دانلود و خرید کتاب طراحی و کنترل زنجیره تامین احمد جعفرنژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی و کنترل زنجیره تامین اثر احمد جعفرنژاد

کتاب طراحی و کنترل زنجیره تامین

معرفی کتاب طراحی و کنترل زنجیره تامین

کتاب طراحی و کنترل زنجیره تامین به‌قلم احمد جعفرنژاد و حنان عموزاده مهدیرجی را نشر کتاب مهربان منتشر کرده است. این کتاب به معرفی زنجیرهٔ تأمین و مراحل مختلف آن می‌پردازد.

درباره کتاب طراحی و کنترل زنجیره تامین

زنجیره تأمین شامل تمامی بخش‌هایی است که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم در تأمین خواستهٔ مشتریان با یکدیگر در ارتباط هستند. این بخش‌ها می‌توانند شامل تولیدکننده، تأمین‌کننده، حمل‌و‌نقل‌کنندگان انبارها، خرده‌فروشی‌ها و مشتریان باشند. این بخش‌ها فعالیت‌هایی چون توسعهٔ محصول جدید، بازاریابی عملیات اجرایی، توزیع خدمات مالی، خدمات مشتری و موارد دیگر را شامل می‌شوند. زنجیرهٔ تأمین یک مجموعهٔ پویا از جریان اطلاعات محصول و سرمایه در بین سطوح مختلف خود است که مشتری تنها یک جزء درگیر و درونی در زنجیرهٔ تأمین است. طبق این گفته‌ها، اولین هدف زنجیرهٔ تأمین ایجاد رضایت برای نیازهای مشتریان در فرایند تأمین و همچنین تولید سود برای کل زنجیرهٔ تأمین است. به‌منظور برآورده‌سازی هدف اشاره‌شده شناخت سیستم و مجموعه عواملی که با همکاری و هماهنگی به دنبال تأمین خواسته‌های مشتریان هستند اهمیت یافته است. اغلب کتب در زنجیرهٔ تأمین با رویکردی کیفی مباحث کلان زنجیرهٔ تأمین را مورد اشاره قرار داده است. در کتاب حاضر سعی شده است تا با گذر سریع از مباحث کیفی و کلان چگونگی مدل‌سازی طراحی و کنترل تمامی عوامل مؤثر در زنجیرهٔ تأمین با استفاده از مدل‌ها و روابط ریاضی مورد بررسی قرار گیرد.» 

خواندن کتاب طراحی و کنترل زنجیره تامین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث مدیریت و بازاریابی و صاحبان کسب‌وکار از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب طراحی و کنترل زنجیره تامین

«زنجیرهٔ‌ تأمین شامل تمامی بخش‌هایی است که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم در تأمین خواستهٔ مشتریان با یکدیگر در ارتباط هستند. این بخش‌ها می‌توانند شامل تولیدکننده، تأمین‌کننده، حمل‌و‌نقل‌کنندگان انبارها، خرده‌فروشی‌ها و مشتریان باشند. این بخش‌ها فعالیت‌هایی چون توسعهٔ محصول جدید بازاریابی، عملیات اجرایی، توزیع خدمات مالی، خدمات مشتری و موارد دیگر را شامل می‌شوند. زنجیرهٔ تأمین یک مجموعهٔ پویا از جریان اطلاعات محصول و سرمایه در بین سطوح مختلف خود است که مشتری تنها یک جزء درگیر و درونی در زنجیرهٔ تأمین است. طبق این گفته‌ها اولین هدف زنجیرهٔ تأمین ایجاد رضایت برای نیازهای مشتریان در فرایند تأمین و همچنین تولید سود برای خود زنجیرهأ تأمین است. اغلب زنجیره‌های تأمین در اصل به‌صورت شبکه‌ای عمل می‌نمایند و لذا بهتر آن است که از شبکهٔ تأمین برای بیان ساختار زنجیرهٔ تأمین استفاده شود. یک زنجیره تأمین می‌تواند شامل سطوح مختلف باشد که از دیدگاه این کتاب برخی از سطوح اصلی آن عبارتند از:

 ۱. مشتریان یا مصرف‌کنندهٔ نهایی

 ۲. خرده‌فروشان یا مشتریان میانی

 ۳. انبارداران، توزیع‌کنندگان و عمده‌فروشان

 ۴. تولید کنندگان

تأمین‌کنندگان مواد اولیه با معرفی هر یک از سطوح فوق و به‌منظور ایجاد یک طراحی مناسب برای زنجیرهٔ تأمین، باید هم به نیازهای مشتریان و هم به نقشی که هر بخش یا هر سطح در کل زنجیره با توجه به نوع محصول بازار و... دارد، توجه نمایند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۶۲ صفحه

حجم

۱۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۶۲ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۵۰۰
تومان