دانلود و خرید کتاب Easy Texts for Translation ندا فاتحی راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب Easy Texts for Translation اثر ندا فاتحی راد

کتاب Easy Texts for Translation

انتشارات:سنجاق
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب Easy Texts for Translation

کتاب Easy Texts for Translation نوشتهٔ ندا فاتحی راد و آذر باقری مسعودزاده است. سنجاق این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی متن‌هایی سادهٔ انگلیسی بهرای تمرین ترجمه کردن.

درباره کتاب Easy Texts for Translation

کتاب Easy Texts for Translation دربردارندهٔ ۶۰ متن کوتاه و ساده به انگلیسی است که تمرینی مناسب برای ترجمه است. ندا فاتحی راد و آذر باقری مسعودزاده در کتاب حاضر تلاش کرده‌اند متن‌هایی ساده و کاربردی را در اختیار مخاطب قرار دهند تا مخاطب بتواند آمادگی لازم را برای ورود به بازار کار مترجی را پیدا کند. چیدمان متون و مطالب به شکلی است که افرادی هم که هیچ دانشی نسبت به موضوع ندارند، بتوانند از ترجمهٔ ابتدایی متون بهره ببرند.

نشر سنجاق زیرمجموعهٔ «طاقچه» برای ناشر- مؤلفان است. نشر سنجاق از صفر تا صد انتشار کتاب کنار مؤلفان و مترجمان است و آن‌ها را با ارائهٔ باکیفیت تمام خدمات لازم، پشتیبانی و همراهی می‌کند. این نشر سفارش انتشار کتاب و اثر در هر حوزه‌ای (داستان و رمان، کتاب‌های علمی، کتاب شعر، تبدیل پایان‌نامه به کتاب و…) را می‌پذیرد. کتاب‌ها با این انتشارات، منتشر می‌شوند، می‌توانند به‌دست میلیون‌ها مخاطب برسند و نویسنده می‌تواند با فروش کتابش درآمدی ماهانه کسب کند. این انتشارات برای افرادی است که می‌خواهند کتاب جدیدی منتشر کنند و برای افرادی است که پیش از این، کتابی منتشر کرده‌اند و اکنون می‌خواهند نسخهٔ الکترونیکی آن را منتشر کنند.

خواندن کتاب Easy Texts for Translation را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند متن‌های سادهٔ انگلیسی مطالعه کنند و علاقه‌مندان به بازار کار ترجمه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان