دانلود و خرید کتاب ماساژ قلب دوم سامان فرج زاده سوره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماساژ قلب دوم اثر سامان فرج زاده سوره

کتاب ماساژ قلب دوم

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ماساژ قلب دوم

کتاب ماساژ قلب دوم نوشتۀ سامان فرج‌زاده سوره در انتشارات فرسار به چاپ رسیده است. 

درباره کتاب ماساژ قلب دوم

ماساژ رفلکسی پا، یکی از سبک‌های پرکاربرد و پرطرفدار ماساژهای رفلکسی است و پژوهش‌هایی که تا به امروز صورت گرفته است، فواید تسکینی آن را تأیید کرده‌اند. طبق تعریف ماساژ رفلکسی از پا، پای انسان آیینه‌ای تمام‌نما از کل بدن انسان است که با انجام تکنیک‌های مخصوص ماساژ روی آن می‌توان بسیاری از دردهای فیزیولوژیک انسان را تسکین داد. خاستگاه اصلی این ماساژ به دوران پیش از میلاد مسیح در هر دو مکاتب شرقی و غربی بازمی‌گردد.

کتاب ماساژ قلب دوم با هدف معرفی ماساژ رفلکسی پا برای آشنایی عموم با این نوع ماساژ نوشته شده است. این کتاب حاوی تصاویر و نکات آموزشی کاربردی همراه با نقشۀ کامل پا جهت استفادۀ عموم است.

کتاب چهار بخش کلی دارد: آشنایی با علم ماساژ و تاریخچۀ ماساژ پا؛ روش‌های نگهداری این عضو بدن؛ تکنیک‌های کاربردی برای بهبود مشکلات روزمره؛ معرفی روغن‌های مؤثر در این سبک ماساژ.

خواندن کتاب ماساژ قلب دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های سلامت به‌ویژه طب سنتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماساژ قلب دوم

«ماساژ کلمه‌ای است که امروزه واژه همراه درمان بکار گرفته می شود واما دلیلش این است که مردم در جستجوی راهی هستند، برای رهایی از استرس، بای کاهش درد، برای دفع سموم بدن، راهی کم‌هزینه برای زندگی بهتر، و ایجاد تعادل بیشتر. شاید فکر کنید ماساژ گرفتن یک کار لوکس و پر هزینه باشد ولی کسانی که لذت ماساژ را تجربه کرده اند، نظر دیگری دارند. تعدادی هم هستند که نداشتن زمان را بهانه می کنند که خودرا از این نعمت محروم نگه دارند. افرادی هم هستند که از ترس از تجربه اول مانعشان می شود. خوب باید قبول کنیم که افراد متخصص در این زمینه زیاد در دسترس نیستند اما برای هر مشکلی راه‌حلی هست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان