دانلود و خرید کتاب بازنگری (خلاصه کتاب) جیسون فرید ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازنگری (خلاصه کتاب) اثر جیسون فرید

کتاب بازنگری (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب بازنگری (خلاصه کتاب)

کتاب بازنگری (خلاصه کتاب) نوشتهٔ جیسون فرید و دیوید هانسن و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ توصیه‌هایی برای کسب‌وکارهای در حال رشد.

درباره کتاب بازنگری (خلاصه کتاب)

کتاب بازنگری (خلاصه کتاب) [rework] را نقطهٔ شروع بیزینس این تیم دانسته‌اند. نوشتارِ کتاب روان، عالی و ساده توصیف شده است. این کتاب به شما آموزش می‌دهد چگونه کسب‌وکار خود را به‌سرعت راه‌اندازی کنید و گفته است که برای شروعْ هستهٔ اصلی کسب‌وکار کافی است، محصولی تقلیدناپذیر ارائه دهید، به فکر سودآوری باشید، تصمیم بگیرید چه نفروشید، خود حقیقیتان را نمایان کنید، محیط کاری دلچسبی ایجاد کنید، بیش از حد برنامه‌ریزی نکنید، متمرکز و سریع کار کنید و... .

خواندن کتاب بازنگری (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب کسب‌وکارهای در حال رشد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازنگری (خلاصه کتاب)

«"بیش از نیاز استخدام نکنید"

برخی شرکت‌ها به استخدام نیروی تازه اعتیاد دارند و هنگامی که شخصی با سابقهٔ خوب می‌یابند، او را استخدام می‌کنند، حتی با این‌که عنوان شغلی و کار مشخصی برای او ندارند و همین مسئله باعث مشکل می‌شود.

تنها در صورت وجود و برای حل مشکلی وخیم می‌توان نیروی انسانی تازه‌ای استخدام کرد. تا جایی که امکان دارد، بهتر است تیم خود را کوچک نگه داشت.

چرا؟

زیرا استخدام غیرضروری افراد، تنها موجب آشفتگی و ایجاد عناوین شغلی بی‌اهمیت و ساختگی برای مشغول نگه‌داشتن آن‌ها می‌شود.‌

ممکن است دربارهٔ ازدست‌دادن موقعیت استخدام افراد بسیار خوب، نگرانی وجود داشته‌باشد. اگر افراد باکفایت اندکی وجود داشته‌باشند، این نگرانی می‌تواند به‌جا باشد.

اما اگر کسی مایل به استخدام کارمند از سرتاسر جهان باشد، گزینه‌های بسیار خوبی برای او وجود دارند. امروزه، تقریباً هرکسی می‌تواند آنلاین کار کند، برای همین مکان جغرافیایی متفاوت کارمندان مشکلی به‌وجود نمی‌آورد.

در عوض، باید به ندای درونی و غریزهٔ خود اعتماد کرد و دانش و توانایی‌های عملی افراد را که از تجارب گذشتهٔ خود به‌دست آورده‌اند را مورد بررسی قرار داد.

هم‌چنین بهتر است از متقاضیان، آزمون عملی گرفت. مصاحبه و گفت‌وگو با یک شخص، هیچ‌گاه توانایی‌ها و عمل‌کرد واقعی او را مشخص نمی‌کند

اما اگر پیش از استخدام، پروژه‌ای کوچک به او سپرده‌شود، می‌توان وی را بر اساس اعمالش قضاوت کرد.

برای مثال، شرکت BMW، خط تولیدی ساختگی قرار داده‌بود تا متقاضیان استخدام هنگام کار تحت نظارت مسئولان استخدام باشند.

برای این‌که این آزمون عملی را تسهیل بخشیم، بهتر است اشخاص را برای کارهایی استخدام کنیم که خود زمانی آن‌ها را انجام داده‌ایم. این امر، به مدیریت آن‌ها در آینده نیز کمک می‌کند.‌

شروع یک کسب‌وکار و تاسیس یک شرکت، بسیار آسان‌تر از دهه‌های گذشته است. برای داشتن کسب‌وکاری موفق، باید کلیشه‌های دنیای کسب‌وکار را کنار گذاشت، محصولی بی‌همتا ارائه داد و از مزایای داشتن شرکتی کوچک بهره برد.

هم‌چنین، باید محیط کاری را بر اساس اعتماد و استقلال ساخت و عوامل برهم‌زنندهٔ تمرکز کارمندان را برطرف کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۱۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
۵,۲۵۰
۲۵%
تومان