دانلود و خرید کتاب روشنایی فردا مریم حسنی(راد)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روشنایی فردا اثر مریم حسنی(راد)

کتاب روشنایی فردا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روشنایی فردا

«اغلب مردم تقریباً به همان اندازه شاد هستند که انتظارش را دارند، شادبودن می‌تواند یکی از بهترین و بزرگترین مبارزات ما در زندگی باشد و ما می‌توانیم نومیدی را به امید، شکست را به پیروزی، اشک را به خنده، غصه را به غم و دردها را به لذّت تبدیل نماییم.» -آبراهام لینکن

«روشنای فردا با اعتماد به نفس» نوشته مریم حسنی (-۱۳۵۱) است. این کتاب در خصوص اهمیت اعتماد به نفس علی‌الخصوص در زمینه آموزش و پروش و در میان دانش‌آموزان نوشته شده است و تلاش دارد نکات و روش‌هایی برای کسب اعتماد به نفس و برنامه‌ریزی بهتر برای ایجاد اعتماد به نفس در افراد ارائه کند.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

برنامه‌ریزی و منظم‌بودن اگر در زندگی نباشد، افراد زود اعتماد به نفس‌شان را از دست می‌دهند و دائم خود را با افکار خود سرزنش می‌کنند. فقدان برنامه‌ریزی یا بی‌انضباطی در اجرای برنامه‌ها باعث سرگردانی می‌شود و این افراد نمی‌توانند از همچون گنجی ارزشمند چون وقت که در اختیارشان قرار دارد به درستی استفاده کنند.

نه گفتن به موقع هنر است و آموزش‌های جرأت‌آموزی به اشخاص کمک می‌کند تا بی‌آنکه احساس گناه کنند. به دیگران پاسخ نه بگویند. اشخاص حق دارند بی‌آنکه احساس گناه کنند، به دیگران پاسخ منفی بدهند، توجه داشته باشید که مسائل دیگران در بسیاری موارد از مسائل شما مهم‌تر نیستند، قرار نیست که شما مسائل عالم را حل و فصل کنید. اگر خود، کارهایی دارید که اجازه نمی‌دهد از دیگران کاری را بپذیرید، مؤدبانه از پذیرش آن سرباز بزنید، اجازه ندهید حرف‌های دیگران در شما احساس گناه ایجاد کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان