دانلود و خرید کتاب قدرتمندترین ذهن کاظم راهداری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرتمندترین ذهن اثر کاظم راهداری

کتاب قدرتمندترین ذهن

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قدرتمندترین ذهن

کتاب قدرتمندترین ذهن نوشتهٔ کاظم راهداری است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است. کتابی حاوی تمرین‌هایی عملی برای تقویت تمرکز و حافظه است. 

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب قدرتمندترین ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرتمندترین ذهن

«در انجام تمرینات کتاب متعهد باشید. انجام بعضی از تمرینات سخت و کسل‌کننده است؛ اما راه دستیابی به ذهنی متمرکز و بی‌نهایت، تلاش برای دستیابی آن است. با اتخاذ برنامه‌ای روزانه می‌توانید از حداکثر توان ذهنی خود در راستانی موفقیت‌هایی که مدنظر دارید استفاده کنید. به شما پیشنهاد می‌کنم از نوشتن برای متعهد کردن خود استفاده کنید. تحقیقات نشان می‌دهد مکتوب کردن یک تعهد، میل به انجام آن کار را افزایش خواهد داد. می‌توانید در پایین همین صفحه تعهد خود را بر اساس شرایط زمانی و برنامه‌های زندگی‌تان مشخص کنید».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۹۴,۵۰۰
تومان