دانلود و خرید کتاب بهترین دوست پپا نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین دوست پپا اثر نویل استلی

کتاب بهترین دوست پپا

معرفی کتاب بهترین دوست پپا

کتاب بهترین دوست پپا نوشتهٔ نویل استلی و مارک بیکر و ترجمهٔ مهسا خسروی است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و دربارهٔ دوستی میان کودکان است.

درباره کتاب بهترین دوست پپا

کتاب بهترین دوست پپا (Best Friends) جلد ۱۷ از مجموعهٔ «دنیای پپا» است. با مطالعهٔ این داستان به یاد می‌آوریم که همه یک‌روزی نوزاد بوده‌اند؛ حتی «پپا» و «سوزان». روزی سوزان که دوست پپا است، با عکسی از کودکی‌اش به خانهٔ پپا می‌آید. آن‌ها کودکی و خاطراتشان را مرور می‌کنند. ابتدا پپا باور نمی‌کند چطور آن‌ها این‌قدر کوچک بودند، اما مامان پپا برای آن‌ها تعریف می‌کند که از چندماهگی با هم دوست بوده‌اند؛ از زمانی که گریه می‌کردند، آروغ می‌زدند و می‌خندیدند.

مجموعهٔ «دنیای پپا» جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های خردسالان در سراسر جهان است. خردسالان با مطالعهٔ این کتاب‌ها، تجربیات ساده و درعین‌حال شگفت‌انگیزِ زندگی را از طریق هم‌ذات‌پنداری با شخصیت‌های بامزهٔ داستانی لمس خواهند کرد. این مجموعه که برای کودکان ۳ تا ۵ سال مناسب است، اولین کتابش را در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر کرد. شخصیت «پپا» (یک بچه‌خوک صورتی) و خانواده‌اش در این مجموعه کتاب‌ها، به کودکان کمک می‌کنند تا اولین فعالیت‌های زندگیشان را با آرامش و اطمینان بیشتری تجربه کنند؛ مانند اولین‌باری که می‌خواهند شنا کنند، به زمین‌بازی بروند، عینک بزنند، به بیمارستان یا کتابخانه بروند یا حیوان خانگی داشته باشند و... .

خواندن کتاب بهترین دوست پپا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «الف» و «ب» و کودکان ۳ تا ۵ سال پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان