دانلود و خرید کتاب صد سال تنهایی (خلاصه رمان و تحلیل آن) گروهی از دانش آموختگان دانشگاه هاروارد ترجمه مجید مصطفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صد سال تنهایی (خلاصه رمان و تحلیل آن) اثر گروهی از دانش آموختگان دانشگاه هاروارد

کتاب صد سال تنهایی (خلاصه رمان و تحلیل آن)

معرفی کتاب صد سال تنهایی (خلاصه رمان و تحلیل آن)

کتاب صد سال تنهایی (خلاصه رمان و تحلیل آن) نوشتۀ گروهی از دانش‌آموختگان دانشگاه هاروارد با ترجمۀ مجید مصطفوی در انتشارات روزنه کار به چاپ رسیده است.

درباره کتاب صد سال تنهایی (خلاصه رمان و تحلیل آن)

کتاب صد سال تنهایی روایت سرگذشت ۶ نسل از یک خانواده است که در دهکده‌ای خیالی به نام ماکوندو زندگی می‌کنند. ماجرای کتاب از صحنۀ اعدام سرهنگ آئورلیانو بوئندیا آغاز می‌شود. او در حالی که مقابل جوخۀ اعدام ایستاده، خاطرات گذشته‌اش را مرور می‌کند. سبک این رمان رئالیسم جادویی است. کولی‌ها از شخصیت‌های پررنگ داستان هستند که هرساله به دهکده می‌آیند و اختراعات و اکتشافات جدید خود را به اهالی دهکده نشان می‌دهند. مارکز با نوشتن از کولی‌ها از همان ابتدای رمان به شرح کارهای جادویی آن‌ها می‌پردازد. چنان‌که گفته‌اند مارکز برای نوشتن این کتاب ۱۸ ماه خودش را در خانه‌اش حبس کرد و حاصل آن، جایزۀ نوبل ادبیات در ۱۹۸۲ برای او بود.

کتاب صد سال تنهایی (خلاصه رمان و تحلیل آن)، خلاصه‌ای از این رمان به‌همراه تحلیل آن است و منبع آن نیز وب‌سایتی به نام گرید سیور است که زوجی فارغ‌التحصیل هاروارد به نام‌های نیک و الیویا در آوریل ۱۹۹۹ به‌همراه همکلاسی‌هایشان راه‌اندازی کردند تا مقالات و رساله‌های تحقیقی دانشجویان را پیش از ارائه برای بررسی استادان دانشگاه، ویرایش و بازنگری کنند. کتاب صد سال تنهایی یکی از کتاب‌های ادبی بود که خلاصه و تحلیل آن فصل‌به‌فصل در این وبسایت منتشر می‌شد. مطالب کتاب علاوه بر این منبع، از وب‌سایت دیگری با نام اسپارک‌نوتز نیز گرفته شده که به‌ترتیب با نام‌های تحلیل ۱ و تحلیل ۲ آمده‌اند.

خواندن کتاب صد سال تنهایی (خلاصه رمان و تحلیل آن) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران نقد ادبی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صد سال تنهایی (خلاصه رمان و تحلیل آن)

«صد سال تنهایی، اگرچه از تجربیات دوران کودکی و شهرستان نشنی گارسیا مارکز الهام گرفته شده، اندیشه‌های سیاسی‌ای را که به‌طورکلی شامل آمریکای لاتین می‌شود را نیز منعکس می‌کند. آمریکای لاتین زمانی جمعیت روبه‌رشدی از اقوام ازتک و اینکا داشت، اما به تدریج وقتی کاشفان اروپایی وارد شدند و به چپاول منابع طبیعی پرداختند، جمعیت بومی ناچار بودند خود را با فناوری و سرمایه‌داری‌ای که خارجی‌ها با خود آورده بودند، وفق دهند. به همین گونه نیز ماکوندو جامعه‌ای بسیار ساده را شامل می‌شد که سرمایه و فناوری تنها زمانی معمول شد که مردمی از دنیای خارج وارد شهر شدند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۶۷۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان