دانلود و خرید کتاب رهبری آموزشی به سوی تنوع در چشم اندازهای نظری‬‌‫ علی خلخالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری آموزشی به سوی تنوع در چشم اندازهای نظری‬‌‫ اثر علی خلخالی

کتاب رهبری آموزشی به سوی تنوع در چشم اندازهای نظری‬‌‫

معرفی کتاب رهبری آموزشی به سوی تنوع در چشم اندازهای نظری‬‌‫

کتاب «رهبری آموزشی به سوی تنوع در چشم اندازهای نظری‬‌‫» نوشتۀ علی خلخالی، سمیرا پالی و سیده معصومه احمدی است و انتشارات آکادمی علوم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب رهبری آموزشی به سوی تنوع در چشم اندازهای نظری

پژوهش دربارۀ رهبری و مدیریت آموزشی، قلمروی برای درهم‌آمیزی فلسفه، نظریه و عمل در این دیسیپلین است. در این جا منظور از فلسفه، اندیشه‌ورزی در عرصه‌های هستی‌شناسی، معرفت‌شناختی و ارزش‌شناسی مسائل رهبری آموزشی است. منظور از نظریه، مواجهۀ علمی با مسائل این دیسیپلین است و منظور از عمل، هرآن چیزی است که بیرون از ذهن، متن، آزمایشگاه و در جهان واقعی در جریان است.

مطالعه و تحقیق پیرامون رهبری و مدیریت آموزشی در طول زمان تغییر کرده است. در ایران چنین پژوهشی کمتر انجام شده است. یکنواختی موضوعی و مضمونی متون منتشر شده در حوزۀ رهبری آموزشی در همۀ اشکال آن، به‌ویژه ضعف مشهود رویکردها و روش‌شناسی‌های فلسفی و علمی در متون مربوط به رهبری و مدیریت آموزشی در ایران، گویای این وضعیت است. کتاب رهبری آموزشی به‌سوی تنوع در چشم‌اندازهای نظری تلاشی برای معرفی وجوهی از پژوهش دربارۀ رهبری آموزشی خارج از ایران است که کمتر در متون داخلی به آنها پرداخته شده است و هدفش گشودن دریچه‌های کثرت‌گرایانه برای نواندیشان در قلمرو پژوهش دربارۀ رهبری آموزشی به‌عنوان یک حوزۀ مطالعاتی پویا و پرجنب‌وجوش است.

کتاب رهبری آموزشی به‌سوی تنوع در چشم‌اندازهای نظری در ۱۴ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: فرگشت رهبری آموزشی»، «فصل دوم: کاربست نظریه‌های اجتماعی، انتقادی و سیاسی در رهبری آموزشی»، «فصل سوم: دیدگاه‌های انتقادی، نوعی چرخش نظری نوظهور در رهبری آموزشی»، «فصل چهارم: میشل فوکو و گفتمان‌های رهبری آموزشی»، «فصل پنجم: ایده دگرباشی در رهبری آموزشی»، «فصل ششم: رهبری آموزشی به‌عنوان شکلی از قدرت روانی»، «فصل هفتم: پیچیدگی با و در رهبری آموزشی»، «فصل هشتم: ارتباط گریزناپذیر نظریه و عمل در رهبری آموزشی»، «فصل نهم: رهبری آموزشی، نقد و پژوهشگری انتقادی»، «فصل دهم: رویکردهای جامعه‌شناختی به مدیریت و رهبری آموزشی»، «فصل یازدهم: استعاره زامبی، یک تفاوت و ساختارشکنی در رهبری آموزشی»، «فصل دوازدهم: آیا مدیران مدارس، هنوز رهبران آموزشی هستند؟»، «فصل سیزدهم: نظریه رهبری آموزشی در عمل رهبری مدرسه» و «فصل چهاردهم: بررسی جنبه‌های سطح کلان رهبری آموزشی»

خواندن کتاب رهبری آموزشی به سوی تنوع در چشم اندازهای نظری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران و علاقه‌مندان به حوزۀ مدیریت و کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان