دانلود و خرید کتاب ماجرای بی اغلو سارا شاهین کانات ترجمه نازنین موفق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجرای بی اغلو اثر سارا شاهین کانات

کتاب ماجرای بی اغلو

انتشارات:انتشارات برکه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ماجرای بی اغلو

کتاب ماجرای بی اغلو به‌قلم سارا شاهین کانات با ترجمهٔ نازنین موفق را انتشارات برکه منتشر کرده است. این کتاب ماجرای دو کودک به نام‌های سینان و گزگین است که به‌عنوان شکارچی دانش، راهی مأموریت می‌شوند.

درباره کتاب ماجرای بی اغلو

خیلی از کودکان از داستان‌هایی مهیج و معمایی لذت می‌برند و دوست دارند درگیر پیدا کردن رموز حل این معماها شوند. کتاب ماجرای بی اغلو نیز روایت همین معماهاست. دو کودک به نام‌های سینان و گزگین که عضو گروهی شکارچیان دانش هستند و به کمک بعضی بزرگ‌ترها البته حیوانات به جست‌وجو و معرفی نشانه‌های تاریخی و فرهنگی استانبول می‌پردازند، این بار هم راهی مأموریتی جدید شده‌اند. مأموریتی برای حل راز یک معمای دیگر که باید حسابی حواسشان را جمع کنند تا در دام رمزربایان نیفتند. آیا موفق خواهند شد؟ داستان را بخوانید تا متوجه شوید.

خواندن کتاب ماجرای بی اغلو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۷ تا ۱۱ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب ماجرای بی اغلو

«اسم من سینان است. یک دوست باهوش به نام گزگین دارم که همیشه به من کمک می‌کند. من بدون گزگین به هیچ مأموریتی نمی‌روم. بله درست شنیدید مأموریت. به من می‌گویند شکارچی دانش. یک جور کارآگاه مخفی یا بازرس. یک نشان روی سینه‌ام دارم که کارت شناسایی من است. کمی قبل نوری از پنجرهٔ اتاقم تابید. تابش نور از پنجره یعنی که مأموریت جدیدی دارم. یک نفر در می‌زند. تق تق تق تق در را فقط من باید باز کنم. مادرم در آشپزخانه سرگرم درست کردن کیک است. صدای موسیقی را هم آن‌قدر زیاد کرده که صدای در را نمی‌شنود. در را باز می‌کنم کسی پشت در نیست. آن چیست آنجا؟ یک پاکت روی پادری گذاشته‌اند. توی پاکت چیست؟ نقشهٔ مأموریت و یک کلید. در دو طرف کلید حرف‌ها و شکل‌هایی حک شده است. روی سطح قهوه‌ای رنگ کلید یک علامت پیکان به رنگ قرمز دیده می‌شود. اگر حدسم درست باشد؛ این پیکان برای رمزگشایی به کارمان می‌آید.» 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۲۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان