دانلود و خرید کتاب تیک تیک یگانه مرادی لاکه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تیک تیک

کتاب تیک تیک نوشتۀ یگانه مرادی لاکه در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب مصور رنگی، جزو کتاب‌های پرنده آبی در گروه کودک و نوجوان نشر است و برای کودکان گروه سنی ب طراحی و نوشته شده است.

درباره کتاب تیک تیک

کتاب تیک تیک جزو داستان‌های تخیلی و از نوع داستان‌های حیوانات است. این کتاب در مجموعۀ داستان‌های بچه‌های آبی قرار دارد. برای کودکان، قصه‌هایی شنیدنی و جالب با مضامین مختلف هستند که با کمک آن‌ها بتوان مفاهیم مهمی را به آن‌ها آموزش داد. داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند که انعطاف‌پذیر شوند تا به‌خوبی با هر چیزی که زندگی ارائه می‌دهد کنار بیایند و بفهمند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است. درواقع، داستان‌ها یک‌رشته مفاهیم اعتقادی مبتنی بر ارزش از جمله مفاهیم خوب و بد را به کودک منتقل می‌کنند. از ویژگی‌های داستان‌های کودکان این است که در فضایی با بیشترین تصاویر و کمترین محتوا نوشته می‌شوند. این کار متناسب با روحیات و توانایی انطباق در کودک انجام می‌شود؛ یعنی دلیل کوتاهی داستان‌های کودکانه توجه به حوصلۀ کودک، ظرفیت تمرکز و درک بیشتر آن‌ها به‌دلیل حذف جزئیات هست. از یک طرف بیشترین محتوا در کوتاه‌ترین جمله‌ها منتقل می‌شوند تا برای کودک خسته‌کننده نباشد و از طرف دیگر، به‌کارگیری نقاشی‌ در صفحه‌ها علاوه بر ایجاد جذابیت بصری برای کودکان باعث می‌شود محتوا در ذهن آن‌ها بهتر تثبیت شود.

در داستان تیک تیک می‌خوانیم که آقا موشۀ قصه در حالی که زیرپل نشسته بود، چنگال بزرگی را در راه‌آب پیدا می‌‏کند. آقا سگه می‏‌پرسد که این چنگال را برای چه می‎خواهی؟ موشه می‎گوید می‎خواهد با آن مانند یک قلاب از آب غذا بگیرد در حالی که خودش زیر آفتاب لم داده است. آقا سگه از موش می‎خواهد تا چنگال را به او بدهد تا پشتش را بخاراند و او در عوض سبدش را که ظرفیت بیشتری دارد به او بدهد؛ اما آقای کلاغ فکر می‎کند چنگال پشت آقا سگه را زخمی می‌‏کند و از موش می‎خواهد تا چنگال را به او بدهد تا آن را در گنجه‌اش بگذارد. وقتی آن سه در حال دعوا بر سر چنگال هستند، صدای پای بچه‌گربه‎ای را می‎شنوند که سه تا پا دارد! آن‌ها تصمیم می‌‏گیرند کاری بکنند.

کتاب تیک تیک، مصور و رنگی است. صفحات به‌طور کامل نقاشی شده‌اند. این نقاشی‌های بامزه و بدیع، بسیار در جذب کودکان مؤثر هستند و آن‌ها را به خواندن ترغیب می‌کنند.

خواندن کتاب تیک تیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدارک تاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان