دانلود و خرید کتاب پول و قانون جذب جری هیکس ترجمه نیکناز ریاضتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول و قانون جذب اثر جری هیکس

کتاب پول و قانون جذب

معرفی کتاب پول و قانون جذب

کتاب پول و قانون جذب نوشتهٔ جری هیکس و استر هیکس و ترجمهٔ نیکناز ریاضتی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را منتشر کرده است. چگونه ثروت، سلامتی و شادی را جذب کنیم؟

درباره کتاب پول و قانون جذب

با شنیدن کتاب پول و قانون جذب (Money, and the law of attraction) می‌آموزید چگونه ثروت، سلامتی و شادی را جذب کنیم. این کتاب صوتی که پنج بخش دارد، گفته است که بناست زندگی، احساسی خوب به آدم بدهد و طبیعت زندگی، آسایش همه‌جانبهٔ انسان است. این کتاب تعلیم داده است که کیفیت کنونی زندگی ما اهمیتی ندارد؛ بلکه زندگی همیشه می‌تواند بهتر از این شود و انتخاب و نیروی بهبود تجربهٔ زندگی در اختیار شخصِ شما است؛ همچنین این کتاب، ابزاری فلسفی و کاربردی ارائه داده است که در صورت مداومت در استفاده، می‌توانید ثروت و تندرستی و شادی بیشتر را تجربه کنید که حق طبیعی هر انسان است. کتاب «پول و قانون جذب» دومین کتاب از چهار کتاب برنامه‌ریزی‌شدهٔ مرتبط با قانون جذب است. این اثر به قلم استر هیکس و جری هیکس که آموزه‌های آگاهی غیرفیزیکی آبراهام را ارائه کرده، توضیح داده است که دو موضوعی که به‌طور مزمن تحت‌تأثیر قانون قدرتمند جذب قرار می‌گیرد، رفاه مالی و جسمانی است. این کتاب بر هر یک از مهم‌ترین جنبه‌های تجربهٔ زندگیمان تمرکز کرده و سپس ما را به کنترل خلاقانه و آگاهانهٔ همهٔ جنبه‌های زندگی راهنمایی کرده است؛ همچنین دقیقاً به قلب چیزی می‌پردازد که برخی از ما از آن ناراحت هستیم؛ پول و سلامت جسم.

خواندن کتاب پول و قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پول و قانون جذب

«لذت داشتن بدن سالم

جسم را به هم‌ترازی رساندن کار بسیار ارزشمندی است؛ به دو دلیل:

ـ اول آنکه افراد به هیچ موضوعی بیش از بدن خود نمی‌اندیشند و این منطقی است، چراکه جسم همه‌جا همراه شماست.

ـ دوم آنکه هر نوع نگاه یا اندیشه از معبر جسم عبور می‌کند که مانند عدسی است. لذا روش و رفتار شما در قبال هر موضوعی تحت‌تأثیر احساسی است که از جسمتان دارید.

ازآنجاکه علم و دانش پزشکی به‌تدریج رابطهٔ ذهن و بدن، افکار و پیامدها و رویکردها و نتایج آن‌ها را پذیرفته‌اند، بیشتر افراد در انبوه راهنمایی‌های ضدونقیض مرتبط با مسائل جسمی دچار سردرگمی‌اند. وقتی پایه و اساس درک علمی دچار نقصان باشد، متوسل شدن به راه‌وروش و دارو و درمان هرچقدر که باشد باز نمی‌تواند نتایج قابل‌اثباتی در بر داشته باشد و چون تنظیم انرژی در افراد مختلف به دلیل وجود عوامل بسیار متنوعی مثل باورها، خواسته‌ها، انتظارات و تأثیر و تأثرات اولیه و بعدی آن متفاوت است، زیاد تعجب ندارد که داروهای «همواره مؤثر» وجود نداشته باشد و جای تعجب نیست که بیشتر افراد دربارهٔ موضوع جسم به‌حق سردرگم‌اند.

وقتی به‌جای استفاده از دستگاه راهنمای احساس خودتان برای درک تراز انرژی یا عدم هم‌ترازی انرژی خود تلاش و اطلاعات مربوط به سلامت دیگران را جمع‌آوری و پردازش می‌کنید، مانند آن است که برای تعیین مسیر در کشور خودتان از نقشهٔ کشور دیگری استفاده کنید. آن اطلاعات به شما و موقعیت کنونی‌تان هیچ کمکی نمی‌کند.

اطلاعات بسیار زیادی به شما داده شده که با آنچه ما می‌دانیم و با قوانین کیهان در تناقض است. ازاین‌رو، بی‌نهایت خوشحالیم که با شما از تصویری بزرگ‌تر دربارهٔ خود و بدنتان سخن می‌گوییم. می‌خواهیم کمک کنیم به درکی واضح از چگونگی برخورداری از بدنی سالم و متناسب، آن‌طور که می‌خواهید باشید (در همهٔ ابعادِ ذهن و روان و جسم) دست یابید و وقتی از ذهنتان استفاده می‌کنید و اراده می‌کنید تا افکارتان را متمرکز کنید، طوری که با افکار هستی درونی (یا روح) هم‌تراز شوید، جسمتان جلوه‌گاه آن هم‌ترازی خواهد شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۳۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان