دانلود و خرید کتاب خودآموز جامع پاورپوینت ۲۰۱۹ مهدیه مقصودی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودآموز جامع پاورپوینت ۲۰۱۹ اثر مهدیه مقصودی پور

کتاب خودآموز جامع پاورپوینت ۲۰۱۹

ویراستار:مهدیه مخبری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خودآموز جامع پاورپوینت ۲۰۱۹

کتاب خودآموز جامع پاورپوینت ۲۰۱۹؛ در مسیر اشتغال؛ ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و شاغلین بازار کار نوشتهٔ مهدیه مقصودی پور و ویراستهٔ مهدیه مخبری است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خودآموز جامع پاورپوینت ۲۰۱۹

برنامه Microsoft PowerPoint، یکی از مجموعه برنامه‌های آفیس است که از آن می‌توان برای ارائه بهتر سمینارها و سخنرانی‌ها استفاده نمود. شما به کمک برنامه پاورپوینت می‌توانید اسلایدهای تصویری و نوشتاری را تهیه کرده و به کمک پروژکتور به مخاطبین خود ارائه دهید.

بیشترین استفاده از بـرنامه پاورپوینت برای ساخت فایل‌های تصویری قابل نمایش در سمینارها و جلسات علمی و اداری است. به همین خاطر، نرم‌افزار پاورپوینت یکی از برنامه‌های مورد علاقه بخش تبلیغات شرکت‌ها و به‌خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان است. برنامه پاورپوینت، مهارت ششم از هفت مهارت دوره ICDL است.

دوره International Computer Driving Licence یکی از معتبرترین دوره‌های بین‌المللی آموزش کامپیوتر است که توسط بنیاد ICDL ایران و مجامع کامپیوتری مورد تایید قرار گرفته است.

این دوره برای افرادی تدوین شده که با کامپیوتر آشنایی ندارند و می‌خواهند با گذراندن این دوره معتبر بین‌المللی، دانش کامپیوتری مورد نیاز جوامع کنونی را کسب کرده یا دانش خود را ارتقا دهند.

کتاب حاضر، با ویژگی آموزش گام به گام، مصور و بیانی به دور از پیچیدگی و ابهام برای دانش‌آموزان، دانشجویان، شاغلین و همچنین افرادی که به‌تازگی می‌خواهند وارد بازار کار شوند، تهیه شده است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب خودآموز جامع پاورپوینت ۲۰۱۹ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و شاغلین بازار کار است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان