دانلود و خرید کتاب بازیکن تیمی ایده آل (خلاصه کتاب) پاتریک لنچیونی ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازیکن تیمی ایده آل (خلاصه کتاب) اثر پاتریک لنچیونی

کتاب بازیکن تیمی ایده آل (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب بازیکن تیمی ایده آل (خلاصه کتاب)

   کتاب بازیکن تیمی ایده آل (خلاصه کتاب) نوشتهٔ پاتریک لنچیونی و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب ایجاد فرهنگ کار تیمی ایده‌آل برای موفقیت سازمان.

درباره کتاب بازیکن تیمی ایده آل (خلاصه کتاب)

کتاب بازیکن تیمی ایده آل (خلاصه کتاب) دربردارندهٔ خلاصه‌ای کتاب «بازیکن تیمی ایده‌آل» نوشتهٔ پاتریک لنچیونی است. پاتریک لنچیونی در این اثر بیان کرده است که برای موفقیت، به‌خصوص در یک محیط کاری، فرد باید بازیکن تیمی باشد. رهبران مشاغل باید بتوانند بازیکنان تیمی را شناسایی و استخدام کنند تا بهترین مزیت ممکن را نسبت به رقبایشان داشته باشند و از تمام مزایای کار گروهی استفاده کنند. بازیکنان تیمی ایده‌آل، سه فضیلت بنیادین دارند: آن‌ها مشتاق، فروتن و باهوش هستند.

الگوی بازیکن تیمی ایده‌آل، هم برای استخدام افراد جدید و هم برای ارزیابی و توسعه‌ی حرفه‌ی کارمندان موجود قابل استفاده است. واضح است که شناسایی و پاداش دادن به این سه فضیلت، راهی است برای تبدیل کار گروهی به ستون فقرات فرهنگ یک سازمان، این امر نه تنها برای کارمندان؛ بلکه برای فروشندگان، شرکا و مشتریان نیز، مفید است. فرهنگ سازمانی بازتابی از ارزش‌های سازمان، هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی است. دائمی‌ساختن فرهنگ اصیل یک شرکت، در درجهٔ اول با شناسایی، استخدام و حفظ کارمندانی حاصل می‌شود که از آن فرهنگ پشتیبانی و آن را تقویت می‌کنند. بدون در اختیار داشتن ِافراد «مناسب»، اثر هرگونه سیاست یا زیرساخت به شدت به خطر می‌افتد. ضوابط بازیکن تیمی ایده‌آل، برای اولین‌بار در هنگام استخدام کارمندان جدید در یک سازمان می‌تواند اعمال شود.

خواندن کتاب بازیکن تیمی ایده آل (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار و مدیران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازیکن تیمی ایده آل (خلاصه کتاب)

«در این ارزیابی، معمولاً با سه گروه مواجه هستیم: گروهی که پذیرای فرهنگ تیمی موردنظر ما نیستند و به خواست خودشان کنار می‌روند، گروهی که خود مایل به تغییر و تبدیل به بازیکن تیمی ایدئال هستند و سومین گروه، کسانی هستند که درحال‌حاضر یک بازیکن ایدئال محسوب می‌شوند، اما شرایطی که دیگر کارکنان غیر ایدئال فراهم کرده‌اند برایشان غیرقابل تحمل است.

شما باید بتوانید محیط را برای بازیکنان ایدئال خود سالم نگه دارید، وگرنه آنها را از دست خواهید داد. درباره کارکنانی که کارشان به اخراج می‌کشد، اگر مطمئن هستید که به عنوان رهبر، آنها را به‌درستی ترغیب و تحریک کرده‌اید دیگر جای پشیمانی و نگرانی وجود ندارد؛ نباید برای از دست دادن فردی که بازیکن تیمی مناسبی برای شما نبود افسوس بخورید.

اگر شما هم می‌خواهید این سه فضیلت را در تشخیص، تربیت و به کارگیری بازیکنان تیمی ایدئال به کار ببرید، باید حواستان باشد که این سه فضیلت در ظاهر، بسیار ساده به‌نظر می‌رسند، اما باید معنای دقیق آنها را فهمیده باشید. پس بگذارید مروری بر آنها داشته باشیم:

۱. فروتنی: بازیکنان تیمی برتر فاقد خودخواهی بیش‌ازحد یا دغدغه مقام‌اند. آنها به‌سرعت به سهم و کمک دیگران در کارها اشاره می‌کنند و عجله‌ای در جلب‌توجه برای خودشان ندارند. آنها اعتبار انجام دادن کارها را با بقیه سهیم می‌شوند. درواقع، آنها موفقیت را به‌طور جمعی تعریف می‌کنند، نه فردی.

به‌طورکلی دو دسته از افراد به‌طور مشخص فاقد فروتنی‌اند و هر دسته به‌شکلی در تیمْ اثرات منفی می‌گذارند: دسته اول آنهایی هستند که علناً متکبرند، خودستایی می‌کنند و سیاست به خرج می‌دهند. تشخیص این دسته راحت است.

اما دسته دوم آنهایی هستند که اعتمادبه‌نفس ندارند، اما در تعامل با افراد دیگر بلندنظر هستند؛ آنها معمولاً کار و استعداد خود را بی‌ارزش جلوه می‌دهند و ما به اشتباه فکر می‌کنیم این رفتار از روی فروتنی است؛ اما اینطور نیست

درواقع فروتنی به معنای نادیده گرفتن استعدادها و توانایی‌های خودمان نیست، بلکه به این معناست که نباید خود را بزرگ‌تر از آنچه هستیم بپنداریم. بنابراین، حواستان به این سوءتفاهم درباره فروتنی باشد. زیرا کسانی که خود را نادیده می‌گیرند و اعتمادبه‌نفس این را ندارند که دیگران را متوجه کارهای خود بکنند نیز به اندازه افراد متکبر می‌توانند از عملکرد بهینه تیم بکاهند.»

مطالعه تطبیقی جرایم مطبوعاتی علیه امنیت ملی
علیرضا شیوافرد
روش رفتار در کتابخانه
کری فین
آشنایی با سیستم کشف، اعلام و اطفای حریق در هواپیما (جلد اول)
مهدی شیران
آموزش جامع نرم افزار توین موشن Twinmotion
محمود کریمائی
فینگر هوش تصویری پایه ششم
محمد کنف چیان
فنون موفقیت در زندگی
موسسه فرهنگی تربیتی آرامش آبی آتیه
مرغ قرمز کوچولو (دوزبانه)
مونا دهدشتی
راز عطش ساقی
سیدعلی اصغر علوی
رویه هیات داوری بورس و ارواق بهادار (دفتر دوم)
جعفر جمالی
روات و محدثین نهج البلاغه (جلد اول)؛ (از خطبه ۱ تا ۸۸)
محمد دشتی
لاک سفید آرتان
عبدالصاحب مالک
آموزش و تدریس در کلاس معکوس
صغری زمانی سپهوند
گوژپشت نتردام
ویکتور هوگو
قواعد ناظر بر سازمان های تجاری ‌بین المللی و شرکت های چند ملیتی
علیرضا دبستانی رفسنجانی
گلوگاه سرنوشت
کلثوم‌سادات موسوی (شیدا پریزاد)
مدیریت حمل و نقل ناب‮‬‌‫
محمد آچاهچاه
باور کنید، حال‌مان خوب است!
کامیل پاگان
نظم بخشی یادگیری، خودکارآمدی و باورهای هوشی دانش آموزان
سهیلا شفیعی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۲۷٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان