دانلود و خرید کتاب جرأت تغییر داشته باش رسول ابراهیمی آبشور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جرأت تغییر داشته باش اثر رسول ابراهیمی آبشور

کتاب جرأت تغییر داشته باش

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جرأت تغییر داشته باش

کتاب جرأت تغییر داشته باش به‌قلم رسول ابراهیمی آبشور را انتشارات شاملو منتشر کرده است. این کتاب می‌کوشد در ۱۴ گام، راه‌و‌روش ایجاد تغییر و تحول در ابعاد مختلف زندگی را به خواننده بیاموزد.

درباره کتاب جرأت تغییر داشته باش

هر یک از جنبه‌های زندگی برای بهبود سطح کیفیت و ارتقای رضایت‌مندی، نیازمند تحول و تغییر نگرش است، نگرشی که باید رشد یابد و در طول سال‌های متمادی سبب بهبود زندگی فرد شود. اما هرکسی قدرت ایجاد تحول و خروج از مرزهای منطقهٔ امن را ندارد و به‌ناچار درجا می‌زند و فرصت‌هایی گران‌بها را از دست می‌دهد. کتاب پیش رو کوشیده است تا در ۱۴ فصل گام‌هایی را برای ایجاد تغییر به مخاطب بشناساند و به او کمک کند تا به‌تدریج، جرأت و جسارت تغییر کردن و تغییر دادن را پیدا کند. 

خواندن کتاب جرأت تغییر داشته باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث توسعهٔ فردی که خواهان ایجاد تغییر در زندگی‌‌شان را دارند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب جرأت تغییر داشته باش 

«زمانی که شما کتاب جرأت تغییر داشته باش را می‌خوانید ناخودآگاه می‌آموزید :

۱. چگونه به زندگی در هر شرایطی خوش‌بین باشید و در لحظات سخت احساس راحتی نمائید و با اعتماد‌به‌نفس بحران‌های زندگی را مدیریت نمائید.

۲. از هرکجای راه و با هر سن و مدرک تحصیلی و در هر شرایطی که هستید نا امید نباشید و برای جبران‌مافات اقدام کنید و نتیجهٔ دلخواه را کسب نمائید.

۳. به دنبال تکنیک‌ها و روش‌هاب بهتر زندگی کردن بروید و از آن بهره ببرید تا بتوانید زندگی خود را از یکنواخت بودن به تحرک و جنب‌وجوشی دوست‌داشتنی تبدیل نمائید.

۴. تردید و دو‌دلی را در زندگی به دور بیندازید و با اقتدار سکان هدایت زندگی خود را به دست بگیرید و از داشتن آن لذت ببرید و آن وقت است که شوخ طبعی‌ها و داستان‌ها و نقل احادیث بزرگان براب شما رنگ‌و‌معناب خاصی پیدا می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان