دانلود و خرید کتاب ریشـه های تو وینیا فاراون ترجمه لیلی خراشادیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریشـه های تو اثر وینیا فاراون

کتاب ریشـه های تو

انتشارات:انتشارات بله
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ریشـه های تو

کتاب ریشـه های تو نوشتهٔ وینیا فاراون و ترجمهٔ لیلی خراشادیزاده است. انتشارات بله این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی چگونگی شکستن الگوهای سنتی خانواده برای یافتن روش‌های نوین زندگی و عشق‌ورزی است.

درباره کتاب ریشـه های تو

کتاب ریشـه های تو به شما کمک می‌کند تا الگوهای خانوادگی را که ممکن است شما را محدود کرده باشند شناسایی کنید و با شکستن این الگوها، راهی جدید برای زندگی و عشق ورزی آزادانه پیدا کنید. هدف این کتاب ساخت آگاهی دربارهٔ تأثیرات خانواده و گذشته بر رفتارهای کنونی ماست و به خواننده ابزارها و روش‌هایی برای غلبه بر این تأثیرات ارائه می‌دهد.

وینیا فارائون به بررسی تأثیرات عمیق و غالباً نامرئی خانواده و گذشته بر رفتارها و روابط ما می‌پردازد. او با استفاده از تجارب بالینی خود و تحقیقات روان‌شناختی، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه الگوهای خانوادگی می‌توانند به موانع جدی در زندگی و روابط ما تبدیل شوند. این کتاب پر از مثال‌های واقعی و داستان‌های الهام‌بخش از افرادی است که توانسته‌اند با شناخت و تغییر این الگوها، زندگی خود را بهبود بخشند.

درباره نویسنده

وینیا فارائون روان‌درمانگر برجسته‌ای است که در زمینهٔ بهبود روابط و سلامت روانی فعالیت می‌کند. از دیگر آثار معروف او می‌توان به کتاب‌های «درمان درونی» و «زندگی بدون محدودیت» اشاره کرد.

خواندن کتاب ریشـه های تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ریشـه های تو

«تنها چند دقیقه بعد، مادرم در حال بالا رفتن از پله‌ها بود تا مرا ترغیب کند که وسایلم را جمع کنم. وقت زیادی برای درک اتفاقی که در حال رخ دادن بود، نداشتم. تنها چیزی که می‌فهمیدم این بود که ما در حال رفتن بودیم. به سمت خانه مادربزرگم در ساحل جرسی حرکت کردیم، جایی که احتمالاً در امواج بازی کرده، قلعه ماسه‌ای ساخته و شاید مادرم را برای توقف و خرید بستنی در راه بازگشت متقاعد می‌کردم. هنوز به ذهنم خطور نکرده بود که خانه ممکن است این بار به معنای مکانی دیگر باشد. رساندن مادربزرگم به آنجا فقط یک توقف معمولی نبود. این بار، مقصد نهایی بود».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان