دانلود کتاب صوتی خلق کردن با صدای مینا علیپوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلق کردن اثر ریک روبین

دانلود و خرید کتاب صوتی خلق کردن

نویسنده:ریک روبین
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خلق کردن

کتاب صوتی خلق کردن نوشتهٔ ریک روبین و ترجمهٔ اکبر غریب نواز است. گویندگی این کتاب صوتی را مینا علیپوری انجام داده و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب شکل دیگری برای بودن.

درباره کتاب صوتی خلق کردن

می‌دانیم که خلق‌کردن یعنی به وجودآوردن چیزی که قبلاً وجود نداشته است؛ این مخلوق می‌تواند یک مکالمه، راه‌حلی برای یک مشکل، یادداشتی برای یک دوست، چیدمان مجدد مبلمان اتاق یا مسیر جدیدی به‌سمت خانه برای اجتناب از ترافیک باشد. کتاب صوتی خلق کردن (شکل دیگری برای بودن) که آن را یکی از محبوب‌ترین و پرافتخارترین کتاب‌های عصر حاضر دانسته‌اند، تعریف دیگری از معنای هنر و هنرمندبودن ارائه کرده است. نویسنده در این تعریف، از نتیجه‌گراییِ صِرف دوری می‌کند و به خلق راه‌های تازه برای بودن و اندیشیدن و تولیدکردن توجه نشان می‌دهد. این کتاب صوتی در چند دسته‌بندی در سایت آمازون، پرفروش‌ترین کتاب محسوب شده است. ریک روبین درک و تحلیل خاصهٔ هر کس را دستمایهٔ توضیح مفهوم هنر قرار داده تا به ما نشان دهد دنیای اطرافمان یک منبع بزرگ الهام است؛ تنها لازم است با آگاهی بیشتری به آن نگاه کنیم. شاید آنچه گفته شد در ابتدا کمی فلسفی و عارفانه به نظر برسد، اما کتابی که پیش روی شما است یک اثر کاملاً کاربردی و آموزشی است. چه هنرمندی چیره‌دست باشید که به‌دنبال الهامات تازه برای آثارش می‌گردد و چه فردی عادی که هیچ برخوردی با هنر به‌معنای عامیانهٔ آن ندارد، این کتاب می‌تواند برایتان بسیار مفید و آموزنده باشد و کاری کند که از انرژی بی‌نظیر جاری در جهان اطرافتان بهره‌مند شوید. این اثر افتخارات گوناگونی را کسب کرده است.

شنیدن کتاب صوتی خلق کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب خلق‌کردن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خلق کردن

«جهان همیشه در حال تغییر است. می‌توانید پنج روز متوالی در مکانی ثابت و به شیوه‌ای ثابت به تمرین آگاهی بپردازید و هربار تجربه‌ای منحصربه‌فرد داشته باشید. شاید صداهای مختلف و بوهای مختلف وجود داشته باشد. هیچ دو وزش بادی کاملاً یکسان نیست. جنس و کیفیت نور خورشید در هر دقیقه و هر روز تغییر می‌کند. در غنای طبیعت، تغییرات به‌راحتی قابل مشاهده است. برخی فریاد هستند، برخی دیگر زمزمه. حتی آگر عنصری به نظر ثابت برسد، چه یک اثر هنری در موزه باشد و چه شیئی روزمره در آشپزخانه، وقتی عمیق به آن نگاه می‌کنیم می‌توانیم تازگی را ببینیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۵۱۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۵۱۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹۰,۰۰۰
تومان