دانلود کتاب صوتی ۵ مشکل یک تیم (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵ مشکل یک تیم (خلاصه کتاب) اثر پاتریک لنچیونی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵ مشکل یک تیم (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی ۵ مشکل یک تیم (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی ۵ مشکل یک تیم، اثر پاتریک لانچیونی، درباره‌ی مشکلات کار کردن در تیم‌ها و راهکارهایی برای بهبود وضعیت یک تیم است. 

نسخه صوتی کتاب ۵ مشکل یک تیم را با صدای زیبای دادبه دادمهر در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی ۵ مشکل یک تیم

پاتریک لانچیونی در کتاب ۵ مشکل یک تیم، نظریه‌ای را مطرح می‌کند که نشان می‌دهد، تیم‌ها به طور ذاتی نارسا هستند، چرا که یک تیم از افرادش تشکیل شده است. افرادی که هرکدام خلق‌وخوی خاص خود را دارند و هدف هرکسی با فرد دیگر متفاوت است. بنابراین برای بهتر کردن کار تیمی باید اقدام آگاهانه‌ای انجام شود. رهبر باهوش تیم می‌تواند در کارآمد کردن تیم خود، نقش مهمی داشته ‌باشد. کتاب ۵ مشکل یک تیم، ابتدا هرکدام از مسائلی را که ممکن است در کار تیمی خللی ایجاد کند، عنوان کرده و سپس برای هرکدام راه‌حلی مناسب ارائه می‌کند. در حقیقت کتاب ۵ مشکل یک تیم، ابزار مفیدی را برای رسیدن به این امر، یعنی موفقیت در یک کار تیمی معرفی می‌کند.

کتاب صوتی ۵ مشکل یک تیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 ۵ مشکل یک تیم برای تمام مدیران و افرادی که در محیط کارهای تیمی مشغول به‌کار هستند، کتابی سودمند است.

درباره‌ی پاتریک لانچیونی

پاتریک لانچیونی (Patrick Lencioni)، رئیس شرکت مشاوره مدیریت «تیبل گروپ» است. کتاب‌های پرفروش او شامل «۵ مشکل یک تیم»، «مرگ از طریق جلسه» و «سیاست و جنگ‌های سرزمینی» می‌شوند. در سال ۲۰۰۸، سی‌ان‌ان در فهرستی، پاتریک لانچیونی را به‌ عنوان یکی از «ده معلمی که باید بشناسید»، مطرح کرد.

بخشی از کتاب صوتی ۵ مشکل یک تیم

هر فردی که تابحال برای رسیدن به دستاورد مهمی با دیگران همکاری کرده، بدون شک درک می‌کند که کار تیمی چقدر مهم و در عین حال دشوار است. در واقع کار تیمی خوب اتفاقی رخ نمی‌دهد، و نیازمند تلاش‌های هماهگ و آگاهانه است. تیم‌ها به طور ذاتی نارسا هستند و از افراد ناکاملی تشکیل شده‌اند که منیت و اهداف خودخواهانه دارند. خوشبختانه با استفاده از بعضی ابزارها و قوانین، می‌شود به کار تیمی خوب دست پیدا کرد. درک روش استفاده از این ابزار و اصول برای هر رهبر تیمی حیاتی است. به عنوان مثال: رهبران تیم باید بین افراد تیم، اعتماد ایجاد کنند تا اعضا بتوانند با خیال راحت همدیگر را به تعارض بکشند. رهبران باید هدف‌های تیم را تعیین و نظارت کنند. تا همه روی آن‌ها متمرکز بمانند. خود رهبران هم باید نقش الگو را ایفا کنند و سرمشق خوبی در کار تیمی باشند...

نظرات کاربران

saber13812002
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

ما توی تیم بزرگی بودیم و عین همین مشکلات رو داشتیم و دو سال زجر کشیدیم تا با این کتاب آشنا شدیم و دنبال حل مسایل گشتیم. واقعا عالیه و باید روی تک تک پاراگراف ها برایش برنامه ریزی کنید.

- بیشتر
Masoud Hosseini
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

خیلی مفید و کاربردی بود، نکاتی گفته میشه واقعا به پیشرفت کاری کمک می کنه

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان