دانلود و خرید کتاب از فرزندت بهترین بساز هنری کلود ترجمه روشنک موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب از فرزندت بهترین بساز

کتاب از فرزندت بهترین بساز

معرفی کتاب از فرزندت بهترین بساز

کتاب «از فرزندت بهترین بساز» نوشتۀ هنری کلود و جان تاون سند و  ترجمۀ روشنک موسوی است و انتشارات ادبیات معاصر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب از فرزندت بهترین بساز

رابطه نه‌تنها در مرکزیت جهانی قرار دارد که خداوند آفریده است؛ بلکه در مرکزیت تربیت فرزند نیز هست. بدون ارتباطی عمیق با والدین نمی‌توان شخصیتی در یک کودک ساخت. هر آنچه بر اساس تعالیم الهی و از مشاهدات خودمان می‌دانیم به ما می‌گوید که کودکان، بیش از هر چیز، نیازمند محبت هستند. رابطه نه‌تنها اساس رشد آنهاست بلکه هدف نهایی آنها در زندگی است. تمرکز اصلی کتاب از فرزندت بهترین بساز یک نظام ارتباطی است. فرزند شما برای اینکه رشد کند باید عمیقاً در ارتباط با شما و دیگران باشد و شما باید این رابطه را به‌عنوان هدف برای رشد او حفظ کنید.

دکتر هنری کلود و دکتر جان تاون زند اصول و فنونی را ارائه می‌کنند که در تربیت فرزند مؤثر واقع می‌شود و بر اساس تعالیم الهی است. نویسندگان کتاب با ترکیب آموزه‌های الهی و روان‌شناختی رویکردی یکپارچه و قابل‌اعتماد ارائه کرده و در اختیار خوانندگان گذاشته‌اند. کتاب از فرزندت بهترین بساز به همان زبانی حرف می‌زند که پدران و مادران حرف می‌زنند به همین دلیل برای آن‌ها قابل‌فهم است. این کتاب تمام سنین و مراحل فرزندپروری را پوشش می‌دهد و درعین‌حال بر اهمیت منحصربه‌فرد سال‌های نخستین تأکید دارد. این کتاب بهترین منبع برای راهنمایی والدین به‌سوی فرایند فرزندپروری از نوزادی تا بالندگی است.

خواندن کتاب از فرزندت بهترین بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام والدین در تمام سنین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از فرزندت بهترین بساز

«برخی از والدین به کنترل‌کردن اعتقاد دارند. برخی دیگر به انعطاف معتقد هستند. برخی هم در تقلای ایجاد تعادل میان این دو هستند. ما معتقدیم که خداوند نسل بشر را آفریده است تا تسلط بر نفس را درون خود رشد دهد پس ما بر آن نیستیم که به شما کمک کنیم صرفاً کنترل فرزندانتان را در دست داشته باشید. بر آن‌هم نیستیم که به فرزندانتان کمک کنیم که به شما پشت کنند. ما به شما کمک می‌کنیم نقشی ایفا کنید که به فرزندانتان کمک کند بر خود و بر زندگی خود مسلط باشند. پس شما شاهد تعادل میان آزادی و مسئولیت‌پذیری در سراسر این کتاب خواهید بود. ما معتقدیم که آزادی زیربنای هر چیزی است که خداوند برای انسان آفریده است؛ و اینکه آزادی باید با مسئولیت‌پذیری و در خدمت محبت به کار گرفته شود. درنتیجه، آزادی و مسئولیت‌پذیری باید دست‌به‌دست هم دهند تا کودک در جهت یک بزرگسال بامحبت توسعه یابد»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

قیمت:
۱۷۵,۰۰۰
تومان