد توجه قرار گیرد!
Pooria Mardani
- قطعاً، موضوع پیش پا افتاده‌ای نیست. برخی از جزئیاتش آن را از روال عادی خارج می‌کند. مثلاً تغییر شکل رد پاها. واتسون، در این باره چه فکر می‌کنید؟ - مورتیمر می‌گفت که سِر چارلز در این تکه راه، نوک پا راه رفته است. - او همان حرف احمقانه‌ای را که در خلال تحقیق گفته شده، تکرار کرده است. به چه علت مردی وقتی این خیابان را طی می‌کرده باید سرپنجه راه رفته باشد؟ - پس جریان از چه قرار بوده؟ - واتسون، او می‌دویده! نومیدانه می‌دویده، می‌دویده تا جانش را نجات دهد ... دویده تا جایی که قلبش از کار ایستاده، و بی‌جان به زمین افتاده. - از چه می‌گریخته؟
Pooria Mardani
اگر خیلی باعث زحمتتان نشود میل دارم که تا شب برنگردید. خیلی خوشوقت می‌شوم که آن وقت بتوانم دربارهٔ تأثیرهای معمای هیجان‌انگیزی که امروز صبح در اختیارمان گذاشته شده با شما تبادل‌نظر کنم.
najmeh
شاید به خودی خود روشنایی نباشید، ولی حامل روشنایی هستید
یاکی:)!

حجم

۲۰۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۱ صفحه

حجم

۲۰۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۱ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان