دانلود و خرید کتاب تبلیغات خلاق (خلاصه کتاب) لوک سالیوان ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تبلیغات خلاق (خلاصه کتاب) اثر لوک سالیوان

کتاب تبلیغات خلاق (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب تبلیغات خلاق (خلاصه کتاب)

کتاب تبلیغات خلاق (خلاصه کتاب) نوشتهٔ لوک سالیوان و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ راهنمای کلاسیک برای تبلیغات خلاقانه.

درباره کتاب تبلیغات خلاق (خلاصه کتاب)

کتاب تبلیغات خلاق (خلاصه کتاب) [Hey Whipple, Squeeze This] را راهنمایی دانسته‌اند برای افراد خلاقی که قصد دارند مهارت‌ها و توانایی‌های خود را در زمینهٔ تبلیغات به نمایش بگذارند. لوک سالیوان (Luke Sullivan) راه‌هایی را شرح داده است که از طریق آن می‌توانیم برای برند خود هویتی واضح و ساده بسازیم؛ هویتی مانند صداقت، خیرخواهی، اطمینان و کیفیت. در خلاصه‌کتاب «تبلیغات خلاق» می‌آموزیم که چطور از سادگی، اصالت، داستان‌سرایی، بداهه‌گویی و حتی صدای قاشق و چنگال برای جلب توجه و اعتماد بینندگان و شنوندگان استفاده کنیم. هنوز تبلیغات در مرحلهٔ تحول عظیم خود است و همچنان خلاقیت در این زمینه پادشاهی می‌کند، اما این‌ها کافی نیست. خلاصه‌کتاب «تبلیغات خلاق» یک منبع ضروری برای حرفه‌ای‌های عرصهٔ تبلیغات است تا با استفاده از مهارت‌های دیجیتال به مشتریان مدرن و امروزی خود دست یابند.

خواندن کتاب تبلیغات خلاق (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران صنعت تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تبلیغات خلاق (خلاصه کتاب)

«آگهی هم به یک چیز غیر عادی و هم به یک چیز تعمق‌برانگیز نیاز دارد!

اگر تنها یک تصویر غیر منتظره داشته باشید، آگهی کوتاه شما به یاد ماندنی نخواهد بود! از سوی دیگر، اگر تنها یک پایان غافلگیرکننده داشته باشید، پس از اولین تماشا «عامل تحسین‌برانگیز» از میان خواهد رفت. اما اگر هر دو را داشته باشید، مطمئن باشید که مردم آگهی کوتاه شما را برای بارها تماشا خواهند کرد.

برای تبلیغات رادیویی، طبیعی باشید!

از آنجایی که برای تبلیغات رادیویی تنها صدا، و زمانی برای گفتن چند جمله در اختیار است، به تفکر خلاق دیگری نیاز دارید. جلب توجه مردم با صدا دشوارتر است، اما هنوز می‌توان به آن دست یافت!

تبلیغات رادیویی می‌تواند با به تصویر کشیدن صحنه به کمک صدای پس‌زمینه، در ذهن افراد، تصاویری واضح به وجود آورد.

به عنوان مثال، اگر تبلیغ در فضای رستوران باشد، صدای پچ‌پچِ صحبت کردن افراد، صدای به هم خوردن ظروف و کشیده شدن کارد و چنگال به هم برای به تصویر کشیدن یک صحنه واضح، کافی خواهد بود.

به عنوان مثال، بانک فرست تنسی در یکی از تبلیغات خود، مرد مسنی را به برای شنوندگان صداگذاری کرد که خشنودی خود در مورد خرید یک خانه در زمان جوانی‌اش را با دیگران اشتراک می‌گذاشت. به دلیل صدای صمیمی، طبیعی و صادق او، مشتری‌ها به تبلیغ و در نتیجه، به بانک اعتماد کردند.

همچنین، صدای مکالمات بین دو نفر می‌توانند یک تبلیغ پویا و سرزنده‌تر به وجود آورند، اما باز هم گفتگوها باید طبیعی جلوه کنند. به عنوان مثال، جمله «به‌به این نوشیدنی که یک سوم کالری کمتری دارد، واقعا خوشمزه است پدر!» به هیچ عنوان طبیعی جلوه نمی‌کند. اگر بتوانیم ویژگی‌های یک محصول را با کمک صدا به تصویر بکشیم، به بهترین شکل ممکن قابل توصیف خواهند بود. شما باید برای ایجاد یک مکالمه طبیعی و انتقال حس مورد نظر به شنونده، همه تلاش خود را به کار ببندید.

دقت داشته باید که مردم در مکالمات واقعی تکه‌تکه صحبت می‌کنند، گاهی کامل کننده جملات یکدیگر هستند و یا بدون اینکه حرف خود را تمام کنند از یک عبارت به عبارت بعدی می‌روند. به همین دلیل، باید گویندگان را تشویق کنید که گاهی اوقات به صورت بداهه صحبت کنند. همچنین از طریق نوشتن یک متن با کلمات کمتر و فضای بیشتر برای ریزه‌کاری‌های آهنگ زبان، مثل مکث یا حتی سکوت قوی، می‌توان به تاثیر یک صدا قدرت بخشید.

سکوت، طبیعی جلوه دادن و واضح و مختصر بودن، همگی نمودهایی از سادگی هستند که منجر به خلق تبلیغات خوب می‌شود. گرچه ممکن است خلق تبلیغات در ظاهر مانند یک مسیر خیلی پیچیده باشد، اما با کمک مطالبی که در این خلاصه کتاب آموختیم، می‌توانیم لحظاتی توقف کنیم و پس از کمی مکث و اندیشیدن، قوه خلاقیت خود را مجدداً به کار بگیریم.

تبلیغ کردن گاهی مانند انجام فعالیتی دیوانه‌وار است که به پشتکار و خلاقیت فراوان نیاز دارد. آژانس‌های تبلیغاتی تحت تاثیر تبلیغ خوبی که قبلاً انجام شده است، قرار نمی‌گیرند؛ آن‌ها به ایده‌هایی که نمایانگر استعدادی بی‌نظیر باشد، علاقه بیشتری دارند.

هنگامی که کالایی را می‌خریم و از خدمات آن بهره‌مند می‌شویم، جذابیت‌های احساسی، خیلی قوی‌تر از دلایل عقلانی، ما را ترغیب به خرید یک محصول می‌کند. بنابراین توجه به این عامل می‌تواند تبلیغ را گیراتر به نظر برساند. همچنین برای اینکه یک آگهی کوتاه ارزش نگاه کردن داشته باشد، هم به یک چیز غیر عادی و هم به یک چیز تعمق‌برانگیز نیاز دارد! اگر تنها یک تصویر غیر منتظره داشته باشید، آگهی کوتاه شما به یاد ماندنی نخواهد بود.

اگر سخت تلاش کنید و همچنان ساده باقی بمانید، شما هم می‌توانید ایده‌هایی خلق کنید که می‌درخشند؛ ایده‌هایی که مناسب مشتریان است و برای مدت‌ها در یاد و خاطره آنان باقی خواهد ماند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۸٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان