دانلود و خرید کتاب کارونا عشق هستی الهام خورشیدطلب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارونا عشق هستی اثر الهام خورشیدطلب

کتاب کارونا عشق هستی

معرفی کتاب کارونا عشق هستی

کتاب کارونا عشق هستی نوشتهٔ الهام خورشیدطلب است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. روشی نو برای غلبه بر ترس و استرس ناشی از بیماری‌های واگیردار در این کتاب آمده است.

درباره کتاب کارونا عشق هستی

بيماری‌های واگيردار تنها خطر مسری نيستند كه زندگی ما را تهديد می‌كنند. بلكه بسياری از عادات رفتاری و حتی شيوه‌هايی كه برای روبروشدن با بحران‌ها انتخاب می‌كنيم هم می‌توانند از ديگران به ما سرايت كنند.

وقتی ما احساس درد ناشی از علائم بيماری را داريم، چه كار می‌كنيم؟ معمولاً به سراغ جعبه داروهايمان می‌رويم يا به داروخانه رفته و دارو مصرف می‌كنيم. وقتی ما اين كار را می‌كنيم و بلافاصله سراغ قرص و دارو می‌رويم. در واقع به بدنمان می‌گوييم ساكت شو! من دوست ندارم وقت بگذارم و حرف‌های تو را بشنوم.

بدن هم مثل همه چيزهای ديگر زندگی، آيينه افكار و احساسات درونی شماست. تک تک سلول‌های بدنتان به هر فكری كه می‌كنيد و هر حرفی كه می‌زنيد واكنش نشان می‌دهند.

با مطالعهٔ کتاب کارونا عشق هستی و انجام‌دادن تكنيک‌هايی بسيار ساده و آسان می‌توانيد از تنش‌ها و ترس‌های خود درخصوص ابتلا به بيماری‌ها بكاهيد. 

خواندن کتاب کارونا عشق هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اين كتاب را به همه عزيزانی كه به نحوی با اضطراب، استرس، ترس و نگرانی درمورد بیماری‌ و بیمارشدن درگير هستند پيشنهاد می‌كنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۷۹۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان