دانلود و خرید کتاب ۱۱۰ اصل زندگی احمد طرماح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۱۰ اصل زندگی اثر احمد طرماح

کتاب ۱۱۰ اصل زندگی

نویسنده:احمد طرماح
انتشارات:انتشارات مرسل
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۱۰ اصل زندگی

کتاب ۱۱۰ اصل زندگی نوشتۀ احمد طرماح است. این کتاب را انتشارات مرسل منتشر کرده است. ما در این کتاب صد و ده اصل از زندگی را بیان کردیم که هر اصل شما را با یک موضوع جذاب در حوزۀ خانواده که گاه منفی و دردآور و گاه مثبت و نشاط‌آور است، آشنا می‌کند.

درباره کتاب ۱۱۰ اصل زندگی

شاید شما در زندگی شخصی خود درگیر یکی از این موضوعات بوده باشید یا در حال حاضر درگیر باشید. مطالعه این اصول می‌تواند هم جنبۀ پیشگیرانه و هم جنبۀ درمانی داشته باشد. درهرصورت اصول نوشته شده با پشتوانۀ علمی، مطالعاتی و تجربی طولانی‌مدتی رقم خورده و خمیرمایۀ این نوشته‌ها نیز سوز و عشق واقعی و از سویدای ضمیر مؤلف بوده که به ملت سرزمین عزیزم، سرزمین عشق و آفتاب تقدیم می‌دارد.

خواندن کتاب ۱۱۰ اصل زندگی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای کسانی که مایل‌اند با نکات ساده زندگی خود را راحت‌تر کنند مناسب است.

درباره احمد طرماح

احمد طرماح در سال ۱۳۴۱ در شهر شیراز متولد شدند. تحصیلات ابتدایی تا متوسطه را در مدارس این شهر به پایان رساندند و هم زمان با شروع جنگ تحمیلی مثل سایر جوانان به جبهه‌های نبرد نور علیه ظلمت اعزام شدند و پس از چندی مفتخر به کسب مدال پرافتخار جانبازی شدند. سپس در سال ۱۳۶۲ کسوت پرافتخار معلمی را بر تن کرده، قریب ۲۲ سال در واحدها و کلینیک‌های مشاوره آموزش‌وپرورش به ارائه خدمات مشاوره‌ای پرداختند.

بخش‌هایی از کتاب ۱۱۰ اصل زندگی

عشق‌ورزی به‌جای عشق‌بازی:

بین انسان‌ها و خانواده‌های سالم عشق‌ورزی وجود دارد و بین انسان‌ها و خانواده‌های معلول و رشدنیافته عشق‌بازی. آیا به‌راستی این دو واژه با هم تفاوت دارند؟ اگر بله تفاوت آنها در چیست؟ عشق‌بازی یک سرگرمی است برای لذت رساندن به خودمان، اما عشق‌ورزی یک سرمایه‌گذاری دوطرفه است. عشق‌بازی مثل چیدن گل است، درحالی‌که عشق‌ورزی مثل آبیاری باغچه و گل است. عشق‌بازی رسیدن است، عشق‌ورزی رساندن. در عشق‌بازی اصل و هدف خودمان هستیم، ولی در عشق‌ورزی طرف مقابل هم دیده می‌شود. در حقیقت خانواده محل بروز و رشد طرفین است. برای رسیدن به این رشد خداوند ابزارهایی همچون قلب، عشق و روابط جنسی را برای زوجین قرار داده، اما اگر یکی از زوجین در استفاده از این ابزارها فقط خواسته‌های خود را در نظر بگیرد و همسرش را معطل بگذارد، نمی‌تواند به مقصد و مقصود اصلی خانواده یعنی زوج شدن برسد. در عشق‌ورزی هر دو نفر سعی می‌کنند هم خود و هم دیگری را سیراب کنند، ولی این مطلب در عشق‌بازی فقط یک‌طرفه است و همسر کاملاً نادیده گرفته می‌شود. احساسات همسر، اندیشه‌های او و رفتارش هیچ ارزشی برای شریک زندگی روزبه‌روز بیشتر می‌شود و قلب‌ها از هم دورتر؛ هرچند که آنها زیر یک سقف زندگی می‌کنند. همسر خوب نیازهای همسرش را نادیده نمی‌گیرد و شاید حتی نیازهای همسرش را در اولویت قرار می‌دهد. ما موجودات عشق‌ورزی آفریده شده‌ایم نه عشق‌باز، فقط حیف که کمی از خود دور شده‌ایم! به فرموده نظامی گنجوی فلک جز عشق محرابی ندارد جهان بی خاک عشق آبی ندارد

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۱۵۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان