دانلود و خرید کتاب حریم باور رسول ابراهیمی آبشور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حریم باور اثر رسول ابراهیمی آبشور

کتاب حریم باور

ویراستار:نجمه تشکری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حریم باور

کتاب حریم باور به‌قلم رسول ابراهیمی آبشور و ترجمهٔ نجمه تشکری را انتشارات شاملو منتشر می‌کند. این کتاب به معرفی و بررسی‌ راه‌های افزایش ایمان می‌پردازد.

درباره کتاب حریم باور

ایمان قلبی به معارف دین، چیزی نیست که بدون توجه و تمرکز و مراقبت حاصل شود، بلکه انسان باید با تقویت بنیان‌های فکری و عملی خود و مواظبتی که در رفتار و گفتارش دارد، به افزایش عمق و خلوص باورش بیفزاید و تلاش کند تا حریمی امن از باورها و عقاید خداپسندانه داشته باشد. کتاب پیش رو کوشیده تا راه‌های تقویت ایمان را معرفی و بررسی نماید و راهنمای مناسبی برای جویندگان حق و معرف باشد.

خواندن کتاب حریم باور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ کتب دینی و مذهبی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب حریم باور

«ایمان در لغت:

ایمان در لغت عرب از ریشهٔ «أمن» گرفته شده است که اگر آن را از ریشهٔ أمَنَ، یأمنُ و آمنا بدانیم، به معنای اطمینان قلب و آرامشی که در اثر نبود ترس به وجود آمده، است و اگر آن را از باب آمن، یؤمن و ایماناً بدانیم درحالی‌که اگر به حرف باء یا لام متعدی بشود، به معنای تصدیق کردن می‌باشد و اگر به حروف یاد‌شده متعدی نباشد به معنای اطمینان پیدا کردن است و در این صورت با معنای اولی که اشاره کردیم، هم‌معنی است. 

ایمان در اصطلاح

ایمان در اصطلاح، نوعی باور است که منشا آن قلب اس‌ت و در اندیشهٔ دینی اسلام، تصدیق و باور قلبی به خداوند، پیامبر و آموزه‌هایش می‌باشد. بنابراین خاستگاه و وطن ایمان، قلب آدمی است و به تعبیری دیگر باوری که در این قلب رشد می‌کند، «ایمان» نام دارد و جاری کردن آن باور بر زبان ضرورتی ندارد. البته ناگفته نماند ایمان با اسلام تفاوت دارد و بلکه ایمان بالاتر از اسلام است. بنابراین هر انسانی مسلمانی لزوماً باایمان نیست و همچنین تفاوت دیگری که بین ایمان و اسلام این است که ایمان دارای طبقات مختلف و درجه‌بندی می‌باشد و هیچ‌گونه اکراه و اجباری در آن راه ندارد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۸۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان