دانلود و خرید کتاب گنج طعام ناهید اسدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گنج طعام اثر ناهید اسدی

کتاب گنج طعام

نویسنده:ناهید اسدی
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب گنج طعام

کتاب «گنج طعام» نوشتۀ ناهید اسدی است و انتشارات نظری آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب گنج طعام

کتاب گنج طعام راهنمایی جامع برای دستیابی به خواص انواع مختلف مواد غذایی است. ناهید اسدی، نویسندۀ کتاب گنج طعام تلاش کرده است تا با ارائۀ توضیح دربارۀ مواد غذایی به افراد کمک کند تغذیۀ سالم و در نتیجه زندگی سالم‌تری داشته باشند.

 کتاب گنج طعام در ۱۶ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: خواص گوشت حیوانات» «فصل دوم: خواص حبوبات»، «فصل سوم: خواص میوه جات و مرکبات»، «فصل چهارم: خواص سبزیجات»، «فصل پنجم: خواص ادویه‌جات»، «فصل ششم: خواص صیفی جات»، «فصل هفتم: خواص خشکبار»، «فصل هشتم: خواص شیرینی جات»، «فصل نهم: خواص ترشیجات»، «فصل دهم: خواص لبنیات»، «فصل یازدهم: خواص انواع روغن ها»، «فصل دوازدهم: خواص نان ها»، «فصل سیزدهم: طب سنتی»، «فصل چهاردهم: غذا درمانی»، «فصل پانزدهم: عرقیات و گیاهان دارویی» و «فصل شانزدهم: ویتامین ها»

خواندن کتاب گنج طعام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به سلامتی، تغذیه و تناسب اندامشان اهمیت می‌دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گنج طعام

«روزگاری گوشت شترمرغ فقط در آفریقای جنوبی مورداستفاده قرار می‌گرفت؛ اما پس از مدتی رستوران‌ها و کارشناسان تغذیه در اروپا نیز از این گوشت استقبال کردند و به‌عنوان گوشتی درجه یک محسوب شد. گوشت شترمرغ در مقایسه با گوشت مرغ و گاو، از کلسترول و چربی کمتری برخوردار است درحالی‌که پروتئینی در حد مطلوب، رنگی قرمز و طعمی شبیه گوشت گوساله دارد. مواد معدنی گوشت شترمرغ در حد مناسبی ارزیابی می‌شود، به‌طوری‌که در آنالیز آن کلسیم و آهن به مقدار لازم و مطلوب وجود دارد. میزان کم سدیم در گوشت شترمرغ نیز یکی دیگر از مزایای این نوع گوشت است که می‌تواند موردتوجه قرار گیرد. گوشت شترمرغ به دلیل داشتن کالری و چربی کم برای بیماران قلبی و عروقی و افرادی که نمی‌خواهند اضافه‌وزن داشته باشند، غذای رژیمی خوبی است. در مقایسه با انواع گوشت باید گفت که تمام گزینه‌های منفی گوشت گاو در گوشت شترمرغ به‌صورت مثبت وجود دارد. هم چنین میزان مطلوب اسیدهاي چرب غیراشباع و اُمگا ۳ در گوشت شترمرغ به‌عنوان دو فاکتور مثبت به‌حساب می‌آیند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

قیمت:
۹۲,۰۰۰
تومان