دانلود و خرید کتاب مرد ره احمد حسینیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرد ره اثر احمد حسینیا

کتاب مرد ره

نویسنده:احمد حسینیا
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مرد ره

کتاب مرد ره نوشتۀ احمد حسینیا در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب مرد ره

کتاب مرد ره، زندگی‌نامه و خاطرات چند تن از شهدای جنگ عراق علیه ایران را بازگو می‌کند. عمدۀ مطالب کتاب از طریق مصاحبه جمع‌آوری و تدوین شده‌اند. هر بخش به یک شخصیت اختصاص یافته است و زندگی‌نامه و خاطرات ۵ تن از فرماندهان شهید را از زبان نزدیکان، هم‌رزمان، آشنایان و خانوادۀ آن‌ها روایت می‌کند.

این افراد عبارت‌اند از: سرلشکر ایرج نصرت‌زاد، سید علی صفوی سُهی، علی‌اکبر نیک‌روش، محمدرضا نیک‌خواه عشقی و محمدجعفر نصر اصفهانی. آن‌ها از فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بودند که در مقاطع مختلف جنگ به شهادت رسیدند.

خواندن کتاب مرد ره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های زندگی‌نامه و ادبیات دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مرد ره

«شهید ایرج نصرت‌زاد در مرداد ماه سال ۱۳۱۲ در خانواده‌ای متوسط، مؤمن و میهن دوست پا به عرصه‌ی وجود گذاشت. پدرش از کارمندان شهربانی و مادرش زنی مؤمن، خانه‌دار و حافظ قرآن بود. ایرج از همان کودکی هوش و استعداد خوبی داشت و از ۵ سالگی تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان عسجدی آغاز کرد. سه سال دوره‌ی متوسطه را در دبیرستان شاهپور (شهید بهشتی کنونی) گذراند و سپس وارد دبیرستان نظام رشت شد. شهید نصرت‌زاد دو خواهر و یک برادر داشت. برادرش پس از طی سه سال دوره ی پرستاری به عنوان پزشکیار در ژاندارمری مشغول خدمت شد. در دورانی که ایرج در دبیرستان نظام بود، به اتفاق برادرش که یک سال از او بزرگ تر بود در کنار پدر و مادر به زندگی خود ادامه می‌داد تا آن‌که پس از اتمام دوره‌ی دبیرستان از خانواده‌اش جدا شد و در سال ۱۳۳۲ با ورود به دانشکده‌ی افسری مرحله‌ی دیگری از زندگی‌اش آغاز شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان