دانلود و خرید کتاب سیری در اندیشه های استاد مطهری سیدجمال سجادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب سیری در اندیشه های استاد مطهری

کتاب سیری در اندیشه های استاد مطهری

معرفی کتاب سیری در اندیشه های استاد مطهری

کتاب سیری در اندیشه‌های استاد مطهری نوشتۀ سید جمال سجادی در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب سیری در اندیشه های استاد مطهری

کتاب سیری در اندیشه‌های استاد مطهری جزو «مجموعۀ دانستنی‌های انقلاب اسلامی برای جوانان» در طرح «تاریخ انقلاب اسلامی به زبان ساده در مرکز اسناد انقلاب است.

مرتضی مطهری یكی از نظریه‌پردازان انقلاب اسلامی ایران بود كه وظیفۀ ترویج اندیشه‌های دینی را در میان انقلابی‌ها و زمینه‌سازی برای پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داشت. او از افراد تأثیرگذار و از رهبران فکری انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود که ریاست شورای انقلاب را تا روز شهادت بر عهده داشت. کتاب سیری در اندیشه‌های استاد مطهری تلاشی برای آشنایی ابتدایی نسل جوان و علاقه‌مند به فهم انقلاب اسلامی از طریق اندیشه‌ها و کتاب‌های شهید مرتضی مطهری است.

در این کتاب شرحی از دیدگاه‌های مرتضی مطهری با استناد به کتاب‌های ایشان آمده است. موضوعاتی چون زهد، آزادی، آزادی اندیشه و عقیده، عقل، عدالت اجتماعی، انقلاب، طبقات اجتماعی و شهادت.

خواندن کتاب سیری در اندیشه های استاد مطهری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های کلام و عقاید اسلامی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سیری در اندیشه های استاد مطهری

«برای بررسی اندیشه‌ها و فعالیت‌های سیاسی اجتماعی استاد مطهری لازم است نخست به بستر تربیتی، اجتماعی و زمینه‌ی شکل‌گیری اندیشه‌های وی نظری بیفکنیم. مرتضی مطهری در آغاز قرن چهاردم خورشیدی، در یکی از روستاهای مشهد پا به عرصه وجود گذاشت. آموزش‌های ابتدایی را در مکتب و نزد پدر کسب کرد. آنگاه به حوزه‌ی علمیه ی مشهد گام نهاد. در آن سال‌ها این حوزه، اگرچه به‌واسطه ی حضور مدرسان فاضل در رشته‌های ادبی، فقهی و فلسفی بسیار غنی بود اما تحت فشار سیاست مذهب‌زدایی حکومت وقت، رو به افول گذاشت؛ به همین جهت مرتضی مطهری برای ادامه تحصیل به قم رفت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۸۱۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان