دانلود و خرید کتاب با خدا سخن گفتن عباسعلی محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با خدا سخن گفتن اثر عباسعلی محمودی

کتاب با خدا سخن گفتن

انتشارات:انتشارات بعثت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب با خدا سخن گفتن

با خدا سخن گفتن روش خاص خود را دارد که باید آن را از قرآن و معصومین آموخت. عباسعلی محمودی روش‌های دعا و نیایش را گردآوری کرده و در قالب کتابی با عنوان با خدا سخن گفتن، تالیف کرده است.


درباره کتاب با خدا سخن گفتن

اغلب انسان‌ها در برخورداری و وفور نعمت از یاد خدا غافل می‌شوند. اما آنجا که به مصیبتی گرفتار آیند، به سوی او دست بلند می‌کنند و حل مشکلات خود را از او می‌خواهند. خداوند در آیه 12 سوره یونس از همین خصلت انسان‌ها می‌گوید: چون به انسان گزندی رسد، چه بر پهلو خفته باشد و چه نشسته و یا ایستاده (در همه حال) ما را به دعا می‌خواند و چون آن گزند را از دور سازیم، چنان می‌گذرد که گویی، ما را برای دفع آن گزندی که به او رسیده بود، هرگز نخوانده بوده است. اعمال اسراف‌کاران این‌چنین در نظرشان آراسته شده است.

عباسعلی محمودی این خصلت را در بشر مورد توجه قرار داده و کوشیده است در کتاب با خدا سخن گفتن، چگونگی ارتباط صحیح با خدا را شرح دهد. او اعتقاد دارد برای آسان زیستن و از غم‌ها رستن باید به بهترین و کوتاه‌ترین شکل ممکن به سوی خدا برویم و با او سخن بگوییم. برخی عناوین مطرح شده در این کتاب عبارتند از: آشنایی با دعا، چرا دعا می‌کنیم؛ انواع ارتباط با خدا؛ آیا خدا ملزم به برآوردن حاجات است؟، نقش رب در دعا، انواع و اقسام دعا، آیا اشیا هم دعا می‌کنند؟، دعای پیامبران، دعای اندیشمندان، دعای فرشتگان درباره‌ مومنان و بحثی درباره‌ دو آیه‌ی انتهایی سوره‌ بقره.

خواندن کتاب با خدا سخن گفتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب با خدا سخن گفتن برای همه ما انسان‌ها که در گیر و دار روزمرگی و دغدغه‌های زندگی، از یاد خدا غافل می‌شویم ضروری است.

جملاتی از کتاب با خدا سخن گفتن

نعمت آزادی و اختیار که خداوند به بشر ارزانی فرموده است تا با نیروی عقل، خیر را انتخاب کند تا به شرّ نیفتد، برعکس چون انسان برای انجام هر عملی آزاد است، سود آنی و نفع شخصی گاهی او را به ورطه خطا و گناه می‌افکند و وقتی استفادهٔ سوء از نعمت اختیار فزونی یابد، امنیت جامعه به خطر می‌افتد و آسایش و آرامش مردم کاهش می‌یابد و اگر ناامنی چشمگیر شود، خطر شورش مردم و تسلط اجنبی و بیگانه بر کشور حتمی می‌گردد. پس برای پیشگیری از این خطر بزرگ، یک راه ساده وجود دارد و آن خداباوری و ترس از باری‌تعالی است. برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب با خدا سخن گفتن، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

علی
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

خدایا از شما ممنون بابت تمام خوبیها

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان