دانلود و خرید کتاب باغ قاصدک ها نوئلا بلانکو ترجمه مهدیه متقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باغ قاصدک ها اثر نوئلا بلانکو

کتاب باغ قاصدک ها

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب باغ قاصدک ها

کتاب «باغ قاصدک ها» نوشتۀ نوئلا بلانکو و ترجمۀ مهدیه متقی است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. باغ قاصدک‌ها، داستانی خیال‌انگیز برای کودکان است.

درباره کتاب باغ قاصدک‌ ها

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند. کودکان و نوجوانان علاقۀ زیادی به خواندن و شنیدن قصه دارند و از طریق داستان‌ها چیزهای زیادی یاد می‌گیرند آن‌ها از طریق قصه‌گویی، قدرت درک و فهمشان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا می‌کند، دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا کرده و شخصیت‌‌های قصه‌ها بر آن‌ها اثر می‌گذارد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند.

آیا می‌توانید شهری را تصور کنید که مردمش هیچ آرزویی نداشته باشند؟ آیا با پیشرفت دانش و برآورده شدن تمام نیازهای انسان توسط ماشین‌های پیشرفته تمام مشکلات حل می‌شود؟

باغ قاصدک‌ها شهری را به تصویر می‌کشد که ماشین‌های پیشرفته همه‌جا را گرفته‌اند و در تمام فعالیت‌‌های انسان‌ها مشارکت دارند. آن‌ها می‌توانند هرآنچه که مردم نیاز دارند برایشان تأمین کنند و دیگرکسی آرزویی ندارد؛ اما هنوز هم کسانی پیدا می‌شوند که به سبک قدیمی و بدون کمک ماشین‌ها روزگار می‌گذرانند مثل آنا که یک خطا بود و هنوز هم با دست خودش سوزن را در پارچه فرو می‌کرد و لباس می‌دوخت. او آرزوهای بزرگ داشت.

کتاب باغ قاصدک‌ها با زبانی ساده و روان برای کودکان روایت می‌شود. نوئلا بلانکو با روشی خلاقانه توانسته است ضمن سرگرم‌کردن مخاطبانش، به اهمیت رؤیاها و آرزوها اشاره کند و پیامدهای پیشرفت‌ تکنولوژی در زندگی انسان را به‌خوبی نشان دهد. او بر این موضوع تأکید دارد که زندگی بدون رؤیا چقدر کسالت‌بار خواهد شد و اگر روزی برسد که دیگرکسی آرزویی نداشته باشد و برای رسیدن به آن تلاش نکند، لذتی نخواهد بود. کتاب باغ قاصدک‌ها همچنین قدرت درک و خیال‌پردازی‌شان را تقویت می‌کند و خلاقیت را در آن‌ها پرورش می‌دهد.

خواندن کتاب باغ قاصدک ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۷ تا ۹ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب باغ قاصدک ها

«در درۀ آسیاب‌های بادی، مردان، زنان و بچه‌ها مثل هرجای دیگری زندگی می‌کردند. تا اینکه یک روز سروکلۀ ماشین‌های پیشرفته پیدا شد. به کمک این ماشین‌های پیشرفته همه چیز پیشرفت کرد. فقط کافی بود یک دکمه را فشار داد تا بهترین لحظات را تجربه کرد، بهترین دسر را خورد، بهنرین دوست را داشت. دیگر برای برآورده‌شدن آرزوها هیچ‌کس دنبال ستارۀ دنباله‌دار نبود همین باعث شد تا مردم درۀ آسیاب‌های بادی دیگر آرزو نکنند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان