دانلود و خرید کتاب داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی، خانه ارواح آلوین شوارتز ترجمه میلاد شیروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی، خانه ارواح اثر آلوین شوارتز

کتاب داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی، خانه ارواح

معرفی کتاب داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی، خانه ارواح

کتاب داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی، خانه ارواح نوشتۀ آلوین شوارتز با ترجمۀ میلاد شیروانی در انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده است. این کتاب، در مجموعه داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی قرار دارد و مناسب برای نوجوانان و در ژانر وحشت نوشته شده است.

درباره کتاب داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی، خانه ارواح

کتاب داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی، خانه ارواح در مجموعه‌ای با همین نام قرار دارد. عنوان جلدهای دیگر این مجموعه عبارت‌اند از:

داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی، طلسم‌شدگان

داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی کابوس‌های شبانه

مجموعه داستان‌های کتاب، لحظات دلهره‌آوری را برای خواننده رقم می‌زنند. سبک نوشتاری آلوین شوارتز متفاوت است. در هر کدام از کتاب‌های مجموعه داستان‌های ترسناک برای گفتن‌ در تاریکی چند داستان کوتاه و ترسناک همراه با تصاویری آمده که روح داستان را بهتر و عمیق‌تر به خواننده منتقل می‌کنند. داستان‌های ترسناکی که در خانه ارواح آمده‌اند خواننده را با خود به سفری عجیب، شگفت‌انگیز و بسیار ترسناک می‌برند، به مکان‌های بسیار تاریکی که با مه و غبار و صداهای فریاد و زوزۀ گرگ آمیخته شده‌ است. مکان‌هایی که به کابوس هر شب تبدیل خواهند شد. داستان‌هایی که انتظار هر اتفاقی را در آن‌ها می‌توانید داشته‌ باشید. همین موضوع البته کتاب را گرفتار حرف و حدیث‌هایی هم کرد؛ زیرا نگرانی خانواده‌هایی را در پی داشت که مسئله‌شان تأثیر داستان‌های ماورایی بر شخصیت فرزندانشان بود، زیرا در این داستان‌ها عناصر مبتنی بر واقعیت دیده نمی‌شود. در مجموع اما کتاب داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی، خانه ارواح، مجموعه‌ای از این داستان‌های ترسناک و سرگرم کننده‌‌ است که می‌توانید شب‌ها و در جمع دوستانتان تعریف کنید؛ زیرا موجب هیجان و سرگرمی می‌شوند.

این کتاب سی داستان کوتاه را در بر گرفته است. عنوان داستان‌ها عبارت اند از: «زمانی که او را دید؛ فقط فریاد کشید و فرار کرد؛ یک روز صبح یکشنبه؛ صداها؛ چراغ عجیب آبی؛ سگ کوچک سیاه؛ چلینک، چلینکی؛ اتفاقی که اشتباه بود؛ لاشه‌ی ماشین؛ او فقط مانند گربه‌ها زوزه می‌کشید؛ عروس؛ حلقه‌های انگشتانش؛ طبل؛ پنجره؛ سوسیس ویژه‌ی آقای بلانت؛ پنجه‌های گربه؛ صدای مرموز؛ وقتی از خواب بیدار شوم همه‌چیز سر جایش خواهد بود؛ «اوه! سوزانا!»؛ مرد میانی؛ گربه درکیسه‌ی خرید؛ تخت کنار پنجره؛ دست‌های مرد مرده؛ شبحی در آینه؛ نفرین؛ آخرین خنده؛ کلیسا؛ خبرهای بد؛ سوپ گورستان؛ کت‌وشلوار قهوه‌ای؛ تومپیتی تومپ!»

خواندن کتاب داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی، خانه ارواح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار داستان‌ در ژانر وحشت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آلوین شوارتز

آلوین شوارتز در ۲۵ آوریل ۱۹۲۷ در نیویورک به دنیا آمد. او نویسنده و روزنامه‌نگار معروف آمریکایی بود که پس از مشکلاتی که در نیروی دریایی برایش پیش آمد‌، به داستان‌نویسی علاقه‌مند شد و در زمان حیات خود بیش از ۵۰ کتاب نوشت که اساس آن‌ها معمولاً باورهای عامیانۀ مردم آمریکا بود. او بسیاری از این کتاب‌ها را برای کودکان و نوجوانان نوشت و با همکاری تصویرگران حرفه‌ای تلاش کرد تصویری جاودانه در حافظۀ آنان ثبت کند. مضمون بیشتر داستان‌های شوارتز ماورایی و جادو هستند. او اولین جلد از مجموعه داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی را در ۱۹۸۱ نوشت که با استقبال زیادی روبه‌رو شد. شواتز در ۱۴ مارس ۱۹۹۲ چشم از جهان فروبست.

بخشی از کتاب داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی، خانه ارواح

«وقتی که آن زن به چهره‌ی جان سالیوان نگاه کرد، بسیار ترسید و با فریاد و جیغ از او دور شد. جان متوجه این موضوع شد که دیگران با دیدن او می‌ترسند و به هر فردی که نزدیک می‌شود جیغ‌کشان به مکانی دور فرار می‌کند. سالیوان به فکر فرو رفت: «باید اتفاق اشتباهی رخ داده باشد و شاید مشکلی در من ایجادشده است. بهتر است که خیلی سریع به خانه برگردم!» او سریعاً یک تاکسی خبر کرد، اما بازهم راننده‌ی تاکسی با دیدن جان فریادکشان گاز ماشین را گرفت و از او دور شد. جان اصلاً نمی‌دانست که موضوع از چه قرار است و واکنش مردم واقعاً او را می‌ترساند.»

mohammad1388
۱۴۰۳/۰۵/۰۵

عالی بود مخصوصان جایی که... وداستان تموم شد. حتما بخونید.

کاربر 8775457
۱۴۰۳/۰۵/۰۴

ترسناک جالب

gh. na
۱۴۰۳/۰۶/۱۶

اگر از این ژانر خوشتون میاد پیشنهاد میکنم ک بخونید. این دو سری خانه ارواح و کابوس های شبانه هردوشون خیلی خوب هستن بخصوص اگر در تاریکی بخونید.

کاربر 8899327
۱۴۰۳/۰۶/۱۳

من در مورد این کتاب زیاد مطمئن نیستم که این کتاب چه جوری هست برا همون نمیدونم چیزی بگم در بارشون پس من برم بخونم

핫티
۱۴۰۳/۰۶/۰۷

خوب بود ولی میتونست ترسناک تر باشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۲۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان