دانلود و خرید کتاب قصه شتر عبدالتواب یوسف ترجمه آذر رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قصه شتر

کتاب الکترونیکی قصه شتر نوشتۀ عبدالتواب یوسف و ترجمۀ آذر رضایی است و انتشارات امیرکبیر آن را منتشر کرده است. کتاب قصه شتر یازدهمین جلد از مجموعۀ «زندگانی پیامبر در بیست قصّه» ‌است که برای مخاطبان کودک و نوجوان به نگارش درآمده است.

درباره کتاب قصه شتر

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

در کتاب قصه شتر می‌خوانیم که مرد غریبه‌ای شترش را به ابوجهل می‌فروشد، اما ابوجهل پول شتر را نمی‌دهد. مرد غریبه برای یاری گرفتن نزد حضرت محمّد (ص) می‌رود. حضرت محمّد (ص) به همراه آن مرد پیش ابوجهل می‌روند و ابوجهل برخلاف انتظار همة مردم، پول مرد غریبه را می‌دهد. وقتی دوستانش علت ترس او را جویا می‌شوند، تعریف می‌کند که آن هنگام کابوسی از شتری غول‌پیکر دیده بود که می‌خواست کلة او را بکند، ازاین‌رو ترسیده و پول مرد غریبه را داده است. این داستان را شتر کابوس ابوجهل روایت می‌کند.

خواندن کتاب قصه شتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای گروه سنی ب و ج نوشته شده است.

بخشی از کتاب قصه شتر

«تاجر غریبه رفت و فردای آن روز برای گرفتن پول شتر برگشت. ابوجهل در حضور دیگران به او خندید و گفت: «چه شتری؟ چه پولی؟ خواب دیده‌ای خیر باشد. برو پی کارت و مزاحم ما نشو.»

تاجر بیچاره نمی‌دانست چکار کند. به هرکس می‌رسید ماجرای ابوجهل و شترش را می‌گفت، اما کسی نبود که به او کمک کند.

در آن روزها، پیامبر اسلام تازه به پیامبری برگزیده شده بود و پیروان و یاران زیادی نداشت...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۷۲۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان