دانلود و خرید کتاب فرشتگان و اجنه ماریا یاسین ترجمه زینب کرمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرشتگان و اجنه اثر ماریا یاسین

کتاب فرشتگان و اجنه

نویسنده:ماریا یاسین
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فرشتگان و اجنه

کتاب الکترونیکی فرشتگان و اجنه نوشتۀ ماریا یاسین و ترجمۀ زینب کرمانی است و انتشارات آقائی آن را منتشر کرده است. کتاب فرشتگان و اجنه شما را با معتبرترین و مستندترین اطلاعاتی آشنا می‌کند که درمورد این موجودات ماورائی در منابع اسلامی روایت شده است.

درباره کتاب فرشتگان و اجنه

پیش از اینکه انسان‌ها با علوم تجربی و معیارهای دقیق آن آشنا شوند، متافیزیک و ماوراءالطبیعه به‌تنهایی پاسخگوی بسیاری از پرسش‌های اساسی انسان‌ها بودند. اگرچه امروزه روش‌های تجربی در قلمروی علم نقش مهمی دارند، اما هرگز نتوانستند در رقابت با متافیزیک آن را از عرصه خارج کنند. ماریا یاسین در کتاب فرشتگان و اجنه، شما را با چهرهٔ این پدیده‌های ماورائی در آیینهٔ اسلام آشنا می‌کند.

آغاز جهان، چه از دیدگاه علم و چه از منظر اسلام، بسیار پیش از خلقت انسان شکل گرفته‌ است؛ بنابراین، نویسندهٔ کتاب شرح می‌دهد برخلاف آنچه که اومانیسم و انسان‌گرایان امروزی می‌پندارند، انسان مرکز خلقت نبوده و نیست. موجودات دیگری نیز به طور موازی در کنار انسان‌ها به حیات خود ادامه می‌دهند که برای درک کامل جهان لازم است آنها را نیز بشناسیم. قرآن، احادیث و روایات مملو از اطلاعاتی هستند که درمورد فرشتگان و اجنه بیان شده‌اند. ماریا یاسین با بهره‌گیری از این اطلاعات، تصویر دقیقی از فرشتگان و اجنه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

خواننده با مطالعهٔ کتاب فرشتگان و اجنه، نه‌تنها با جایگاه فرشتگان نزد خداوند آشنا می‌شود، بلکه نحوهٔ ارتباط بین آدمیان و این موجودات مقدس را نیز می‌شناسد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بعد از خواندن این کتاب حتی اسامی فرشتگان مشهور را نیز خواهید آموخت. این کتاب مجموعه‌ای است از اطلاعات طبقه‌بندی‌شده درمورد فرشتگان و اجنه که تمامی آن‌ها طبق آموزه‌های قرآن و روایات بیان شده‌اند؛ بنابراین،‌اگر مایل هستید که دنیای فرشتگان را بیشتر بشناسید اما تاکنون فرصت مطالعۀ جامع منابع اسلامی را نداشته‌اید، کافی است همین حالا سری به کتاب فرشتگان و اجنه بزنید.

خواندن کتاب فرشتگان و اجنه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مخاطبان علم متافیزیک و ماوراءالطبیعه مناسب است. 

بخشی از کتاب فرشتگان و اجنه

«تا اینجا به صورت مختصر گفتم که چگونه آن‌ها واقعاً از خداوند متعال برای ما طلب آمرزش می‌کنند.

اکنون، این در واقع چیزی است که ما باید مشتاق آن باشیم. این‌که بتوانیم فرشتگان را داشته باشیم که ما را به صورت مثبت نزد خداوند و رسولش یاد کنند. و لذا باید سعی کنیم تا آنجا که ممکن است از طریق آن‌ها به سوی خداوند سبحان رفته و نام خود را به نحو مطلوب نزد خداوند یاد کنیم.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به ما گفت که فرشتگان دارای درجات متغیری هستند. فرشتگان با ما تغییر می‌کنند. در طلوع و غروب این شیفت‌ها را عوض می‌کنند. سبحان الله همانطور که ما ساعت کاری داریم آن‌ها هم ساعت کاری خود را دارند.

و پیامبر اکرم می‌فرماید: "هنگامی که انسان نماز را به جماعت در طلوع و غروب می‌خواند، آن دو دسته از فرشتگان، در آن نماز ظاهر می‌شوند و آن وقت است که نماز می‌خوانند، سپس به سوی خدا بازمی‌گردند".

پس گروهی که از شما دور می‌شوند، هنگامی که به سوی خدا می‌روند و خداوند از آن‌ها می‌پرسد: "چه می‌کردند؟" و می‌گویند: "آن‌ها را درحالی‌که نماز می‌خواندند رها کردیم" و دسته دیگر پس از بازگشت می‌گویند: "و درحالی‌که نماز می‌خواندند به آن‌ها رسیدیم".

پیغمبر صلی الله علیه و آله به ما می‌آموزد که در هنگام تغییر شیفت ملائکه سعی کنیم در حالت نماز باشیم. به‌طوری‌که هر بار خداوند متعال از فرشتگانی که با ما بودند می‌پرسد: بندگانم چه می‌کردند؟ می‌گفتند: "در حال نماز بودند"...»

این فقط یک رمان نیست
رضا خلیلی اقدم
شاخص سازی و سنجش جامع ابعاد مختلف
محمد صیادی
زیبایی آفرینش هنر
زهرا قیاسیان
آدروپین هورمونی برای درمان دیابت و بیماری های قلبی عروقی
سیدسرمد زحمتکشان
بیوتکنولوژی (جلد چهارم)
دیوید کلارک
هزار دستان (جلد دوم)
پروین رضوی
میان دو آتش
جاشوا یافا
مشکلات طبی و جراحی در زنان و زایمان (1403)
ملک ناز باقیانی مقدم
مدیریت بازار و اطلاعات مشتری
گرگ دبلیو. مارشال
کاربرد‌های زیستی نانومواد (جلد سوم)
علی اکبر صبوری
تحلیل فقهی و حقوقی سلب آزادی در تعهدات مالی در حقوق ایران و مصر
محمد خانی
مرگ کالیبان، داستان زباله ها و آبسنت
ماگدا فرتاچ
نظریه های مدیریت و سازمان
جفری ای. مایلز
اهل سنت عراق و تهاجم آمریکا
محمدصادق احمدی
مدیریت زنجیره تأمین بر پایه فناوری های تحول آفرین دیجیتال
احمد جعفرنژاد چقوشی
جای تمام آن ها
امیررضا محمدی بیدشکی
قالب زنی در ابعاد مولکولی و اتمی
طاهر علیزاده
میشا دوست پیدا می کند
تام پرسیوال
خدا مرا می شناسد!
جوئل آندرسن
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۴۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان