دانلود و خرید کتاب کاربردهای هوش مصنوعی در ساختمان ها سلیمان نژاد باسعیدو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاربردهای هوش مصنوعی در ساختمان ها اثر سلیمان نژاد باسعیدو

کتاب کاربردهای هوش مصنوعی در ساختمان ها

معرفی کتاب کاربردهای هوش مصنوعی در ساختمان ها

کتاب کاربردهای هوش مصنوعی در ساختمان ها نوشتهٔ سلیمان نژاد باسعیدو و محسن امیدوار مقدم و عبدالله آبادیا است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب کاربردهای هوش مصنوعی در ساختمان ها

کتاب کاربردهای هوش مصنوعی در ساختمان ها درباره کاربردهای هوش مصنوعی در ساختمان‌هاست. در ابتدای کتاب مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی ارائه شده و در ادامه تجهیزات و دستگاه‌هایی که برای جمع‌آوری داده‌ها در ساختمان‌ها و شهر هوشمند تعبیه‌ می‌شوند را معرفی شده است. سپس به موضوع پروتکل‌های دستگاه‌ها و سنسورها و نحوهٔ جمع‌آوری داده‌‌ها پرداخته می‌شود. سنسورها و دستگاه‌های گیرندهٔ داده در ساختمان‌ها، اطلاعات لازم را دریافت و در پایگاه داده ذخیره می‌کنند. سرانجام الگوریتم‌های هوش مصنوعی و نتایج آن برای طراحی، نظارت بر سلامت و ایمنی، آسایش ساکنین، کاهش ریسک، بهبود ساخت و ساز، جبران کمبود نیروی کار، کاهش خطرات، کاهش هزینه، کاربردهای اجتماعی، مسائل سایبری و همچنین نظارت و مدیریت بهتر ساختمان‌ها و شهر هوشمند را توضیح داده شده است.

خواندن کتاب کاربردهای هوش مصنوعی در ساختمان ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کاربردهای هوش مصنوعی در ساختمان ها

«هوش مصنوعی که به اختصار AI نیز نوشته می‌شود به هوشمندی نشان داده‌شده به وسیله ماشین‌ها در شرایط مختلف، اطلاق می‌گردد، که در مقابل هوش طبیعی در انسان‌ها قرار دارد؛ به بیان دیگر، هوش مصنوعی به سامانه‌هایی گفته می‌شود که می‌توانند واکنش‌هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی؛ از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و شیوه‌های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آنها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسائل را داشته باشند. بیشتر نوشته‌ها و مقاله‌های مربوط به هوش مصنوعی، آن را به عنوان دانش شناخت و طراحی عامل‌های هوشمند تعریف کرده‌اند. هوش مصنوعی را باید گسترهٔ پهناور ارتباط بین بسیاری از دانش‌ها، علوم و فنون گذشته و جدید دانست. ریشه‌ها و ایده‌های اصلی هوش مصنوعی را باید در ریاضیات، روانشناسی، عصب‌شناسی، فلسفه، زبان‌شناسی، فیزیولوژی، تئوری کنترل، بهینه‌سازی و احتمالات جستجو کرد. هوش مصنوعی کاربردهای گوناگون و فراوانی در علوم رایانه، علوم زیست‌شناسی، علوم مهندسی و پزشکی، علوم اجتماعی و بسیاری از علوم دیگر دارد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۲۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان