دانلود و خرید کتاب چگونه این کسب و کار را ساختم گای راز ترجمه مهدی رفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه این کسب و کار را ساختم اثر گای راز

کتاب چگونه این کسب و کار را ساختم

معرفی کتاب چگونه این کسب و کار را ساختم

کتاب چگونه این کسب و کار را ساختم نوشتهٔ گای راز و نیلس پارکر و ترجمهٔ مهدی رفیعی و محمدرضا رفیعی است. انتشارات هورمزد این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ سرگذشت الهام‌بخش‌ترین کارآفرینان موفق جهان.

درباره کتاب چگونه این کسب و کار را ساختم

کتاب چگونه این کسب و کار را ساختم، مصاحبه‌های کارآفرینان و نظرات شخصی نویسنده‌ها را در بر گرفته است که ممکن است در کنار مشاورهٔ مالی، حقوقی یا مشاوره‌های شغلی دیگر، سودمند باشد. این کتاب سه بخش دارد؛ «ندای درونی» و «آزمون(ها)» و «مقصد». گفته شده است که موضوع هر فصل از این اثر، دربردارندهٔ چالش‌هایی است که تقریباً هر کارآفرینی در زندگی شغلی‌اش با آن مواجه خواهد شد. این اثر برای نشان‌دادن راه‌ورسم موفقیت نوشته شده؛ کتابی که نتیجهٔ مصاحبه‌های موشکافانه با صدها کارآفرین موفق و الهام‌بخش در سراسر فضای کسب‌وکار است؛ همچنین این کتاب دربردارندهٔ مجموعه دروسی است که به ما در دنبال‌کردن سفر قهرمانانهٔ کارآفرینان کمک می‌کند. گای راز مقدمهٔ این اثر را به رشتهٔ تحریر درآورده است.

خواندن کتاب چگونه این کسب و کار را ساختم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به افرادی که در ذهنشان رؤیای راه‌اندازی کسب‌وکار دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه این کسب و کار را ساختم

«بیشتر کارآفرینانی که با آن‌ها مصاحبه کرده‌ام ترس معناداری از شکست دارند؛ می‌دانند که هر لحظه شکست ممکن است. حداقل احتمال وقوع آن همواره هست. هیچ کارآفرینی شکست را که اتفاقی اجتناب‌ناپذیر است دوست ندارد؛ شکست اتفاقی ساده و سرگرم‌کننده نیست، اما هرگز نمی‌گذارند مانع کارشان شود.

بهترین کارآفرینان -موفق‌ترین‌ها- اجازه نمی‌دهند ترس از شکست آن‌ها را متزلزل کند. در عوض، به ایدهٔ خود باوری عمیق دارند؛ ایده‌ای که آن‌ها را از منطقهٔ امنشان بیرون می‌کشد و برای کشف چیزهای جدید به آن‌سوی ناشناخته‌ها سوق می‌دهد. آن‌ها متقاعد شده‌اند که «اگر» فقط بتوانند ایده‌شان را پیاده کنند موفق خواهند بود.

بله «اگر». این واقعاً همان مسئله‌ای است که کارآفرینان در این مرحله از آن می‌ترسند؛ ترس ناشی از تردید دربارهٔ توانایی‌هایشان که عبور از مسیر طولانی جرقه تا پیاده‌سازی یک ایده، آزمون‌ها و پیچ‌وخم‌های مختلف مسیر را برایشان وحشتناک می‌کند. یک دعوت به مبارزه که هر کارآفرینی باید با آن مواجه شود و به‌طور کلی در سفر به سرزمین ناشناخته کسب‌وکار آماده رویارویی با چالش‌های مختلف باشد.

در واقع هر سفر کارآفرینی داستان جدید و متفاوتی دارد. هیچ دو مسیری یکسان نیست. همهٔ کارآفرینان از مسیرهای اصلی مشترکی عبور می‌کنند، اما قطعاً مسیرهای فرعی شما مختص شما، ایده شما و زمان و مکانی است که در آن هستید.

خوشبختانه، سفر در این مسیر هرگز به‌آسانی امروز نبوده است، چراکه بسیاری از کارآفرینان پیشتر مسیری را که شما در شرف طی‌کردنش هستید پیموده‌اند. اگر مایلید از این مربیان تجربه‌ای بیاموزید، خود را برای مطالعه فصل‌های آینده آماده کنید. آن‌ها اشتباهات زیادی مرتکب شده‌اند، مشکلات بسیاری را تجربه کرده‌اند و متحمل پیوت‌های مختلفی شده‌اند. اما بهترین آن‌ها -موفق‌ترین‌ها- کسانی هستند که فقط یک بار این مشکلات را تجربه کرده‌اند، زیرا آن‌ها از تجربهٔ کارآفرینان پیشین نیز درس گرفته‌اند و داستان پیشکسوتان خود را به‌دقت بررسی کرده‌اند. اکنون نیز نوبت شماست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۴۱۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان